Prodloužená Škoda Yeti se představí na Guangzhou Auto Show

Frankfurtský autosalon patřil kromě jiného premiéře faceliftu pro Škodu Yeti. Ta zamíří samozřejmě také na čínské trhy, kde se bude jmenovat Ye Di a jak už bylo řečeno dříve, dostane se také na v Asii tolik oblíbenou variantu s prodlouženým rozvorem náprav. Tohle provedení by se mělo zanedlouho představit na Guangzhou Auto Show (od 21.11.), kde se ukáže také prodloužený Range Rover.

Škoda | Auta z Číny | Byznys | Škoda Yeti | Škoda Superb

Škoda v Číně: nová fabrika a brzy také model Ye Di

Podle neoficiálních informací dostane Škoda Yeti k dobru 60 mm, což znamená celkový rozvor náprav 2638 mm. V nabídce motorizací najdeme benzinovou přeplňovanou jedna-čtyřku a přeplňovanou osmnáctistovku, na výběr bude šestistupňový manuál nebo DSG.

Mimochodem koho zajímá facelift Škody Yeti, ten se může už teď těšit na příští týden, kdy se koná mezinárodní prezentace, na které samozřejmě nebudeme chybět.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků