Připravujeme srovnávací test Audi R8 V10 Plus vs. Jagaur F-Type R AWD

36 komentářů

~
11. května • 12:23

Auta pro bohaté lidi bez vkusu.

Sladkovský
7. května • 23:51

Když už bych chtěl tato nesrovnatelná auta srovnat, tak alespoň férově
Tedy slabší motorizaci R8 vs F Type SVR, a pěkně kupé vs kupé!

Martin Motyčka
7. května • 18:11

Z mýho pohledu to je už moc.. Takový výkony, pokud nebude člověk jezdit na okruh, tak prostě nevyužije... Takže za mě "obyčejný" F-Type S, 911S apod...

Miloš
6. května • 17:13

Jag je prostě nádherný a díky za něj. Velká škoda, že do srovnání nejde verze coupe. Bylo by to spravedlivější a převaha v designu by byla ještě mnohem zřetelnější.
S tímto Jagem jezdím už rok a musím potvrdit, že jízda mě strašně baví i během "standardní jízdy" což je obvykle 90% času stráveného v autě. Po přesednutí do jiných kvalitních a rychlých vozů mám za chvíli pocit, že bych si nejraději přesedl dozadu a spal nebo si četl (to nemluvím o hodnoceném typu Audi, samozřejmě). Pořád vyhlížím místečka, kde je prostor a nic nejede. Jaga stačí pošimrat plynem a už se vezeš v krásně plynulém, řízeném smyku. Při předjíždění je to, co dělají vejfuky, doslova divadlo a mám pocit, že se to většině ostatních řidičů líbí stejně jako mě.

spiderwolf
7. května • 0:24

Myslis to uchrchlane prskani z vyfuku? Kvuli tomu neni ani slyset motor. To je presne vec, ktera by mne na tom voze odpuzovala...

Miloš
7. května • 2:27

Tak to jsem opravdu ani ja, ani žádný spolujezdec doposud nezaznamenali, ze by nebyl slyšet motor ☺ Takovou námitku slyším poprvé Spidere. Nelze odpovedet nic jiného nez: "projed se ".

Stan
6. května • 15:18

Myslím, že pánové z autorevue mají zaděláno na povedený víkend. Osobně by mě zajímalo srovnání spíše Audi s GTRkem. Nechci předvídat, ale nenapadá mě disciplína, ve které by mohl Jag vyhrát. A hlavně atmoška V10? To je nádhera. PS: Stejně bych bral nového Mustanga. Bez technických ptákovin, bez přímého vstřiku, jen ryzí radost z motorismu, za cenu Superu...

Antiautomat
6. května • 11:58

Volba je jasna. Viac k tomu netreba. Nadhera.
B-]

mot
6. května • 10:13

Tak to sem vás asi potkal u Velké Bukové ? Jaguar zněl oproti Audi vážně famózně! Až s ozvěnou někam k Berounce...:-)

Sir CHerokee
5. května • 16:55

Audi s atmo 10 válcem je určitě technicky zajímavější. Designově však působí studeně a technicistně. Jaguar patří k nejhezčím autům současnosti. Ale zrovna v této specifikaci bych ho nechtěl. Měl jsem ho na víkend půjčený - jako cupé a nenadchnul mě. Příliš hrozivý, příliš těžký a interiér a zpracování volantu a některých tlačítek neodpovídalo ceně. Stejně jako řízení, které zaostalo za designem.

.
9. května • 16:25

jo to mi povídejte. Mám AUDI A8 z roku 2015 full výbava a některá tlačítka jsou jak z auta za 500 tisíc. O příjmu TV signálu ani nemluvím, strašné.

Brouk
6. května • 7:39

Ten Jaguar vypada jako maly fiat za 20 000 eur s motorem 1.6 pro nemajetne teenagery. S Audi se to vůbec neda srovnavat. Hodnotim pouze design. Jaguar ma hezke cool auta, tohle k nim ale nepatri. Jako vsude jinde, nejvetsi roli hraje znacka. Mam pro vas kluci navod, jak hodnotit design nestranne. Predstavte si vzdy, ze je to neznama cinska znacka a jestli byste teda rekli, ze je to hezke. Za nejlepsi priklad totalniho paskvilu (ale nikdo se to neodvazi rict) povazuji Alfa Romeo 8C Competizione. S timhle kdyby prisel cinan, tak se mu vsichni smeji az do ted. Ale je to Alfa, tak je to hezke...

Tom
6. května • 12:32

Vnímání designu je naštěstí čistě subjektivní věc a každému se líbí něco jiného. Mně třeba AR 8C přijde jako jedno z nejhezčích aut, čistá krása. Zato všechny modely od Audi mi přijdou totálně chladné, nudné a až na výjimky i podobné, nechtěl bych to. S Čínou bych se to ale srovnávat neodvážil ani náhodou...:-P

dpcstb
7. května • 15:30

je to velmi subjektivne. napr mne je ar8c uplne odporne. mam rad technicke dizajny ktore vacsina ostatnych povazuje za nudne, ale ja mam naopak minimalizmus rad

Shimi
6. května • 12:54

Tom: Jeden z nejčastějších omylů. Design je z větší části čistě OBJEKTIVNÍ záležitost. To, že drtivá většina lidí dělá zkratku v podobě design = vzhled, je akorát upozornění na jejich neznalost.

Tom
6. května • 23:11

Souhlasím, však jsem taky nepsal, že design je subjektivní, ale pouze jeho vnímání - což má každý jinak. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
John Doe
7. května • 19:57

Dizajn je funkciou technologie a vzhladu.Co znamena, ze vitazom tohto duelu je Nissan GT-R.

Toshinou Kyouko!
6. května • 10:45

To je pravda s Audi se tento nástupce E-type nedá srovnávat, F-type je elegantní a zároveň dravý sportovní vůz s britskou tradicí a rodokmenem, proti tomu se nafouknuté TT značky přeznačeného volkswagenu, jejíž auta vypadají zepředu všechny stejně skutečně u člověka co má vkus nechytá.

bzzz
6. května • 13:47

Akorat ze tu tradici a rodokmen museli zachranit Indove... Bentley zase Nemci, Mini detto...

Sir CHerokee
6. května • 9:08

Máte zvláštní vidění světa, naprosto odlišné od porotců designových soutěží :-).

bzzz
6. května • 11:27

I porotci jsou jenom lide... a pokud nekde neni objektivni designersky problem, tak i posuzovani designu je o libi/nelibi a osobnich preferencich a naladach porotcu ;-)

Brouk
6. května • 11:15

Zrejme ano a tak to zustane. Nenecham se nikym a nicim zmanipulovat. Ten pode mnou (kuyoko nebo jak si to rika) jen potvrdil mou tezu. Tradice, rodokmen...ano, to ma, ale ja hodnotim design tady a ted. Co s tim ma co delat, co vytvorili jini lidi v jine dobe (i kdyz pod stejnou znackou)?

Toshinou Kyouko!
6. května • 11:56

Psal si, že tohle (F-Type) k Jaguaru nepatří, přitom je to duchovní nástupce E-Type, auta které Jaguár proslavil a F-Type na něj navazuje nejen designem, což se asi o těch podle tebe cool autech (XE, XF?) napsat nedá.

X-Ray
5. května • 17:54

Jag je pěkný zezadu a z profilu, předek s těmi světly na výšku je takový vykulený/vyděšený/ustrašený a navíc působí vedle R8 docela uzounce.
http://www.autorevue.cz/ShowArticleImageFull.aspx...

dpcstb
7. května • 15:27

z tohto pohladu vyzera jag hodne homo :-D

bzzz
5. května • 17:40

Audi designove s prehledem obstoji... ze se nekomu libi tohle ci ono vice je prirozene. Mne treba nove Jagy neberou, ale to je fuk - to podstatne je uvnitr ;-)

X-Ray
5. května • 14:29

Točivý atmosférický desetiválec je jasná volba, na to se foukaný osmiválec nechytá.

WP
5. května • 14:46

Ano, V10 je famozní jednotka...jen si nepleť přeplňování turbem a kompresorem;-)

X-Ray
5. května • 16:23

Kde si pletu přeplňování turbem a kompresorem?

Noclaf
5. května • 13:17

Za me neni co resit. Jag. ;-)

bzzz
5. května • 13:54

Audinou jezdi IronMan... navic pevna strecha... + popisovane prvni dojmy... imo neni co resit ;-)

Mirek
6. května • 16:30

Tak zrovna jako důvod uvádět Iron Mana...:-D To je opravdu pádný důvod. Kup si koně, na něm pro změnu jezdil Vinnetou, ostatní pozitiva si zjisti sám.

Stark
7. května • 9:04

Vinnetou ale neni iron man :)))

Mirek
7. května • 20:49

No a Iron Man není Vinnetou. To je zjištění. :-D

bzzz
6. května • 16:40

Kun misto cabria je super napad... jinak jedine coupe (a klidne F-Type R) ;-)

Mirek
8. května • 13:57

Tady přece nejde o to, jestli je to kabriolet, nebo ne, ale kdo v tom, na tom, jezdil. Podle toho se vybírá. :-D Samozřejmě žertuji.

Doporučujeme

Články odjinud