Prodeje nového Golfu prý vystoupají do výšin přímo astronomických

Golf je tu posedmé. Je zcela jiný, než byl vůz první generace, přitom je to ale stále Golf. A bude se prodávat stejně dobře jako vozy předcházejících generací…

I to zaznělo na dnešní české premiéře bestselleru, který míří neochvějně na první místo historického žebříčku nejžádanějších automobilů.

Od roku 1974 se prodalo 29 milionů Golfů. V roce 2008 si tento vůz pořídilo 476 492 motoristů, v roce 2009 pak 572 259 a v roce 2010 číslo mírně pokleslo na 520 445.

„V roce 2018 Volkswagen bude prodávat ve světě jeden milion Golfů ročně. Tím jsme si jisti. Tedy se všemi deriváty. Vůz s pohonem čtyř kol se objeví ještě letos, kombi příští rok. Později pak ještě budou modely GTI, s CNG a další,“ řekl Petr Janeba, šéf divize Volkswagen osobní vozy společnosti Import Volkswagen Group.  

V Česku začnou prodeje 10. listopadu. Již nyní byl ale zahájen předprodej. Zákazníci prý mohou očekávat v showroomech větší komfort, „průzračnější“ ceníky.

„Obrazně řečeno jsme vyčistili ceník, je nyní mnohem přehlednější, nechceme, aby se v něm náš zákazník ztrácel. A také se snažíme být maximálně transparentní. U nás nenajdete žádné akce, akční ceny, pobídky, dárky... jako to dělá konkurence…“ dodal Petr Janeba. 

Zajímavosti | Volkswagen | Premiéry | Design | První svezení | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem


 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků