Příští Toyota Corolla asi dostane motory od BMW

Partnerství dvou nejhodnotnějších značek světa pokračuje. Vrcholná motorizace příští corolly by mohla mít německé kořeny.

Spolupráce Toyoty s BMW se po technické stránce projevila například již pod kapotou nové generace modelu Avensis. Dieselová verze využívá dvoulitr právě od bavorské automobilky.

Zajímavosti | Škoda | Toyota | Škoda Octavia

Nejprodávanější auta světa: Corolla vládne, Octavia ve třetí desítce

Nyní přichází Indian Autos Blog se zprávou, že motory od BMW dostane také příští generace bestselleru Toyoty, model Corolla. Příští corolla v základních verzích bude nadále nabízet motory od mateřské Toyoty. Čtyřválcovou 1,5 doplní hybridní verze se stejným motorem a přeplňovaný motor o objemu 1,2 litru. Vrchol nabídky však může zastat dvoulitrový zážehový čtyřválec právě od BMW.

Technika | Toyota

Toyota má nový motor s účinností 40 procent. Objem činí 2,5 litru

Pro evropský trh bychom se poté mohli opět dočkat adaptace vznětové varianty taktéž od BMW. Nová generace corolly má nabídnout více bezpečnostní výbavy a celkově se má posunout takřka o třídu výše, k čemuž má pomoci delší rozvor, lepší jízdní vlastnosti a výkonnější motory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Toyota  2.231
Rok výroby: 2009
Stav: 143 151 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2006
Stav: 195 954 km
Cena: 85 000 Kč
Toyota Land Cruiser 2.982
Rok výroby: 2007
Stav: 208 503 km
Cena: 295 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků