Prodeje nového Golfu prý vystoupají do výšin přímo astronomických

Golf je tu posedmé. Je zcela jiný, než byl vůz první generace, přitom je to ale stále Golf. A bude se prodávat stejně dobře jako vozy předcházejících generací…

I to zaznělo na dnešní české premiéře bestselleru, který míří neochvějně na první místo historického žebříčku nejžádanějších automobilů.

Od roku 1974 se prodalo 29 milionů Golfů. V roce 2008 si tento vůz pořídilo 476 492 motoristů, v roce 2009 pak 572 259 a v roce 2010 číslo mírně pokleslo na 520 445.

„V roce 2018 Volkswagen bude prodávat ve světě jeden milion Golfů ročně. Tím jsme si jisti. Tedy se všemi deriváty. Vůz s pohonem čtyř kol se objeví ještě letos, kombi příští rok. Později pak ještě budou modely GTI, s CNG a další,“ řekl Petr Janeba, šéf divize Volkswagen osobní vozy společnosti Import Volkswagen Group.  

V Česku začnou prodeje 10. listopadu. Již nyní byl ale zahájen předprodej. Zákazníci prý mohou očekávat v showroomech větší komfort, „průzračnější“ ceníky.

„Obrazně řečeno jsme vyčistili ceník, je nyní mnohem přehlednější, nechceme, aby se v něm náš zákazník ztrácel. A také se snažíme být maximálně transparentní. U nás nenajdete žádné akce, akční ceny, pobídky, dárky... jako to dělá konkurence…“ dodal Petr Janeba. 

Zajímavosti | Design | Volkswagen | Premiéry | První svezení | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem


 

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 53 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků