Prohlášení skupiny PSA k výsledkům testů (emise, BlueHDi)

Dnes byly oznámeny výsledky testů, které prováděla technická komise pod vedením francouzské ministryně životního prostředí Ségolène Royal. Výsledky potvrzují, že vozy PSA Peugeot Citroën nevykazují žádné anomálie

Účelem testů, které zajišťovaly francouzské testovací laboratoře UTAC, bylo prověřit, zda jsou vozy v souladu s předpisy týkajícími se emisí znečišťujících látek. Výsledky testů potvrzují, že skupina PSA Peugeot Citroën dodržuje správné postupy technologie zpracování znečišťujících látek.

Tyto první výsledky také potvrzují účinnost systému BlueHDi, který tvoří technologie SCR (Selective Catalytic Reduction) umístěná před filtr pevných částic, jenž u dieselových motorů umožňuje zpracovávat oxidy dusíku (NOx). Tato technologie se od konce roku 2013 používá u všech vozů s dieselovým motorem Euro 6 vozidel skupiny.

Skupina PSA Peugeot Citroën informuje, že se na ni nevztahovala opatření francouzského úřadu DGCCRF (Generální ředitelství pro hospodářskou soutěž, spotřebitelské záležitosti a potírání podvodů).

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků