Připravujeme: test BMW X6 M50d

27 komentářů

richie.rich
28. srpna • 16:24

Nevím co tu řešíte. Ojetá 2010 A8 4.2TDI tohle dá vždycky. A stojí milion :-) B-]

Jan
6. září • 14:41

Jo, ale vedle X6 vypadá naprosto nudně, šedivě, nezajímavě.

Rado
25. srpna • 23:03

Ahojte diskutujuci. Uz mesiac toto auto vlastnim a neviem si ho vynachvalit. Presiel som zatial 7000 km a do konca mesiaca mam v plane este cca dalsich 3000. Aktualna priemerna spotreba 7,8 litra na 100km. Dynamika uzasna, sedi na ceste ako prikovane a ked to situacia vyzaduje, tak prakticky nema na ceste supera. Som velmi zvedavy na hodnotenie redakcie. Netreba mat pred ocami fakt, ze BMW znizilo svoju latku a pripustilo, ze aj M divizia, donedavna ortodoxne venovana len benzinakom, moze mat zastupenie aj v nafte. Tento motor si to skutocne zasluzi. Jeho prejav sa asi viac prejav v M550d, ale ak mozem porovnat, sedel som v X6ke s benzinovym 8valcom 4,4 litra biturbo a pocit pri zrychleni je teraz o nieco lepsi. Chyba tomu akurat ten zvuk. Ale na druhu stranu, teraz som mal 4 roky X5 3.0sd (6valec biturbo), ktory mal este typicky naftovy zvuk. Teraz 50d v X6M ma dost netypicky zvukovy prejav na naftu. No ako hovorim, uvidime, co povie redakcia, ci sa zhodneme. V kazdom pripade, po nielkokych tyzdnoch vlastnenia a jazdenia a som viac ako spokojny...

WP
28. srpna • 6:55

Celá bajka pěkná...jen to prosím nepřikrmuj nesmysly o 7,8... Takhle to vypadá jako výplod čtenáře časopisů, ale rozhodně ne majitele.BMW 535d 8,5...

Veyron
9. září • 11:34

Ak najazdil v priebehu pár týždňov 7000 km, tak určite jazdil na dlhé trate, takže takúto spotrebu mohol kľudne dosiahnuť pri normálnej svižnej jazde ;)BMW 535d na krátke trate a po meste...za 8,5 môže byť ;)

Zelí
23. srpna • 16:54

Pokud odhlédneme od této obludy, která některým skutečně dělá dobře a mají pocit, že jejich ego je významně podepřeno, je velká skupinka bývalých fandů značky bmw, kteří se nemohou spokojit s postupně narůstajícím a propastným rozporem mezi dřívější prezentací bmw, jako automobilky produkující sportovní, silniční auta pro lidi s vyšším uměním řídit, což podporovali prefernecí zadohrabu a velkoobjemovou benzínovou motorizací. To se postupně začalo měnit, bmw přistoupilo na karoserii kombi, pak vzali na milost naftu, to ještě fandové skousli a vzali na vědomí tvrzení automobilky, že naftu do řady M nikdy nedají. To, že začalo bmw dělat suv monstra a následně zvlaštní anabolické paskvily typu X6 to už tihle fandové nezkousli, protože s původním zaměřením bmw to už nemá nic společného a to, že tenhle nafouklý puchejř pustili do M kové řady a ještě tam nacpali naftu, tak tím se z mnoha původních fandů bmw stali dokonce jeho zásadní odpůrci.
BMW je obvyklý firemní příběh, dnešní řízení převzali manažeři, kteří po vzoru jyrky paroubka rozhodují na základě marketingových průzkumů a jejich jediná mantra je růst prodeje.
U bmw je nevýhodou to, že mají malou sériovost a tudíž malou paletu motorů. To je důvodem toho, že musí u nafty vyjít s jediným motorovým blokem, který musí dvojitě přefouknout. Je to postup, který obvykle dělá i garážový tunér ale z pohledu automobilky to nedělá dobrý dojem.

Sino
30. srpna • 19:10

Jasně. Dělali by pořád jen velkoobjemové sportovní sedany a dopadli by podobně jako Porsche před Cayennem ;)Oni prostě potřebují prodat, o tom to všechno je. Ten kdo si chce pořídit benzínovou M3, M5 nebo sedmičku v klidu může, nic mu v tom nebrání, když na to má. BMW jenom umožnilo většimu množství lidí užívat si luxus jejich vozů tím, že mají velkou modelovou nabídku. Sami tak můžou zaměstnávat velké množství zaměstnanců atd. Takže je to dobře, že jsou tu kombíky, nafta i řada X.Co mě však překvapuje, že ti kdo takhle remcají jsou většinou lidé, kteří si to bmw koupí tak maximálně až bude přes deset let staré za cenu obyčejného ojetého koncernu. :)

lethal924
26. srpna • 16:22

Tak tohle bych od milovníka VW a odpůrce zadního náhonu nečekal. Výjimečně musím souhlasit. Až na poslední větu s každým slovem.

Fero
25. srpna • 14:42

Myslíte ty staré BMW co vypadají jako správné gipsykáry? Běžte se zahrabat. B-]

Serveronaut
23. srpna • 12:12

Raději bych test M550d
http://www.youtube.com/watch...
(v 0:40 je 0-250)

Lukáš  Dittrich
23. srpna • 18:14 • redaktor AutoRevue.cz

I M550d máme objednané na test., ale chvilku musíme počkat, cca do konce září. Na druhou stranu k M550d připravujeme ještě jeden menší bonus, tak snad se bude líbit

Antiautomat
23. srpna • 11:32

Malo nafuknuty (30d), stredne nafuknuty (40d), velmi nafuknuty (M).
Takze sa meni len to, kolko vzduchu do toho tlacis, cislo na dekli a cenovka.
Proste tragedia a super sposob ako usetrit na vyrobe a o.ebat zakaznika.
Ten vzduch je na moj vkus akosi pridrahy.

ivan
23. srpna • 11:15

fuuj vyzera ako škaredý nadržaný chrobák!! otras!!B-]

daktr
23. srpna • 10:42

když M-Power,tak proč nafta?pro lidi co si honí triko značkou?ano.pro lidi co o autech něco ví a chtějí opravdu baworáka od M-divize?ne

WP
23. srpna • 11:06

Pokud by lidi o takový model nestáli, asi by ho BMW nevyrábělo. Umožní na požádání jet na úrovni supersportů z poloviny 90-tých let a nesežere nikoho zaživa.

Noclaf
22. srpna • 22:45

Jeden z nejnovejsich modelu prodluzovace udu...

jirin
29. srpna • 8:35

Tradiční česko-slovenská vlastnost: Závist!!! Proč by si měl člověk kupovat fabii 1,2 htp, když na BMW má prostě finance? Jen kvůli tomu, že jsou ostatní nuly, nic pořadně nedělají, tak jen pomlouvají a závidí?

jos
23. srpna • 18:43

jojo taky jsemsi ho prodlouzil a vy ostatni s kratkyma mate smulu :-D

Šákul Ředkvička (pota)
23. srpna • 12:20

Na prodloužení údu je lepší vibrátor, auto těžko nacpeš na správné místo. Toto je pro požitek jízdy.

WP
23. srpna • 11:06

Problém bude, že si ho nemůžeš koupit? Znám pár vzdělaných, chytrých a kulturních lidí, kteří si ho koupili...

hsyetdgk
23. srpna • 12:34

Vzdelanost, chytrost a kulturnost nevylucuje pozerstvi a pestovani ega.

Karel
24. srpna • 11:47

...ale ani neimplikuje.

Lakatos
23. srpna • 0:28

Díky za velmi přínosný komentář. Mně se například takové auto líbí. Je rychlé a málo žere, ideál

cert
23. srpna • 6:59

Malo zere :-D:-D:-D:-D:-DVtip rokaPodla mna jedno z najohavnejsich BMW taky honic ega.

BMW
23. srpna • 8:23

když je ti bmw ohavne tak na to nečum a nepiš sem takový bláboly aukezuj to svoje ego někdy jinde,nikoho ty tvoje sračky nezajímají !!!!!

cert
23. srpna • 17:51

Ohavne je len BMW X6.
A toto je diskusia urcena na vyjadrenie nazorov. ;-)

BMW
23. srpna • 8:25

komentař určený pro toho ČERTA bubu :-D

Doporučujeme

Články odjinud