Prodeje v ČR: sirotci měsíce března aneb Největší poražení

36 komentářů

LanRic
15. dubna • 11:15

MINI - Nechci být hnidopich, ale máte solidní binec ohledně MINI. Zaprvé - V mini vozech máte zařazený MINI Cooper a zároveň v malých vozech MINI One, což jsou uplně stejná auta jen s jiným motorem (Cooper 1,6l, One 1,2l). Skok mezi třídami snad nezpůsobí změna motoru, navíc od silnějšího ke slabšímu.
A zadruhé - Když sečtu Coopera i One, tak mi vychází 8 prodaných MINI. To se ale liší od informací SDA za březen, kdy bylo prodáno 29 hatchbacků MINI.

jj
15. dubna • 11:11

Hm, tak se nám tady koukám, rozpoutal pěknej třídní boj bychařů. A přitom je to úplně jedno, článek je o něčem jiném a i kdyby oktávku řadili mezi kamiony, stejně pro tupohlavý zástup to bude to nej auto na světě i s vlečnou nápravou, hnusnou hranatou kastlí s radiátorem vpředu, její chudej ale drahej příbuznej rapid jak by smet (tam stačí se sehnout a kouknout na podvozek, uchycení lanek a hadiček -šeřilo se kde se zkrátka dalo) a seaty v jakékoli podobě už tady lidi nekupují jen ze zásady že je to seat - automobilka bez image a historie. Takže Mii fuj, to nikdy, kdežto citigo = naplněné mokré sny.

petr
13. dubna • 19:09

Toyota ZN 86 ? A to je co za auto ? :-D

pacho
14. dubna • 16:34

kategorizácia aut a ľa škoda kárt. fakt toto mohol napísať jedine postihnutý človek na škodu.

josephko
13. dubna • 13:08

Vidieť, že Škodovka redaktorom Autorevue dobre "mastí" za zlepšovanie image. Možno by mohli zverejniť, koľko ľudí z redakcie sa vozí na "dlhodobo zapožičaných" škodovkách. Potom by už správy podobné týmto boli zrozumiteľnejšie.

Revan_21
16. dubna • 13:07

Zase škodovka někoho podplácí vid:D Ty jsi jdi nechat vyčistit to duto co máš v hlavě.

nyx
13. dubna • 11:17

Kdy už konečně média a příslušné zdroje pochopí, že octavia není passat a superb není Audi A6. Cpát Supa do vyšší střední třídy je amaterismus /sama Škoda v tiskových správách Superb označuje za vozidlo střední třídy, to samé potvrdil šéf prodeje v Česku Pečenka/, s octávií je to stejný příběh. A to mám škodovky hned 2.

Jim
13. dubna • 10:18

Který diletant psal článek? Např. střední třídu vyhrál Passat, protože Octavia tam nemá co dělat, ale naopak tam patří Superb.

jogurt
14. dubna • 23:01

http://cs.wikipedia.org/wiki/Automobil... Ať se nám to líbí nebo ne, ouha, Superb opravdu plní s jedinou výhradou (hmotnost) parametry vyšší střední třídy:
Segment (C):C
Délka (4800-4999): 4838
Výkon motoru: (100-270kw): 77Greenline, 103-191kW
Objem motoru: (2,0-3,5): 1,6Greenline, 2,0-3,6L
Hmotnost: (1800-1999kg): 1640kgostatně ani Audi A8 zdaleka neplní limit hmotnosti vyšší třídy 2000-2399kg

jogurt
14. dubna • 23:11

A O3:Segment (B):B4.1
Délka (4600-4799): 4659
Výkon motoru: (75-210kW): 77-160?kW
Objem motoru: (1,6-3,5): 1,2T-2,OT
Hmotnost: (1201-1800kg): 1300kgtakže sorry, ale O3 do střední - opět ať se nám to líbí nebo ne - patří

petr
15. dubna • 11:15

A jen tak mimochodem. Proč jsi vynechal z té tabulky hodnotu rozvoru, která se u střední třídy uvádí nad 2.700 mm a kterou Octavia nesplňuje ?
A taky proč u výkonu motoru uvádíš 77-160kW ? Kam se ztratil motor 1.2 TSI 63kW ?

jogurt
15. dubna • 15:55

Mýlíš se. Rozvor se uvádí "méně než" 2800mm.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
michal
15. dubna • 18:49

Podle té tabulky na wikipedii je nižší střední třída s rozvorem DO 2.700 mm a střední DO 2.800 mm, takže má pravdu a Octavia dle té tabulky patří do nižší střední.

jogurt
15. dubna • 21:54

Jo, a A8 patří hmotností do střední. Nekategorizuje se podle jediného parametru.

petr
15. dubna • 11:08

Fajn, takže Astru a další řadím ode dneška taky do střední třídy a Insignia a spol jsou vyšší střední.

rds
15. dubna • 11:57

a taky třeba Fluence, že jo. Střední třída jak vyšitá :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
15. dubna • 15:50

Podle parametrů ano. Budeme si na to muset zvyknout.

Milda
15. dubna • 11:13

Zkus to, schválně, co se stane...B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
15. dubna • 11:16

Byl bych za stejného pitomce jako ti co řadí do střední třídy Octavii :-D

Revan_21
16. dubna • 13:05

:D GOD:D ty to nepochopíš ani když se koukneš na tabulky co:D promě za mě... si řad to střední třídy co chceš.... At se ti to líbí nebo ne tak O3 tam patří.

Milda
15. dubna • 10:44

Zajímavý, jak sklapli, co?:-D

VILKRK
13. dubna • 9:03

Superb o tridu vejs nez je Passat, to je dobry vtip :-DDDDDD

jogurt
13. dubna • 20:55

Vzhledem k tomu, že neexistují pravidla pro řazení vozidel do tříd, může si je každý řadit jak chce. Dříve to bylo podle rozvoru a objemu motoru. Dnes to neplatí, takže se to nedá ani kritizovat.

Skyline
14. dubna • 16:51

Co to je za nesmysl? Ze neplati nejake nepsane davne pravidlo znamena, ze nelze kritizovat zjevnou hloupost? Kdyz si schadewerke nanominuje citigo do vyssi stredni tak se to taky nebude dat kritizovat? A pokud ano, tak proc ne ty dnesni nesmysly?

jogurt
14. dubna • 21:12

Není to nesmysl. Nikdo jistě nebude rozporovat, že E-Klasse je odjakživa vyšší střední třída. Jenže ouha, rozvor, objemy motoru i výkonové rozpětí dnešního superbu je stejné či dokoce výš než u E-Klasse například W123. Totéž platí o Audi 100, totéž o BMW5.

Skyline
15. dubna • 7:21

Neodpovedels na otazku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
15. dubna • 9:39

ale jo, máš to o pár řádků níž

Skyline
15. dubna • 13:08

Ze je oktavka golf s jinou kastli a patri do nizsi stredni ale neni to, na co jsem se ptal, to bych reagoval niz. Ja se ptal na duvod, proc by se tyto nesmysly nedaly kritizovat.

jogurt
15. dubna • 15:53

Kritizovat můžeš co chceš, pokud nějaké auto splní většinu parametrů konkrétní třídy, holt tam bude, ať se ti to líbí nebo ne. Setrvačností zvyku ho níž neudržíš.

Skyline
16. dubna • 9:13

Nemuzu za to ze mas ze skodifky mindrak a vlastni nesmyslna nakupni rozhodnuti obhajujes sam pred sebou hloupostmi typu "prodlouzime golfa a je z nej o tridu vetsi auto - ale jejda, kdyz to same udela VW, tak nam ta Jetta nejak divne hnije v nizsi stredni". Ale tak hlavne, ze mas aspon pocit, zes tehda jezdil ve stredni. Neco jako ten Evoque se 150 hp chrochtakem pod kapotou, majitele se urcite taky uklidnuji jak udelali dobre. Akorat tem se smejes a nechapes, ze je to to stejne.Mimochodem, s O2 jsem jezdil a mnoho najezdil (a stale misty jezdim) a vedle aut stredni tridy (M6, Accord, Mondeo, C5 atd.) je to proste jasne a muzes tady klidne poposat jeste hafo papiru, furt to bude nizsi stredni.

Revan_21
16. dubna • 12:26

mindrák ze "škodifky"? Hošánek by se měl naučit psát, že?:D Děláš si akorát trapas. O5 obdivuju tvou schopnost drbat nad naprosto jasnejma věcma.

VILKRK
14. dubna • 10:57

Ja to nekritizuji, ja se tomu chechtam :)

Atomas
13. dubna • 9:03

Článek pobavil vtipným řazením vozidel do kategorií. Zejména u škodovek.

reznik
13. dubna • 8:22

Vy hov*da, Octavia neni stredni, Superb neni vyssi stredniNENI, NEBUDE

rds
13. dubna • 19:54

každou generaci se to posune. fabia bude příští generací v nižší střední a citigo v nižší. Nakonec to skončí tak, že celé modelové portfolio škodovky bude od citigo až po superb ve třídě vyyší a škodovka bude nejúspěšnějším prodejcem luxusních vozů na světě :-D

ferdak
13. dubna • 8:31

... a i20 nižší střední

Doporučujeme

Články odjinud