Program permanentní mobility - Hyundai

Od ledna 2012 nabízí společnost Hyundai všem svým českým zákazníkům 
službu nazvanou Program permanentní mobility. Tento program na českém trhu znamená, že ani případná nutnost opravy v servisu nezpůsobí, že by se majitel vozu Hyundai ocitl bez automobilu.

Vlastníci automobilu Hyundai jsou tak neustále mobilní. Pokud budou mít auto v servisu déle než jeden den, Hyundai jim po dobu opravy zajistí náhradní vůz, a to ve stejné nebo dokonce vyšší kategorii.

Bezplatné zapůjčení se vztahuje nejen na automobily v záruce, ale také na opravy, kdy dodání náhradního dílu trvá více jak 1 týden. Náklady na ujeté kilometry se přitom nefakturují.
 

Generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický k tomu dodává: „ Přicházíme s touto novinkou jako první v České republice, protože si vážíme našich zákazníků a zároveň jsme si vědomi kvality našich vozů. Tu nejlépe dokazuje náš program pětileté komplexní záruky, který je nejlepším svého druhu v automobilovém průmyslu.“
 

Zdroj: Hyundai

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 125 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek