Přímý souboj: O kolik je Tesla P100D rychlejší než P90D?

Na YouTube se objevilo zajímavé video, na kterém se v přímém souboji potkávají dva modely Tesly – S P100D a P90D. Jak velký rozdíl mezi oběma vozy skutečně je?

Na videu, které před pár dny začalo kolovat po sociálních sítích, se potkávají dva elektromobily od Tesly. Vedle staršího typu P90D (s režimem Ludicrous) se na dlouhé rovince postavil zbrusu nový model P100D, o kterém výrobce tvrdí, že je to nejrychleji sériové auto světa.

Zajímavosti | SUV | Elektromobily | Sportovní auta | Fascinace | Sedany | Tesla | Elon Musk

Tesla P100D je prý nejrychlejším autem světa, mezi sedany určitě

Tyhle dva modely se utkaly na čtvrt míle dlouhé rovince dohromady čtyřikrát a není žádným překvapením, že novější vůz P100D byl ve všech případech rychlejší. Nicméně rozdíly mezi oběma auty byly jen velmi malé. V cíli jednoho ze soubojů oba dělilo jen 0,1 sekundy.

Zajímavosti | Elektromobily | Tesla | Elon Musk

Tesla vylepšila asistenční systém Autopilot. Už žádní mrtví?

Odpíchnutí obou vozů ze startu bylo opravdu rychlé a nový kousek z dílny Tesly se předvedl. Na druhou stranu je potřeba uznat, že ani starší model s 90 kWh baterií si nevedl špatně, zejména když měl oproti svému nástupci o 5 km/h nižší maximální rychlost.

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků