Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500

Nový model italského malovýrobce nabízí na přání unikátní výbavu za unikátní ceny. Třeba karbonové brzdy má ale už v základu.

Včera jsme vás informovali o tom, že (alespoň v Británii) za příplatkovou výbavu utrácejí nejvíc zákaznici Porsche. Ty vůbec nejdražší a nejluxusnější značky ale v přehledu vůbec nefigurovaly. Například firma v Itálii usazeného argentiského konstruktéra Horacia Paganiho by jistě měla naději na pěkné umístění. 

Web TheSuperCarKids.com zveřejnil ceník Pagani Huayra, který na webu samotné automobilky nenajdete. Znáte to: Když se musíte ptát na cenu, nemůžete si ho dovolit... A je to pozoruhodné čtení.

Video | Sportovní auta | Fascinace

Podívejte se, jak mistr volantu vodí Pagani Huayra dveřmi napřed

Huayra v základní výbavě nabízí mimo jiné karbonové brzdy, titanový výfuk nebo prémiové hi-fi včetně navigace a Bluetooth. A samozřejmě přeplňovaný dvanáctiválec AMG o výkonu 700 koní. Za to všechno si Pagani řekne o 1 056 000 eur (27 milionů Kč) bez DPH. Kde jsou ty časy, kdy bylo Bugatti Veyron za milion eur bezprecedentně drahé...

Jen škudlil by si ale pořídil Huayru v základním provedení. Parkování jistě usnadní zadní kamera za 4900 € (125 000 Kč) a vnějšímu vzhledu prospějí kola Zonda R se zakázkově lakovanými brzdovými třmeny. Dohromady to stojí 9400 € (240 000 Kč). 

Prémiový kožený interiér Pagani Signature vyjde na 7900 € (202 000 Kč), sada sedmi speciálních zavazadel na 14 950 € (382 000 Kč). To jsou ale pořád jen drobné na zahřátí šekové knížky. Třeba na dvoubarevné lakování karoserie musíte mít v prasátku nastřádáno 59 500 € (1 520 000 Kč). 

Ostatní značky

Pagani Huayra oficiálně: nástupce Zondy je tu

Vůbec nejdražší položkou z příplatkové výbavy Pagani Huayra je celokarbonová karoserie za 112 500 € (2 874 000 Kč), což shodou okolností téměř přesně odpovídá ceně celého Mercedesu S 500 4Matic (2 843 500 Kč). 

Pro jistotu dodáváme, že všechny zde uvedené ceny jsou bez DPH a místních daní.

Navzdory částkám, ze kterých se možná nejednomu čtenáři tají dech, nebude mít Pagani o odbyt Huayry nouzi. Nízký počet vyráběných kusů a šikovná práce s vybranými světovými médii se postarají o to, že zájemců o pojízdný klenot z jeho dílny bude vždycky dostatek.

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků