Prodeje divize BMW M rostly vloni více než o polovinu

8 komentářů

doombukurest
5. února • 0:23

v poslednom case mam pocit ze o 3-4 roky nebude velmi co kupovat od bmw...este tak 130i sa da celkom ale stare mko to nieje......135 je nic moc z4m skoncilo m3 je tazka ako hovado a brzdy su strasne m5 m6 tazke stroje nova z4 zas same turbo a ta vaha zas x5,6 uz ani nepocitam....naozaj co je sportove auto od bmw? m3 e46 fungovala vsade aj na zlej ceste m3 new to nerobi ani zdaleka.....

Petr
4. února • 12:53

Nehlede na to, ze 99% z vas nema ani na to, aby dovedlo na limit moznosti 335ci natoz M3...o supersportech nemluve.

Petr
4. února • 12:47

M3 neni sportovni auto? Nejlepsi je kdyz nekdo kritizuje neco v cem ani poradne nejezdil. OMG autore ... nevim, odkud jsi prisel a kde cerpas sve rozsahle vedomosti...zrejme renomovane zahranicni casopisy, ale fakt tady neoblazuj ...

Radek Ondrášík
4. února • 14:20

Jedná věc je jméno a výkon a druhá věc je realita. Auto mající 400 koní není automaticky sportovní a to ani v případě, že má jen dvoje dveře a zadní náhon. Prostě je to tlustá neohrabaná bečka. Zábavnost blízká nule. Vůči minulé generaci auto špatně fungující na jakékoli silnici, než s dokonalým asfaltem, výrazně méně komfortní, v technických pasážích i přes výrazný nárůst výkonu v nejlepším případě srovnatelné, řidičsky výrazně odtažené.Chápu, že mnoho vozů patří mezi jakési modly, ale prostě nalejme si čistého vína. Rozměry obludné a váha neskutečná. Prostě auto co váží téměř 1800 kg nikdy nějak sportovní nebude. Obkecat se dá kde co, ale fyzika nikdy. Takže dálniční střela proč ne, aut ve stylu Audi RS6 BMW M5 apod. je více, ale sportovní auta skončila tak před pěti lety. Nyní jsou to jenom auta rychlá o tom žádná.

Petr
5. února • 13:56

http://www.youtube.com/watch?v=w7MJFDjS_GA

Petr
5. února • 13:41

Pane Ondrašík, M3 e36 váží 1500kG a e46 váží ještě o něco více ... cca 30-40kG. Tady neteoretizuju, mám to změřeno. M3 e92 naměřená hmotnost 1705kg, ano auto je těžší, ale na CSL mít nebude, ale na to na okruhu nemá ani Ferrari Modena, že ano...M3 nefunguje na českých rozbitých silnicích? další nebudu komentovat...M3 není speciál ale rychlé GT. Na novou M3 se stále nechytá ani Lexus IS-F ani žádné AMG. Ja nejsem závodník, ale ruce nemam jalové...a pokud nevěříte mi, tak se podívejte, jaký nazor mají zkušení v zahraničí. Řízení není tak precizní a upovídané jako v Caymanu, ale stále je to auto, které jede tam kam chcete (viz např. test jablkem Top Gear - i Clarkson změnil názor:)).Znova vám opakuji, že s M3 budete na našich silnicích rychlejší, než Lambu ... sportovní auto je například o Fucus RS... takže ano M3 není SUPERsport. Nejsem M3 maniak...chci Porsche Cayman S, ale tyhle radoby odborne soudy mi prostě vadí...zvlášť u lidí, kteří nemají závodní licenci a ani nejsou natolik zvěhlí, aby tyhle auta dostávali na limit a hodnotili. Howk...Uvědomte si ...že stará M3 Evo nezajede na okruhu čas ani jako 330ci, což je uvolněný cestovatel s 1550kg:)

911
4. února • 13:25

Pod toto sa podpisujem. Viem ze je to dneska strasne moderne nad vsetkym novym ohrnat nosom, ale ze sa to dostane aj do aktualit od samotnych moderatorov je trosku moc. Mali by ste informovat objektivne a svoje infantilne teorie si nechat pre seba. Nikto nato nie je zvedavy.

HattricK
4. února • 13:04

Naprosto s tebou souhlasím! Co jiného, než M3 E92, je dnes z divize M sportovnější???!!!:-O

Doporučujeme

Články odjinud