Proč Chevrolet v Evropě padá? Má to čtyři důvody

16 komentářů

JuDr. Dolfi
10. června • 18:20

B-] mno ojetej 5 let starej chevrolet aveo, cruze atd - neprodáte ;) už jen proto VW forever! :-P

Bobby Deerfield
10. června • 19:37

VW forever!:-O

mpolan
10. června • 18:49

Co je to taky za pitomost, prodávat auto po pěti letech? Modlitba VW zoufalců, aby se toho krámu rychle zbavili?
Já spoléhám na to, že mi auto vydrží osm, deset let... A proto není z koncernu VW.

LOL
10. června • 22:49

souhlas, auto prodávám obyčejně po 7-9 letech.

LOL
10. června • 18:32

Mám kamaráda s jakýmsi větším korejským chevym - jméno si úspěšně nepamatuju. Krásy to moc nepobralo, ale jezdí už přes 5 let a jen se směje TDI šaškům co téměř kempují v servisech. Prodávat nehodlá.

james
10. června • 21:06

co tak nam objasnit nieco o tych TDI saskoch co kempuju v servise, ako sa staraju o auta, davaju im pravidelny rocny/2rocny servis, maju tie auta od nova alebo jazdenky?sa mi paci kazdy pozna, ci ma kamarata a ten pozna xyz takych ci onakych ktory su v servise ale ani raz do boha ani raz ste nenapisali nic podrobnejsie o tych autach/ludoch, lebo su tu len vase vymysli ktorymi uspokojutete akurat tak sam seba ze ste si kupili inu znacku.

Skyline
11. června • 9:29

O2 1.9 TDI, pri cca 20k km odesla prevodovka (vymeneno v zaruce). Madlo dveri ridice menene asi 3x (jednou kvuli me, zustalo mi v ruce, nebyl jsem prvni ani posledni).Kamaradka a jeji O2 1.6 TDI - auto prestalo jet. Najeto tusim necelych 50k km, tesne po zaruce. Co byl problem si nepamatuju, neco odeslo v motoru a myslim, ze to servis vymenil na kulanci.Takze mi spis pripada, ze skodifkari a vubec priznivci konzernu se naopak uspokojuji blabolenim o "prave nemecke kvalite" a v tichosti je zere, ze si tu jinou znacku taky nekoupili a tak se alespon snazi zpochybnovat informace od jinych.

Stilnoxlexaurin
11. června • 11:21

Vlastni zkusenost:O1 1,9 TDI - 250.000 2x brzdove kotouce, loziska v prednich kolech, jinak bez zavadO2 1,9 TDI 4x4 - 220.000 bez zavad, pri 200.000 vymena zadnich lozisek kolPassat B7 2,0 TDI - 102.000 zatim bez zavad

LOL
10. června • 22:48

Co mě jen tak okamžitě napadá: Váha vzduchu, hlodavci a kunami prožrané hadice od turba, vrzající interiéry... Dvě prakticky nová auta = výměna motoru (!!!). A to ty letité TDI lze v poměru k dnešním koncernovým motorům ještě označit za držáky.Oktávky máme (mj.) ve fleetu, takže zkušenosti z první ruky. Jistě, není to průser jménem opel, ale taky nic světoborného. Samozřejmě servis (všech aut) je pravidelný a neořezaný.Každý si může koupit co chce, mně Škoda ani VW nějak neurážejí, ale tvrdit, že to je nějaký etalon kvality a spolehlivosti - tak to ani náhodou. A nakonec přijde nějaký Jerevan, co má doma v pokojíku na zdi plakát O3 RS, jakožto svůj finančně nikdy nesplnitelný vlhký sen, a začne tu plodit moudra o tom, jak jsou konzernwagen super spolehlivá auta, co netratí cenu.BTW: Už jsem si vzpomněl - Chevrolet Lacetti combi, alias upgradovaná Nubira.

james
11. června • 0:49

...TDI CR 2L mame uz 4 rok, prevazna cast kolony smerom do mesta zatial 80tis km a nic okrem obcasneho rozsvietenia DFP, co po prehnani na dialnici na cas vyriesi.
...octa v rodine bola O1 a O2 vzdy iba benzin mpi, tam sa asi moc ani nema co kazit.. interier nervzal ani v jednom. v O1 ani po 12 rokoch nez isla prec z domu. dalsia okta v rodine mala cez 500tis km tiez benzin mpi a interier nevrzal.
...prakticky nova auta a vymena motoru? styl jazdy asi nebol uplne ok, pokial tam nebola vyrobna vadam tak to moze odrovnat iba dement, ale potom je uplne jedno akej znacky to auto bude..
..VW/Skoda je pre mna taky lepsi priemer ziadny etalon kvality a neviem coho, ale pre mna stale blizsie ako sikmooke znacky s mne nic nehovoriacim dizajnom, okrem par vynimiek

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
11. června • 12:33

Ano, každou nepříjemnou pravdu můžeš smést ze stolu s poukazem na to, že s tím autem určitě jezdí nějaké prase. :-P

koraf
10. června • 18:13

Spark i Aveo jsou nejhnusnější auta ve třídě.
Navíc na stránkách Chevroletu je ceníková cena Avea od 266 400 Kč.
To se pak nemůžou divit, že jim to nikdo nekupuje.

_tD
10. června • 21:44

Aveo zacina pod 200k, akcni ceny plati trvale, design je subjektivni, a ma nejcistsi crashtesty ve tride.

_tD
11. června • 2:37

Aha, zvedli cenu na 225, ale také zvedli vybavu, klima je uz v zakladu, to drive nebylo, stejne jako byla drive zakladni vybava vazana pouze na motorizaci 1.2 70k, nicmene je to porad jedno z nejlevnějších aut ve tride.

Petrko
10. června • 16:41

Fakt máte pocit že značkou GM je Chrysler? :-D:-D:-D

Jaroslav  Matějka
10. června • 17:02 • šéfredaktor AutoRevue.cz

:-O

Doporučujeme

Články odjinud