Prohlášení skupiny PSA k výsledkům testů (emise, BlueHDi)

Dnes byly oznámeny výsledky testů, které prováděla technická komise pod vedením francouzské ministryně životního prostředí Ségolène Royal. Výsledky potvrzují, že vozy PSA Peugeot Citroën nevykazují žádné anomálie

Účelem testů, které zajišťovaly francouzské testovací laboratoře UTAC, bylo prověřit, zda jsou vozy v souladu s předpisy týkajícími se emisí znečišťujících látek. Výsledky testů potvrzují, že skupina PSA Peugeot Citroën dodržuje správné postupy technologie zpracování znečišťujících látek.

Tyto první výsledky také potvrzují účinnost systému BlueHDi, který tvoří technologie SCR (Selective Catalytic Reduction) umístěná před filtr pevných částic, jenž u dieselových motorů umožňuje zpracovávat oxidy dusíku (NOx). Tato technologie se od konce roku 2013 používá u všech vozů s dieselovým motorem Euro 6 vozidel skupiny.

Skupina PSA Peugeot Citroën informuje, že se na ni nevztahovala opatření francouzského úřadu DGCCRF (Generální ředitelství pro hospodářskou soutěž, spotřebitelské záležitosti a potírání podvodů).

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 145 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek