Připravujeme: test Toyoty GT86

13 komentářů

><
2. listopadu • 17:58

Ty fotky ze země jsou něco strašnýho.

Vendelín
2. listopadu • 18:05

Mám rád lidi, kteří něco zkritizují a neřeknou důvod nebo jak to má být správně. Nejsou ideální, ale na rozdíl od tvého příspěvku mají alespoň nějakou vypovídající hodnotu

><
2. listopadu • 20:43

Jen říkám, že fotky ze země jsou strašný, co na tom nechápeš? Když se něco fotí, tak taky nepoložíš foťák na zem. B-]

KarelAntonin
2. listopadu • 13:25

Docela zajímavé by bylo udělat porovnání se starší generací

Guldys
2. listopadu • 13:53

Takovéhle srovnání by mě opravdu hodně zajímalo, ale nevím, jestli u nás vůbec nějaká AE86 je. Jedou jsem kdysi viděl AE85, ale 86ku nikdy...

Skyline
2. listopadu • 14:40

Hachiroku u nas par je, jeden z asi nejlepsich testu tohoto auta v rozumnem stavu je (z letosniho leta) tady:
http://www.driversweb.cz/clanky/Testy/Toyota_Corol... ...

jim
2. listopadu • 12:24

Motor je "ořezaný" pseudoeko bandou z Bruselu. Mám zprávy ze Států, že je to hodně živé a zábavné autíčko. U nich má ale jinou řídící jednotku. S totožnou se prodává také na Japonském trhu a jistě i v jiných zemích mimo EU.

catman
16. listopadu • 18:43

Hmmmm, no přesně vím který článek Vám nakukal tu EUROdeku...takže jenom "lehce" upřesním..škoda že pan Janda když článek psal tak raději opisoval, než by si udělal domácí úkol! 1190kg píše hmmm, no já mám před sebou techničák-jediné české spoecifikaci a výbavy a tam se píše 1314kg! A v podobném duchu je zbytek článku, žádná EURO-okleštěná jednotka NEexistuje, ty ŘJ a jejich SW jsou totožné, takže ač autoři jsou odborníci, někdy by stálo za to si ověřit co tvrdím a pak napíšu!
Pan Janda když k autu přistupoval na recenzi, tak čekal 1190kg s třílitrovým šestiválcem...prostě japonské M-ko, ale tohle je malorážka a naladění je dokonalé. Tento článek ukazuje to nejlepší podle mě v průběhu kroutáku, kterej při rozjezdu na křižovatce, průběhu línýho kruháče po prošlápnutí plynu udělá přesně co od toho auta čekáte!!! Maximální úsměv na tváři, protože ten krouták prostě pošle tu prdel ven, naprosto fantasticky a hned.
Jinak k tomuhle článku můj postřeh...když nalejete 98oktanů, tak se i trochu narovná ta křivka výkonu mezi 3 až 5tis.
A pro všechny bez vyjímky, nečtěte jen články, běžte si to auto půjčit (ne všude Vás svezou "jako v priusu") věřte jezdil sem v předváděčce s vypnutým ESP na letišti v Plzni před 3mi měsíci-prostě když Vás to fakt zajímá všechno jde.
realita...já osobně sem na něj čekal přes 2 roky a objednával ho dřív než byl oficiální ceník v květnu(byt sem nevěděl čím ho zaplatím :-) a ted...už ho mám měsíc před barákem :-D a věřte že nejen motorkáři "se jdou jen tak projet"

goro
3. listopadu • 12:17

"ořezaný" - to určitě... jestli někde bude motor "tupější" na reakce, tak v usa bude rozhodně "nejtupější"...
nehledě na fakt, že svoje maximum 205Nm bude mít na každém trhu, a to skutečně není žádná sláva i vzhledem k relativně nižší hmotnosti celku.

Vana666
6. listopadu • 20:37

goro: 205 Nm že je málo ? Formule 1 má jen o polovinu víc a jak s tím umí letět ... :-)Mimochodem jaký krouťák by podle tebe měl mít atmosférický dvoulitr aby to už byla sláva ?

Michal_Vlcek
12. listopadu • 15:08

Formule 1 váží 640 kilo ;-)

lethal924
5. listopadu • 12:21

no jo, holt to neni turbo ani dýzl ;-)

Skyline
2. listopadu • 14:41

Nevim, jak je to orezane. Mam sve vlastni zpravy, ze je to velmi zive, jsem tedy zvedav na test a porovnani zkusenosti.

Doporučujeme

Články odjinud