MINI - Nechci být hnidopich, ale máte solidní binec ohledně MINI. Zaprvé - V mini vozech máte zařazený MINI Cooper a zároveň v malých vozech MINI One, což jsou uplně stejná auta jen s jiným motorem (Cooper 1,6l, One 1,2l). Skok mezi třídami snad nezpůsobí změna motoru, navíc od silnějšího ke slabšímu.A zadruhé - Když sečtu Coopera i One, tak mi vychází 8 prodaných MINI. To se ale liší od informací SDA za březen, kdy bylo prodáno 29 hatchbacků MINI.
Hm, tak se nám tady koukám, rozpoutal pěknej třídní boj bychařů. A přitom je to úplně jedno, článek je o něčem jiném a i kdyby oktávku řadili mezi kamiony, stejně pro tupohlavý zástup to bude to nej auto na světě i s vlečnou nápravou, hnusnou hranatou kastlí s radiátorem vpředu, její chudej ale drahej příbuznej rapid jak by smet (tam stačí se sehnout a kouknout na podvozek, uchycení lanek a hadiček -šeřilo se kde se zkrátka dalo) a seaty v jakékoli podobě už tady lidi nekupují jen ze zásady že je to seat - automobilka bez image a historie. Takže Mii fuj, to nikdy, kdežto citigo = naplněné mokré sny.
Toyota ZN 86 ? A to je co za auto ? :-D
kategorizácia aut a ľa škoda kárt. fakt toto mohol napísať jedine postihnutý človek na škodu.
Vidieť, že Škodovka redaktorom Autorevue dobre "mastí" za zlepšovanie image. Možno by mohli zverejniť, koľko ľudí z redakcie sa vozí na "dlhodobo zapožičaných" škodovkách. Potom by už správy podobné týmto boli zrozumiteľnejšie.
Zase škodovka někoho podplácí vid:D Ty jsi jdi nechat vyčistit to duto co máš v hlavě.
Kdy už konečně média a příslušné zdroje pochopí, že octavia není passat a superb není Audi A6. Cpát Supa do vyšší střední třídy je amaterismus /sama Škoda v tiskových správách Superb označuje za vozidlo střední třídy, to samé potvrdil šéf prodeje v Česku Pečenka/, s octávií je to stejný příběh. A to mám škodovky hned 2.
Který diletant psal článek? Např. střední třídu vyhrál Passat, protože Octavia tam nemá co dělat, ale naopak tam patří Superb.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Automobil... Ať se nám to líbí nebo ne, ouha, Superb opravdu plní s jedinou výhradou (hmotnost) parametry vyšší střední třídy:Segment (C):CDélka (4800-4999): 4838Výkon motoru: (100-270kw): 77Greenline, 103-191kWObjem motoru: (2,0-3,5): 1,6Greenline, 2,0-3,6LHmotnost: (1800-1999kg): 1640kgostatně ani Audi A8 zdaleka neplní limit hmotnosti vyšší třídy 2000-2399kg
A O3:Segment (B):B4.1Délka (4600-4799): 4659Výkon motoru: (75-210kW): 77-160?kWObjem motoru: (1,6-3,5): 1,2T-2,OTHmotnost: (1201-1800kg): 1300kgtakže sorry, ale O3 do střední - opět ať se nám to líbí nebo ne - patří
A jen tak mimochodem. Proč jsi vynechal z té tabulky hodnotu rozvoru, která se u střední třídy uvádí nad 2.700 mm a kterou Octavia nesplňuje ?A taky proč u výkonu motoru uvádíš 77-160kW ? Kam se ztratil motor 1.2 TSI 63kW ?
Mýlíš se. Rozvor se uvádí "méně než" 2800mm.
Podle té tabulky na wikipedii je nižší střední třída s rozvorem DO 2.700 mm a střední DO 2.800 mm, takže má pravdu a Octavia dle té tabulky patří do nižší střední.
Jo, a A8 patří hmotností do střední. Nekategorizuje se podle jediného parametru.
Fajn, takže Astru a další řadím ode dneška taky do střední třídy a Insignia a spol jsou vyšší střední.
a taky třeba Fluence, že jo. Střední třída jak vyšitá :-D
Podle parametrů ano. Budeme si na to muset zvyknout.
Zkus to, schválně, co se stane...B-]
Byl bych za stejného pitomce jako ti co řadí do střední třídy Octavii :-D
:D GOD:D ty to nepochopíš ani když se koukneš na tabulky co:D promě za mě... si řad to střední třídy co chceš.... At se ti to líbí nebo ne tak O3 tam patří.
Zajímavý, jak sklapli, co?:-D
Superb o tridu vejs nez je Passat, to je dobry vtip :-DDDDDD
Vzhledem k tomu, že neexistují pravidla pro řazení vozidel do tříd, může si je každý řadit jak chce. Dříve to bylo podle rozvoru a objemu motoru. Dnes to neplatí, takže se to nedá ani kritizovat.
Co to je za nesmysl? Ze neplati nejake nepsane davne pravidlo znamena, ze nelze kritizovat zjevnou hloupost? Kdyz si schadewerke nanominuje citigo do vyssi stredni tak se to taky nebude dat kritizovat? A pokud ano, tak proc ne ty dnesni nesmysly?
Není to nesmysl. Nikdo jistě nebude rozporovat, že E-Klasse je odjakživa vyšší střední třída. Jenže ouha, rozvor, objemy motoru i výkonové rozpětí dnešního superbu je stejné či dokoce výš než u E-Klasse například W123. Totéž platí o Audi 100, totéž o BMW5.
Neodpovedels na otazku.
ale jo, máš to o pár řádků níž
Ze je oktavka golf s jinou kastli a patri do nizsi stredni ale neni to, na co jsem se ptal, to bych reagoval niz. Ja se ptal na duvod, proc by se tyto nesmysly nedaly kritizovat.
Kritizovat můžeš co chceš, pokud nějaké auto splní většinu parametrů konkrétní třídy, holt tam bude, ať se ti to líbí nebo ne. Setrvačností zvyku ho níž neudržíš.
Nemuzu za to ze mas ze skodifky mindrak a vlastni nesmyslna nakupni rozhodnuti obhajujes sam pred sebou hloupostmi typu "prodlouzime golfa a je z nej o tridu vetsi auto - ale jejda, kdyz to same udela VW, tak nam ta Jetta nejak divne hnije v nizsi stredni". Ale tak hlavne, ze mas aspon pocit, zes tehda jezdil ve stredni. Neco jako ten Evoque se 150 hp chrochtakem pod kapotou, majitele se urcite taky uklidnuji jak udelali dobre. Akorat tem se smejes a nechapes, ze je to to stejne.Mimochodem, s O2 jsem jezdil a mnoho najezdil (a stale misty jezdim) a vedle aut stredni tridy (M6, Accord, Mondeo, C5 atd.) je to proste jasne a muzes tady klidne poposat jeste hafo papiru, furt to bude nizsi stredni.
mindrák ze "škodifky"? Hošánek by se měl naučit psát, že?:D Děláš si akorát trapas. O5 obdivuju tvou schopnost drbat nad naprosto jasnejma věcma.
Ja to nekritizuji, ja se tomu chechtam :)
Článek pobavil vtipným řazením vozidel do kategorií. Zejména u škodovek.
Vy hov*da, Octavia neni stredni, Superb neni vyssi stredniNENI, NEBUDE
každou generaci se to posune. fabia bude příští generací v nižší střední a citigo v nižší. Nakonec to skončí tak, že celé modelové portfolio škodovky bude od citigo až po superb ve třídě vyyší a škodovka bude nejúspěšnějším prodejcem luxusních vozů na světě :-D
... a i20 nižší střední
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.