naco porovnávate volkswageny??? zase jen reklama!
Super! na test S1 se tesim!!! ackoliv na tu velikost mi prijde precijen moc tezke (coz se neni cemu divit, kdyz je to narvane vsim moznym az po haldex), tezsi nez Leon Cupra...
S1 je lehčí než Leon CupraS1 DSG, 4x4 EU hmotnost 1390 kgS1 Sportback DSG, 4x4 EU hmotnost 1415 kgCupra DSG EU hmotnost 1441 kg
Hezká barva vybavení;-)P.
Zkuste změřit (nebo aspoň pocitově zmínit) jak je které vozidlo hlučné (či tiché) za různých okolností - na neutrál pod plynem, za pomalé jízdy, za ostré jízdy, za pohodové jízdy na dalánici...
Měřit?? Autorevue???? Hohohó!
S1 vers. brouk - ten test někoho zajímá? Umí si v redakci někdo představit, že může existovat člověk, který bude mezi těmito dvěma vozy volit? Já tedy dost těžko. Nepřijdete si že je trochu přefolksvágnováno? Mně už ta auta i testy na ně lezou krkem.
No vidíš a mě zas absolutně nezajímá ten rencek. Ne že bych si hodlal pořídit kanárkového turbobítla nebo navztekanou minimotokáru od audi ale imho jde o něco zajímavější auta než staniolový frantík s fólií místo zadního skla.Pokud máš z něčeho fóbii, například z nějakého výrobku, pak je čas na medikaci. Později už to může vyžadovat ústavní léčbu.
Fóbie je bezdůvodný strach, mně je z VW and Sons na blití speciálně když člověk vidí, jak je to dnes šizené.
Jsi asi neshlédl provedení veleděl francouzských, italských a korejských soudruhů, povídáš-li cosi o šizení.
pridal by som do testu este zlty Megane RS, aby bolo farebne trio kompletne :-) a kapitola Zabava za volantom by mala uplne ineho vitaza. Uprimne, sam RS-ko vlastnim, nedavno som sa previezol na novom Golfe R a vobec ma nenadchol, koncernovym autam chyba iskra a akasi zivocisnost. Vykon naozaj nie je vsetko, zacinam to chapat ... najdolezitejsi je cas na Nurburgringu :-D
Obi :) nemožeš porovnávať jablka z hruškami... Beetle GSR je o štýle, výnimočnosti a tých 210 koní je super, ale nemá žiadne športové systémy ako má Golf R, že si nastavíš tlmiče na Race a ideš, vypneš úplne stabilizáciu... dokonca v Beetlovi nevypneš ani tú stabilizáciu :) Beetla GSR sme skúšali na DoD s pištom Ruffinim aj Jurčim a ešte s Marekom Vargom z Roadlife (roadlife.sk), iba Pištovi sa podaril drift s Beetlom. V oboch prípadoch S1 a Beetle ide o dizajn a výkon je na druhom mieste :) S Marekom Vargom sme dokonca boli na Ostrej Lúke ho prevetrať :D
... aspon u mna je vitazom discipliny ''zabava za volantom'' stale Civic Type R a asi pri tom ostane. A pritom je recept na zabavu tak jednoduchy: dva litre s tym spravnym naladenim, otacky, dobre iduci manual a kvalitny podvozok. Cim jednoduchejsie a 'mechanickejsie', typ lepsie a na tom nikto nic (a uz vobec nie marketingove lzi) nezmenia. Skusil som golfR32 a zhodou okolnosti onedlho na to (celkom nahodne a s uplne nadsenym vysledkom) uplne praobycajny Nissan Sunny GTi. Ono bolo to dat si nejaky riedeny sirup a potom pravu kofolu s rumom.
Pokud hodláš jezdit i po silnicích a ne výhradně po Nürburgringu, pak ten čas nejdůležitější není.
Neries ho, len chcel provokovat ;-)
aspon niekto ma chape :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.