Připravovaný Renault Alpine dostane motor 1.8 TCe a až 300 koní

Chystaný sportovní model Alpine jsme si už mohli prohlédnout jako koncept na oficiálních fotkách, dnes tu máme pár technických zajímavostí týkajících se pohonu. Podle neoficiálních zdrojů by zde měl být použit nový motor 1.8 TCe nabízející až 220 kW (300 koní).

Zajímavosti | Sportovní auta | Renault

Renault odhalil v Le Mans koncept své sportovní zadokolky Alpine

Technicky bude tento motor vycházet ze současné šestnáctistovky TCe, ale díky zvýšenému objemu nabídne vyšší výkon. V kontextu s Renaultem Alpine se hovoří o třech výkonových úrovních. Ta základní má 185 kW (250 koní), silnější alternativu pak představuje 205 kW (275 koní). Vrcholná verze dostane na rozdíl od těchto dvou jinou hlavu válců a upravený systém chlazení. Její maximum činí 220 kW (300 koní).

Tajné | Zajímavosti | SUV | Sportovní auta | Byznys | Renault

Renault Alpine: Nejen sportovní auta, ale také hybridy a SUV

Nový francouzský sportovní automobil bude velmi lehký. Mluví se o hmotnosti 1,2 až 1,3 tuny, což dává dohromady celkem zajímavý poměr hmotnosti k výkonu. Motor by měl spolupracovat se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Kromě Alpine se motor 1.8 TCe objeví také v dalších modelech značky Renault a objevit by se měl taktéž pod kapotou třeba Nissanu Pulsar Nismo. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: automotivpress.fr

Renault Kangoo 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 689 km
Cena: 68 000 Kč
Renault Mégane 1.87
Rok výroby: 2005
Stav: 124 206 km
Cena: 48 000 Kč
Renault Grand Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 118 612 km
Cena: 72 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků