Přináší Jürgen Stackmann živou vodu pro nemocný Seat?

20 komentářů

Zelí
12. května • 21:59

Jediná šance seatu je vykašlat se na jakési sportovní zaměření a tvrdě využít toho, že koncern nemá vyloženě levnou značku. Využít cenovou díru pod škodou a vyplnit ji zcela levnými produkty.

x12345678
13. května • 11:15

Přesně. Šance seatu je konkurovat značkám dacia, chevrolet, hyundai, kia, lada,...

k22
13. května • 12:36

To asi nepůjde, když plat španělského dělníka je 2x větší než ve škodovce. Jedině nevyrábět SEAT doma ale třeba... v ČR, což už se děje..

x12345678
13. května • 15:19

V ČR už to také není co bylo. H/K co neušetří na mzdách, ušetří na materiálu a zbytek dožene jeho demagické oddělení. Renault vyrábí v Rumunsku, Maroku a Turecku za nižší mzdy. Na druhou stranu, VW vyrábí od Mexika přes Portugalsko po Čínu, takže s globálním vlivem mezd si umí poradit. Problém Seatu ale nejsou mzdy v Martorellu ale deset let dementní modelové politiky a tolerance produktů šíleného designéra.

Lidoop
12. května • 21:16

Problem Seatu je rozpor mezi tim co rikaji a tim co dodaji. Furt same "Auto emocion" a "Enjoyeering" a jedine co vzbuzuje emoce je cervena nit na radici pace. Lidi vi ze je to lez, protoze je tam normalni WV technika. Jako jake emoce a radost? Mysli tim ten design jako kdyz nekdo sni lysohlavky a hazi rukama sem a tam a kresli cary? To si spletli ligu, to si muze dovolit Ferrari. Asi bych mel byt cilova skupina, nicmene snazim se ve svem zivote netrpet schizofrenii a nekoupit si auto ktere ma rychle nalepky, drsny kukuc a jeho vrcholna pohonna jednotka je benzin 1.4. Lip by udelali vratit se ke korenum do devadesatych let kdy jeste meli nejakou integritu.

Jim
11. května • 11:28

Myslím, že Leon má šanci. Je to vlastně Golf v hezčím balení. Stejně je na tom Toledo. Vypadá líp než Rapid.

Lubos1
11. května • 9:53

Myslím,že modelově je dnes SEAT na tom nepříliš dobře jde jen o buď staré modely nebo deriváty převzaté od Škody,zastavený vývoj to nesignalizuje nic dobrého.Končí mu zaběhnutí dealeři v prodejní síti..
Leon dobré auto:-/ to nemůže nikdo myslet vážně zadní náprava z roku 1995 ,5 stupňové převodovky a plastové výplně dveří.Zmenšený oproti původnímu modelu na silnici nevíte jestli jede Ibiza nebo Leon:-(

Tom
12. května • 8:30

Napravu z roku 95? Kde?

x12345678
13. května • 11:12

Takhle si hlupáci vysvětlují novou zadní nápravu s torzní příčkou. Že nemá s tou původní nic společného je jedno, pro ně je to totéž.

Emil
11. května • 18:36

Pises nesmysly. Jaky zastaveny vyvoj? A novy Leon ve 3 karosarskych variantach je co? Pristi rok Cupra. Loni nova Ibiza, Mii, Toledo,...
Leon ma i 6st. prevodovky, plasty ve dverich mekcene nebo kozene vsadky. Nikdy si ho nevidel. Ma vetsi rozvor a v interieru prostornejsi nez predchozi generace.Jsi stejne zakomplexovanej jak demetni Pytela. Nasedni do H a jed do pr...

Emil
11. května • 18:39

A v Brne novy velice silny dealer Carnova

leon
11. května • 14:54

...-.na délku o něco kratší, ale šířka narostla něco kolem "180", takže až bude ST provedení, takový sportovní combi, myslím, že by to mohlo být "ono",.
..........jasně že to chce 6-ti kvalt a alespoň motor 1.4, ale to je problém celého koncernu, VW těch 1.2TSI nasekalo, že kdyby dělali autobusy, tak je nacpou v základu snad i tam :-D:-D

Karlos
11. května • 18:04

Ale VW v podstatě dělá i autobusy, vlastní přeci Scanii :-)
Možná by mohli dát na každé kolo jeden motor :-)

josephko
10. května • 21:15

To, čo "dokázal" Seat, resp. ako dokázal premrhať svoje meno, je unikát. Celé to začali 3 dizajnové príšery a súrodenci súčasne - Altea, tretie Toledo a druhý Leon. Také obludárium z dielne dr. Frankensteina a dr. Mengeleho by dokázalo na kolená dostať aj silnejšie automobilky ako je Seat. Zvlášť tretie toledo akoby Quasimodovi z oka vypadol - aj s tým hrbom :-D.
Ja to vidím optimisticky - po tom všetkom je to zázrak, že Seat ešte existuje. A ak toto Seat prežije, tak potom prežije úplne všetko.

jogurt
10. května • 22:15

Budou pro to muset dost obětovat. A to ne u Seatu, ale u VW a Škody. Buď musí udělat autonomní modely a ne duplikáty VW a Škody za levnější peníze - i když právě autonomní modely (s dementním designem) seat dostaly tam, kde je - nebo jít tvrdě pod cenu a tím VW a Škodu vysát ve prospěch Seatu. Osobně nechápu smysl existence Alhambry, což je ošizený Sharan s cenovkou -2000€, nechápu restrikci variability interiéru u Altey, což jí bezdůvodně deklasuje proti scenicu, touranu a dalším, Exeo asi nechápu nejen já ale vůbec nikdo.

Emil
11. května • 18:25

Samozrejme SEAT to ma v koncernu tezke.. Chtelo by to vlastni modely. Na druhou stranu Ibiza a Leon jsou nejlepsi auta v segmentu. Skoda ze cesky zakaznik znacku opomiji a nedoceni jeji skutecne hodnoty-kvalita, technologie, jizdni vlastnosti i cena je prizniva

Koutak
10. května • 20:59

Mii je levnější? Vždy je podle te ceny dražší ...

bigi25
11. května • 0:51

Ale jenom v ČR!!! Přečti si článek ještě jednou ;-)

leon
10. května • 16:25

...úspěšnost bude dána především modelem LEON ST, a to konkrétně cenovou politikou v závislosti výbavy a motorizace,...pochopitelně musí být pod "oktávkou", jinak to bude tragedie pro SEAT...."trojka" nevypadá zle, ale na "jedničku", s přihlédnutím doby vzniku, prostě nemá,....ty různé studie vypadaly mnohem lépe, ale chápu že VW to prostě nepovolilo,....přeji SEATU hodně štěstí

jogurt
10. května • 20:45

Idiotská modelová politika dostala Seat na kolena, to nejde vrátit zpět na jediném modelu.

Doporučujeme

Články odjinud