Proboha! Tohle si BMW i3 snad nezasloužilo

Redakce varuje – Fotogalerii prohlížejte pouze na vlastní nebezpečí!

Když se objevil první tuningový bodykit na BMW i3 od Lumma Design, neobešlo se to v redakci bez úšklebků a poznámek o dobrém vkusu. Ovšem proti kreaci japonského tunera Eve Ryn je úprava od Lumma Design vyloženě nenásilná, decentní a vkusná záležitost pro vysoce konzervativní zákazníky.

Tuning | SUV | BMW

Společnost Lumma Design řádně vylepšila BMW X6 nové generace

Japonsko je ovšem země, kde jsou tyhle šílenosti v kurzu. Nicméně nemůžeme se ubránit dojmu, že i na BMW i3 je tohle prostě příliš extrémní. Tak třeba ty masivní falešné vstupy vzduchu, když tohle auto ani nemá spalovací motor. Co třeba ještě nasadit atrapu laděného výfuku? Nebo ta 20" kola v dvoubarevném provedení, která nanejvýš radikálně zvýší valivý odpor.

Jsme docela rádi, že se na internet nedostaly fotografie interiéru. Už takhle si budeme muset jít vypláchnout oči borovou vodou. Aspoň že po mechanické stránce se japonský tuner Eve Ryn o nic nepokoušel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 15 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků