Příslušenství pro nový Swift: Některé prvky připomínají laciný tuning

Nové Suzuki Swift se již na svém domácím trhu v Japonsku prodává. Zájemci si nyní mohou listovat v katalogu příslušenství. Na výběr jsou dva pakety.

Snad každý se někdy zajímal o to, co výrobce jeho vozu nabízí v rámci originálního příslušenství. Někdy se jedná o předraženou elektroniku, jindy o čistě praktické záležitosti. Pokud jde o vizuální vylepšení, ne vždy ale může mít samotný výrobce úplně vytříbený vkus. Platí to i o některých prvcích, které Suzuki začalo nabízet pro novou verzi vozu Swift.

V rámci paketu Elegant Style Suzuki se například nabízí nepříliš elegantní víčko hrdla nádrže. Dalšími prvky jsou výraznější přední spoiler, či chromové kryty mlhových světlometů. V lesklém chromu je u elegantně zaměřeného paketu také hrana zavazadlového prostoru, případně zpětná zrcátka.

Klepněte pro větší obrázek

Stejně jako u paketu Elegant Style, také u druhé linie nazvané Sporty Style můžete dostat takzvaná "mračítka". Těmi jsou často "vyzdobeny" postarší vozy v rukou ladičů, kteří chtějí svému autu dodat agresivnější výraz. Zdá se však, že jim ještě neodzvonilo. Na křivkách nového swiftu působí zvláštně, ale nechť si každý udělá obrázek sám. 

Klepněte pro větší obrázek

"Sportovní" paket nabízí dále nástavec pod zadní nárazník, dokonce i imitaci zadního difuzoru. Nástavce lze namontovat i na prahy a na přední nárazník. O něco méně nápadnými prvky jsou například černá zrcátka a červený pruh v masce, připomínající Swift Sport, na jehož uvedení se však zatím čeká. 

O dostupnosti zmíněných prvků příslušenství na českém trhu zatím lze jen spekulovat. I když se Swift na Japonském trhu prodává od 4. ledna, k evropské premiéře dojde až na březnovém autosalonu v Ženevě.

Premiéry | Suzuki

Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Nové japonské supermini měří 3 840 mm. Řadí se tedy do segmentu B, do něhož na evropském trhu přicházejí další tři silní hráči v nových kabátech - Citroën C3, Ford Fiesta a Nissan Micra.

Premiéry | Byznys | Hatchbacky

Sháníte malý hatchback? Příští rok se nabídka zásadně obmění

V Japonsku je Swift nabízen v sedmi výbavách. Volit lze mezi třemi motorizacemi, s nimiž jde párovat pětistupňový manuál, šestistupňový "měničový" automat či CVT. Jako v předešlých generacích si lze připlatit i za pohon 4x4.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 70 000 Kč
Suzuki SX4 1.586
Rok výroby: 2007
Stav: 285 800 km
Cena: 65 000 Kč
Suzuki Jimny 1.328
Rok výroby: 2005
Stav: 160 110 km
Cena: 109 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků