Projekty z Mnichova: X6 M a Hybrid (spy photos)

Zajímavé věci se dějí v mateřském sídlu automobilky s modrobílou vrtulí ve znaku. Inženýři a testovací jezdci totiž pracují hned na dvojici verzí modelu X6, konkrétně ostré X6 M a hybridní „zelené“.

X6 M si to na trhu zřejmě rozdá s Porsche Cayenne Turbo S a Mercedesem ML 63 AMG, díky čtyřmístnému uspořádání a jinak navrhnuté karoserii ale možná bude tvořit kategorii samou pro sebe. Ačkoli BMW ostrou X6 ještě nepotvrdilo, větší nasávací otvory a výdechy po stranách vozu nasvědčují, že se tak brzy stane. Pod kapotou se zřejmě objeví dobře známý desetiválec 5,0 l z modelů M5/M6 s výkonem 507 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ostrá X6 M

Na druhé sérii fotografií není nic jiného, než právě hybridní verze kontroverzního crossoveru. X6 v tomto podání využívá systému ActiveHybrid a koncept vozu představilo BMW již na autosalonu ve Frankfurtu. Automobilka neplýtvá časem a podrobuje testovací vozy náročným zkouškám v reálném provozu. Podle dosavadních informací by se měla hybridní X6 ukázat u dealerů v průběhu roku 2010.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
X6 v podání hybridní verze

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků