Prodej nových aut roste. Vede Škoda, s odstupem následují Hyundai a VW

9 komentářů

Škodná
8. dubna • 15:28

Škoda že není statistika, kolik "Oktávek a Superbů" jsou reimporty - stejné auto, ale koupené levněji "venku"... viz. http://goo.gl/psyaB...

ROMULUS
6. dubna • 19:18

To je jen dobře aspoň můj kočár mezi těmi všemi ošlivkami (škodovkami) vynikne.

Fidlikus
5. dubna • 23:29

Jen bych poopravil, že nejvíce poptávaná byla nižší střední třída (něco přes 30%, jestli dobře počítám). Svaz dovozců automobilů totiž stále cpe Octavii do střední třídy, nevím proč??? Přitom jí dnes třeba rozvorem šlapou na paty spíše malá auta.

paprk
6. dubna • 11:37

to už je takový český kolorit se snem čeksých řidičů, že se automobilka snaší ospravedlnit přemrštěnou cenu oktávky tím, že se ji snaží zařadit výš a tím cenu ospravednit, bohužel opakovaná lež se stává pravdou a ovečky to žerou.

zdenék
8. dubna • 12:21

Zjevně jsi "neovečka", která to nežere. Jak tedy vysvětlíš, že škodovka do střední třídy řadí i superba? Ptám se tě, protože tomu evidentně hodně rozumíš.

Petr
8. dubna • 14:41

Zdenku, placas tady nesmysly. Skodovka tlaci Octavku do stredni a Superb do vyssi stredni. A pitomci jim to zerou...

zdenék
8. dubna • 18:52

Než někoho obviníš z plácání nesmyslů, ověř si skutečnosti. Do vyšší střední byl tlačen první superb, nový model je řazen do střední, přímí konkurenti jsou laguna, C5, mondeo, passat. Doufám, že právě tobě není třeba vysvětlovat, co k tomuto kroku automobilku vedlo a co jí to přináší, ovšem za předpokladu, že nepatříš právě mezi ty, kteří tvrdí opak a pitomci jim to žerou, jak říkáš...

Jouza
6. dubna • 13:00

Tusim ze Skoda cpe svoji Octavii stale do nizsi stredni ... do stredni ji cpou nemci a ruzni delaci statistik, jelikoz jim jaksi nezapada do tabulek.

zdenék
8. dubna • 12:16

Přesně tak, do střední třídy fabrika řadí superba. Zas někdo plácá o něčem, o čem nic neví.

Doporučujeme

Články odjinud