Prohlédněte si znovuzrozený Datsun. Moc krásy nepobral

Nissan plánuje už od příštího roku zahájit prodej velmi levných automobilů pod značkou Datsun, přičemž k tomuto účelu má připravené nemalé investice. Především na indický trh budou určeny vozy s prozatímním označením K2 a I2, nicméně tím prvním, co by se pod značkou Datsun mělo objevit, bude NKD 2196, tedy přepracovaná Lada Granta.

Video | Lada

Lada Granta Sport: ruský speciál jede až 220 km/h (+ video)

Datsun NKD 2196 se bude cenově pohybovat právě pod Ladou Granta. Jak by takový automobil měl vypadat, to naznačují první obrázky, které zveřejnil server Avtojurnal.ru. Údajně pocházejí z patentového úřadu a prakticky odhalují kompletně celý design. Co si budeme povídat, žádný velký krasavec se nechystá.

Co se použitých motorizací týká, dá se očekávat, že nový Datsun dostane to, co používá Lada Granta. Ta má pod kapotou benzinovou jedna-šestku naladěnou na 87 nebo 120 koní. 

Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek