Kedy zverejnite vysledky testu?
Forester měl vždycky jenom připojitelnou zadní nápravu. Což je koneckonců nejtradičnější a nejobvyklejší řešení od subaru. Stálý pohon 4x4 je jenom báchorka pro hejly.
Kuwa, te´d jsi tomu teda dal:-D:-D:-DNepleteš si to s das Auto a jejich haldexem?
Ale no tak :-) ... Znát typy pohonu u Subaru patří docela k základům. A nafta ve Forestru vzhledem k použité převodovce je permanentní čtyřkolka vždy, pokud nemá fatální poruchu :-)
Fakt? Vždy jen pripojitelnou? A o kterém z těch pohonů u subaru se bavíme?
Asi ten co mám na horskském kole :-D.. tam je sice 9x3 rychlosti, ale když jedu z hospy, nepomáhá nic... a kamarádi se chlamou, že mám kolo Subaru tak hrabu.. tlamou ve škarpě .:-/:-(:-(
Vy jste ale mačo!:-/ Subaru jste asi ještě nikdy neviděl, že?
pre mna jasne Subaru, poriadny benzinak, manual, svetla vyska, robustna masina.
Pred 10 lety ano. Dnes je to stejne jako ostatni automobilky a zbyl jen duch minulosti...
X trail byl se světlou výškou také v pohodě.....
Tak kromě cest by mne zajímalo jak se obě auta chovají mimo silnici... obě byly v terénu v předchozích generacích dobré, co jim v genech zůstalo?
který auto s pohonem na víc než jedno kolo není v terénu dobrý? otázka je jestli považuješ za terén orosený trávník nebo lesní cestu po těžbě
No, tak lesní cestu, minimálně, když jsem z kopců... a také jak v hlubším sněhu, ono občas zapomenou prohrnout... s Oubackem to šlo, s Octou jsem zůstal na břichu a čekal na traktor....:-/
Ale to je o svetle vysce, nikoliv o schopnosti v terenu...
Ano, ale pokud jsem si vyzkoušel, světlá výška a pohon opravdu všech kol je základ, o výkonu to zdaleka tak neplatí. Spíše o pomalé jedničce.. na Outbacku byla redukce, Octavia v naftě, tak to takto šlo. s nájezdovými úhly ..no, urval jsem to černé pod nárazníkem u Octy...a plasty pod motorem jsem už neřešil..spíše mne s.ral haldex... když to klouzalo, hrabalo jen jedno přední a jedno zadní, houbelec čtyřkolka..
Pokud hrabe jedno přední a jedno zadní tak haldex funguje správně a ani žádná fulltime by to bez uzávěrky nápravového diferenciálu nedokázala líp. Divím se že to řidič neví
A vitezem bude opet Skoda Scout :-))
Kufr, skrabka a misto na 1.5l lahev nema konkurenci napric vsemi tridami!
Nekde jsem cetl, ze je Nissan Trail nastupce Nissan Quasqai+2, tak tomu odpovida i vzhled
Možná v první větě tohoto článku?:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.