Připravujeme: Test Volkswagen Golf R

12 komentářů

Ernest
27. dubna • 8:36

Preslo uz 10 dni a test stale nikde...:-(

cjo
2. května • 22:42

+ 5 dni... :-(

trudl
19. dubna • 0:23

- brzo bude nova generace, podzim (uz i davno testujou Rko)
- cena v cesku spatna (v nemecku bezi akce, kdy je zaklad u dealeru posazen na 32tis euro, prave kvuli tomu, ze konci. Za 35tis euro uz se da poskladat i se zajimavou vybavou)
- motor je jen evoluci uplne prvnich 2.0 TFSI motoru (kod BWA, pouzivanych napr. v GTI V, ORS II atd.) a s tim i spojene zname problemy (ovsem nic katastrofalniho jako u 2l TDIcek, necha se snadno dohledat na netu)
- primarni benzin je N98 (N95 pri "mirnem snizeni vykonu". Novejsi T(F)SI uz maj jako primarni benzin N95ku)+ 4kolka
+ porad patri 2.0 TFSI mezi nejpovedenjsi motory v danem objemu (ne nadarmo opanoval svoji kategorii v anketach motor roku)
+ auto tak nejak na vsechno, vyblnes se a pritom s tim manzelka dojede na nakup ...

Antiautomat
18. dubna • 10:46

to ze tam automat nema co hladat, je jasne inak je to zase dalsia plug and play kreacia pre nagelovaneho debilka co ani nevie kde to auto ma vlastne motor a na kontrolu motoroveho oleja by otvaral zadny dekel. S tym preplnanym dvojlitrom tu problem v zasade nemam, do auta tejto velkosti by som to videl ako optimum. Problem ale moze byt v znamom fakte ze posledna generacia motorov od koncernu kvalitou naozaj nevynika a odchadza na tom snad uplne vsetko - zaprve konstrukcne chyby a zadruhe nekvalitny a lacny material oznacovany tym obavanym (a niet sa co divit) privlastkom 'ekologicky'.
Dufajme ze sa do buducnosti poucia, to co tam maju dnes je fakt hnoj.

legnaw
19. dubna • 12:37

nepocitam sa za odbornika ale suhlasim...sam jazdim na 5kovom sluzobnom G a teda velmi nadseny nie som. automatiku by som nechcel ani zadarmo...a ked citam co ma tato sranda stat tak som uplne zdeseny... 3-[

Tomáš
19. dubna • 21:49

No...a já bych už zas nikdy nechtěl manuál :-) Řídil jsem všemožné automaty od Renaultu, přes VW, BMW, AUDI a M-B a už bych nikdy manuál nechtěl. Doba už dnes pokročila a téměř každá automobilka dnes nabízí aspoň trochu slušný automat. Ano, i když každý ten automat je trochu jiný, některý lepší, některý horší, ale to je i u manuálního řazení. Každopádně manuál je pro mě už mminulost. A i co mám odezvy tak spousta lidí přechází z manuálu na automat, ale obráceně už nikdo.

Antiautomat
20. dubna • 9:33

Ono diskusia manual vs automat bude asi vzdy a kolko ludi, tolko nazorov. Som uz dostatocne hnily v duchu modernej doby a preferujem blbuvzdorne auto typu plug and play? Ok, beriem automat. Preferujem aktivnejsi styl, zabavu a (vacsinou stale plati a platit asi aj bude) vacsiu spolahlivost? Beriem manual. Skratka rad jazdim, mam rad mechaniku, radim dobre, bavi ma to, mam tam co prave chcem a uznam za vhodne, nepinda mi do toho nejaka priblbla elektronika, nic ma od diania neoddeluje, vidim, predvidam, rozhodujem, konam. Samozrejme ked si niekto kupi ako svoju prvu karu nieco co radi rychlosti same, tomu uz mozes vysvetlovat o zabave za volantom to iste ako slepcovi o svetelnej krizovatke, chapat to nebude lebo nema ako. A ako populacia a spolocnost upada, stava sa coraz pohodlnejsiou, zadky nam rastu, socialny utlak sa zvysuje, z ludi sa stavaju iba zive stroje, mozgy su stale vymytejsie a tradicne hodnoty sa vytracaju.

Kankunen
18. dubna • 7:03

Pro mě amatéra, který má rád sportovní jízdu je 4x4 obrovká výhoda. Přece jen ve vyšších rychlostech už si netroufám se limitům auta ani přiblížit, ale v těch bezpečnějších rychlostech nemusím řešit hrabání předních kol.

marepa
18. dubna • 1:19

jednu dobu jsem si pohraval s myslenkou, ze bych si prave tohle poridil jako moje pristi vozidlo ..ale nakonec jsem se rozhodl od toho odstoupit hlavni duvod je urcite motor, nemam rad tred maloobjemovych "preturbovanych" motoru .. a 2.0 s Turbem co ma vykon kolem 199kW.. to rozhodne nevypada nejlip... ne ze by mne muselo trapit, jak dlouho to vydrzi .. s autem pocitam ze nenajedu vic nez cca 50 tisc km .. a pak pujde z domu hledam neco sportovniho .. a prave obavam se, ze Golf by v tomto ohledu zklamal .. preci jenom je to male tezke auto, takze do zatacek se tomu nebude moc chtit ... ne ze by moje prechozi auto bylo lehke .. ale tim ze to byl "sportak" tak to opravdu sedelo a byla v tom radost jezdit .. navic 3.5L V6 .. ktery zabiral uz od tech 2500 otacek .. a kdyz se cloveku chtelo, tak mohl tocit az k 7000 ... docela by mne zajimalo, kdo by zvolil tohle proti treba Impreze WRX STI? .. samozrejme problem Subaru bude design, ten nesedne kazdemu .. ale jizdni vlastnosti si myslim, ze budou uplne nekde jinde ... ono fakt zalezi co od toho clovek chce .. nutno dodat ze GolfaR bych bral asi tak 10x radeji nez Fabii RS :)

jirka
17. dubna • 22:38

a kolik ten motor vydrží než se rozsype to nikdo u těchto koncepcí nevydrží a pochybuju že zvládnou půl milionu jak je běžné u atmosféry a objem ničím nenahradíš. Na víc až odejde turbo to bude finanční randál. Na atmosféře mě nic takového nepotká. Pokud to nemá titanové ojnice titanové písty kovanou klikovku a ve střevech spoustu extra materiálů aby to vydrželo tak bych se toho bál. Jenže tyhle ojnice nebo písty budou pravděpodobně z litiny. Jako to má jinej golf co má 235 koní. Špatně.

Vana666
18. dubna • 7:24

písty z litiny ?? uff, tak to jsem ještě neviděl :-/

jiři
18. dubna • 10:50

nedávno na novinkách byl v rubrice představen golf s výkonem 235 koní cca za 750 tis a psali že to má litinové ojnice aby to vydrželo taky jsem na to koukal dělaj všechno špatně aby to bylo laciný tak tam dávaj sice matroš co vydrží ale těžký materiál kdyby ty střeva byly titan hořčík a já nevím co vše tak je ta cena posazená o 200 tis vějš určitě.

Doporučujeme

Články odjinud