Přijíždí Hyundai i30. Stane se nejprodávanějším vozem u nás?

58 komentářů

Tomek
20. ledna • 12:19

stará i30 byla za přijatelnou cenu, ta nová je poměrně drahá - asi mají pocit, že už korejská auta mají dobré jméno. Pletou se ... radši Opla Astru klasika apod. než toto.

Rama
20. ledna • 23:10

Tak ja zase z osobni zkusenosti Oplika uz radsi ne...Kazdopadne za ta leta se urcite i u Oplu spoustu veci zmenilo...Z historie: Mel jsem 2 Vectry v B verzi... v r. 1998 jsem poridil 1.6 16V... klima kompresor KO po 3 letech, spoteba oleje jako u stodvaciase a nakonec prdnul remen a potkalo se mi to - na Silvestra odpoledne :-D Provedena oprava za bratru 60 tisic v origo servisu na vlastni naklady. Po dalsim pul roce prasknul remen "podel" ventily jen cinkli o pisty a Veky sla z domu. Od dealera jsem se nechal ukecat na vychytanou B po faceliftu a tak jsem vstoupil do stejne reky podruhe :-D tentokrat 2.5 benzin... v roce 2005 sla z domu, mrtvy kompresor klimy, vadna ridici jednotka, oddelane spojkove lozisko a vyskakujici jednicka. Od te doby se par veci zmenilo a ted kupuji levnejsi auta... Korejska B-] Maji sve mouchy, ale za malo penez celkem solidni muzika... holt jsem se nechal zlakat po svych zkusenostech tou zarukou ;-) Cerato melo sveho casu 3 roky a ceed pak tech 7 :-P

vitas
20. ledna • 13:59

bud mas interni informace nebo varis z vody, konecna cena jeste nikde nebyla zverejnena

jj
20. ledna • 10:35

No jen aby to po pár letech provozu nedopadlo jako minulý model:-( http://www.auto.cz/hyundai-i30-cw-100-000-ki... ...

vitas
20. ledna • 13:58

a ten clanek jsi si precetl nebo jen jeho nadpis?
ad koroze - hyundai dava na to 12 zaruku, toto spada do zarucnich podminek a bylo by to vymeneno
a to, ze "auto jevi na exponovanych mistech znamky opotrebeni" .... jako sorry, jsem presvedcen, ze testeri tomu autu davali dost zabrat a pri 100.000 km za 2 roky bych se divil, kdyby "znamky opotrebeni" nejevilo
predchozi generace rozhodne nebylo spatny auto a nova generace odladi nalezene chyby. jedine minus tohoto auta bude, ze jich bude hodne (na druhou stranu se nemusim asi bat, ze by mi to nekdo ze zavisti odrbal nebo ukradl)

Leandro
21. ledna • 17:04

Ty jsi temi auty hodne posedly co?? :-D
Blahorecis je do nebe.. :-)

Tomm
20. ledna • 22:05

A ty jsi to četl celé? Také jsi si přečetl spotřebu 9,2l? Z 1,6CVVT :-D Já měl na Superbu 3,6V6 FSI 4x4 automat dlouhodobý průměr 10,3... B-] Výše si mi psal něco o tom, že Laureta od Škodovky bude mít větší spotřebu než i30, tak snad jedině, že by do ní škodovka dávala pětilitr... Nějakej žíznivej ten hyundai, ne? Sice hodně žere, ale zase moc nejede...

Stefan
20. ledna • 9:26

mal som atos hyundai,aj getz bez problémové autá...
len mám obavy ,že sa to vyrába v cechách ! radsej by som si kupil Novú Elantru
original Made In Korea! krásne auto a vo vnutri ako v obyvacke..Hyundaie su spolahlivé
skôr by som nedôveroval derivátom Volkswagenu ako skoda seat...nehovoriac o ich pohodlí v nich.. a ošumelom vnutrajšku darmo nemci sú chladní národ...B-]

Iff
21. ledna • 13:43

Příště raději rovnou přiznej, že na německé auto nemáš peníze a nemusíš si vymýšlet pohádky o obyvačke v Hnůjdaji a chladných Němcích :-D

vitas
20. ledna • 14:03

ja prave premyslim jestli elantru nebo novou i30, Ela je hezci, trochu drazsi, i30 mensi, levnejsi (cena i provoz), pockam si na recenze a dojmy z rizeni

Sandokan
20. ledna • 7:18

Hyandai mam rad, pac skoro kazdy pred LEDkami meho nemeckeho auta pokorne uhne :)

Rama
20. ledna • 6:45

Vcera jsem, cestou z Olomouce, videl na dalnici 3 testovaci i30 ve svetle modre metle.
Predjizdeli me v cca 150kmh... musim rict, ze v realu vypadaji daleko obycejnejsi, nez na fotografiich. Chvili jsem mu visel za zadkem.
Libi se mi, ale myslim, ze cena bude nastrelena tak vysoko, jako u i40.A potom bych i ja asi volil toho "nudneho" Golfa ;-) :-DJeste uplne nedozral cas na to, aby kluci korejsti atakovali ceny VW... je prilis brzy.

Leandro
21. ledna • 16:50

Ty auta co te predjely, byly vyrobene ve specialni serii pro novinare, a ty bych si uprimne koupil, ale ty ostatni ne.. alespon zatim ne.. :)
Bez ohledu na cenu to na Golfa (co se kvality tyce) urcite nema!

vitas
20. ledna • 13:55

dle prohlaseni cena bude tesne nad cenou 1. generace ergo tipnul bych 275.000Kc
za cenu golfa dostanes navic pomerne solidni priplatkovou vybavu.

k22
20. ledna • 9:55

A proč ne? Za cenu Golfa dostaneš stejně kvalitní (séf VW dokonce tvrdí, že kvalitnější;-)) a spolehlivější auto (motory TSI nejsou zrovna držáky).

Kenworth
20. ledna • 0:24

A co má říct? ČEZ taky dělá vše ve prospěch zákazníků a žije si skromě. Výroky z dnešní podnikatelské sféry nemá smysl vůbec vnímat. Je to kupa s*aček. Navíc Evropský, potažmo Český trh Jůndaje vůbec nezajímá, pokud jste si někdo nevšimli. Jde to vidět už na vybavování a investic do jednotlivých montážních závodů. Zkrachovalá severní morava je jen vhodnou montovnou / otrokárnou. Zacíleno je na vybudování mnoha závodů na rozvíjejích se trzích Indie/Čína. Tam plynou zisky z Nošovic. Druhým bodem je dobýt velkou bohatou Ameriku.

Auto je hezké designově, v tom mě to trochu mrzí, že Evropské na to kašlou. Nicméně technicky je to K.O. Řízení abnormálně houbovité, oni tu charakteristiku od MDPS prostě vůbec neumí. Podvozek nepruží. Nápravy, nosné části atd opět koroze. Čalounění ihned prošoupané. Co je nového, benziňáky které byly předtím mimořádně ospalé (každý jen počet Kw co se nahodí otáčkami, krouťák ale víc než prd) se nově díky přímému vstřiku chovají jinak. Co se povedlo? Uvnitř je celkem prostor, ok design, charakteristika CRDi, ty díly kde vidí zákazník k sobě záměrně hezky lícují. Každý kdo uvažuje o koupi doporučuji, aby nevybíral podle forografie na internetu lomeno cenovka. Aua jsou jako ženy. A vybrat si babu na základě pár fotografijí je blbost. S jednotlivými kandidáty vašeho výběru se je třeba osobně projet. Pak i humanitně zaměřený tatík z Feldy pozná co je +- přijatelné a co je zgarb. Bohužel mnoho lidí tak nečiní a Jůndaj na to (úspěšně) hřeší. Magnet záruka? Záruka se dává tehdy, když je model nedůvěryhodný popřípadě se zákazníkům potřebují zavřít ústa. S kvalitou to nemá nic společného. Na mnoho aut byla záruka minimální, přesto jezdí 2 desítky let poměrně v pohodě. Pro všechny zájemce, auto je už z vývoje projektováno na životnost 7 let.

vitas
20. ledna • 13:53
k22
20. ledna • 9:57

Záruku dáva ten, kdo si věří....B-].. a platit za servisní prohlídky musíš všude, u VW dvojnásob!

Wolfsteen
19. ledna • 19:51

Letos bych rád auto koupil a vůbec mi nebude vadit, když by mi nová i30ka stála v garáži. Takže dejte konkurenceschopnou cenu a můžete se mnou počítat!

standa
19. ledna • 19:06

:-))starší ford ani zadarmo ,vím o tom dost-10 letá praxe na stk

FMMB
19. ledna • 23:53

Mám Mondeo 2004 a žádný problém. (benzin)
Kecy o poruchovosti konkrétní značky se objevují u každého výrobce, většinou od těch, co to mají že zdroje JEDNA PANÍ POVÍDALA

Rama
20. ledna • 22:55

Benzin je totiz spravna volba... idealne vetsi objem a LPG... Ale naftaky jsou prokleti... alespon od Fordu :-D

Psenda
20. ledna • 7:23

Jo benzin staci si poridit naftu a je na problemy zadelano. EGR ventil, filtr pevnejch castic, nesmyslne udelana regenerace toho filtru...

Tomm
19. ledna • 18:37

Nějak pan V. zapomněl, že škodovka přijede s další masovkou v podobě Laurety/Rapida (A-entry) a ta nejen v ČR vymaže i30-tku z trhu...

mirek
18. ledna • 18:39

zapomen sam se si koupil hyundai v patek si pro nej jdu a rapid diky chuda pribuzna :-)

vitas
20. ledna • 13:48

:-)) jezis ty jsi chytrolin. Proc by tohle auto melo vymazavat i30 (resp. cokoliv) z trhu? Rapid bude POUZE nahrada za "tour" verzi oktavky. porad to bude vybavove orezane auto, spotrebou vysoko nad i30, zarukou hluboko pod i30, drahou vybavou + nelze porovnavat sedan a hatchback. Nevis o cem mluvis

Tomm
20. ledna • 21:47

Myslíš, že je tohle pouhá náhrada Touru...? http://www.novinky.cz/auto/244415-nove-fotograf... ... Dej na to normální 15 - 16 palců kola, normální kliky a je to tam... Tohle je Laureta/Rapid. Žádná pouze náhrada, novej auťák, krásnej, novej auťák. Žádnej pomačkanej kus plechu jako i30. Vošický by si měl dát mokrej hadr na hlavu a ty s ním. Už víš o čem mluvím? PS: jak jsi přišel na tu spotřebu? Jestli jsi už někdy řídil 1.4CVVT v i30, tak pro porovnání vyzkoušej papírově slabší 1,2TSI 77kW... Asi to nepřežiješ ;-)

Petr
21. ledna • 16:55

No jo Tomik, prodjece Skoda s hloupouckymi nazory. Delas Skode medvedi sluzbu a jsi k smichu.

Rama
20. ledna • 22:54

S i30 zkusenoti nemam, ale v ceedu se vejdu v pohode do 7 litrů... kdyz jsem zkousel eko jizdu, slo to i lehce pod 6 ;-)

20. ledna • 19:47

A jak ty víš o čem mluvíš? Rapida ještě nikdo neviděl, ale ty už máš jasno, že to bude tak a tak...

Radek
19. ledna • 18:33

Hyundai i30 vypadá velice dobře, ale pětiletou záruku zaplatí především zákazník, protože garanční prohlídky jsou každoroční! Garanční prohlídka u vozů např. Peugeot 308, 207 a Octavia je za dva roky. U Hyundaie i30 je nezbytné měnit olej každý rok nebo po 20 000 km (benzin) a 30 000 km (diesel), a to podle toho, která skutečnost nastane dříve. Normální uživatel musí měnit olej každý rok, což se pěkně prodraží!

Petr
21. ledna • 16:52

Menit olej jednou za rok je prece normalni. prodluzovat vymenu je hlavne na ukor toho motoru.

Petr
21. ledna • 16:53

Navic, pokud nemam rocne 2000 na olej, tak si nebudu kupovat nove auto.

vitas
20. ledna • 13:43

ja mam prumerny najezd, olej menim rocne at to je narizeny nebo ne. Investice do oleje neni likvidacni, pravidelne meneny olej je sakra rozumne preventivni opatreni. Pri pravidelnem meneni neni az tak potreba tam lit ty nejpremiovejsi oleje. Osobne si myslim ze nejvetsi zlo jsou prodlouzene servisni intervaly. Jednou investuju do auta, tak s nicm chodim na kontroly. Neni nad prevenci.
jestli si nekdo mysli, ze garancky u Skody jsou levne, tak je blazen

PT
19. ledna • 21:14

V Octavii musíš taky měnit olej každý rok nebo po 15tis. km:Pevné servisní intervaly QG0 (Octavia, Fabia, Roomster):
- výměna motorového oleje každých 15 000 km nebo 1 rok, podle toho, co nastane dřívePevné servisní intervaly QG2
- výměna motorového oleje každých 15 000 km nebo 1 rok podle toho, co nastane dříveProměnlivý servisní interval QG1:
- proměnlivý servisní interval je závislý na intenzitě provozu vozidla a místních podmínkách, ve kterých je vozidlo provozovánohttp://www.skoda-auto.cz/cze/service/calendar/inte... ...

Martin
19. ledna • 19:09

je to marný, je to marný, je to marný: ten tvůj příspěvek. Zeptej se jakéhokoliv odborníka na spalovací motory, jak často měnit olej?! (bez ohledu na to, co udává výrobce) v dnešní době je vše nastaveno tak aby to vydrželo po dobu záruky a pak se děj vůle boží...

Markus
19. ledna • 17:18

Koupil jsem si raději 5 let staré Ford Mondeo než nový Hyundai, vzhledově se hodně polepšili ovšem po technické stránce mne ještě nepřekvapili.

tom
25. ledna • 13:47

Jsi pičus

psenda
20. ledna • 7:22

Kolega ma asi tak 5 let stare mondeo a je po technicke strance prekvapeny. Hodne a neprijemne prekvapeny.

Rama
20. ledna • 22:50

Taky mam jednoho kolegu... Mel Mondeo funglovku 2007 2.2 TDCi, po 3 letech prodaval a rikal ze uz Forda ne-e... problematicky motor. A tak si koupil Passata... 2.0TDI 125kW... ma ho rok a neco a tvrdi, ze opravdu nevi co bude kupovat priste... ani Passat se ve spolehlivosti neosvedcil.
Nejspis to bude Audi... mozna BMW... a nebo taky Avensis :-P

Petr
21. ledna • 16:51

S Avensisem neslapne vedle

Markus
19. ledna • 19:15

Nejsem příznivcem nafty raději jsem volil Benzín.

Rokba
19. ledna • 18:27

:-OČili sis koupil ojetý střep před smrtí místo nového auta? Né že bych adoroval Hyundai, ale tohle byl fakt nedobrý nápad.

Jaroslav
19. ledna • 17:36

Ahoj, ač nejsem příznivec značky Hyundai, nemyslím si že bys udělal dobře, pětileté auto má proběh minimálně 100tis. a to ještě v lepším případě, pokud to je TDCI tak to bude asi ještě podstatně víc a to nemluvím o opravách a výměnách , které přicházejí kolem 200tis./ turbo, tlumiče, rozvody/
Za 3 až 4 roky při dalším prodeji budeš prodávat skoro desetileté auto do kterého jsi celou dobu provozu investoval do oprav / přijdou neboj/ a z vlastního případu ti přeji pevné nervy až nebudeš moct prodat a pokud ano tak za super cenu, jenže né pro tebe.
Já osobně beru nové auto se zárukou 5 let, když ne pro nic jiného tak pro ten klid během záruky.:-)

Jenyk
20. ledna • 22:23

Jestli dobře vybral, bude prodávat auto o třídu vyšší, do kterého nic moc nevrazil, o dost lépe se povozil a na kterém na propadu cenu prodělal naopak o třídu méně. IMHO chytrá volba. Ale chválím ty kteří kupují nová auta, máme pak z čeho vybírat.

Tomek
20. ledna • 12:20

záruka něco stojí - např. ofic. servis korejců prý není levný ...

Ferko Lopatka
26. ledna • 20:20

Záruka je dobrá věc,pokud ti ji v servisu uznají,ale to je věc zapeklitá.Mému kamarádovi neuznali v záruce spojku u Santa Fe,prý pro nadměrnou zátěž,ono totiž mělo auto najeto
už 20tisíc kilometrů převážně po silnici a obsazeno dvěma lidmi a to už je nějaký argument.
5let u Hyudai nebo 7 u Kii je asi jedno,pokud se servis zašprajcuje je to houby platné.

Petr
21. ledna • 16:49

kdyz se ti nelibi ceny oficialniho servisu, muzes chodit do neoficialniho - pokud dodrzi predepsane ukony, je to bez vlivu na zaruku. Ovsem pokud si nekdo kupuje nove auto a nema 4-5 tis. na prohlidku je to idiot.

Rama
20. ledna • 22:46

A zase to tu máme... "PRÝ", aneb jedna bába povídala... servis je naprosto v bezne urovni konkurence, stejne tak nahradni dily. Co je drazsi - rocni kontroly, bohuzel. Ale jestli platim o 1200-2000Kč ročne víc, tak me to rozhodne zily netrha. Porad to pro me muze znamenat podstane mnozstvi usetrenych penez v momente nakupu vozu.
Nekdo si kupuje auta na "image" (ne Skodovka Vam opravdu image nezvedne - to si mysli opravdu jen prostacek z Cech :-)) ), nekdo na praci a nekdo proto, ze by "vojetou" plecku z bazaru nechtel, ale premii a nebo predrazeny mainstream si nemuze dovolit. A proto tu jsou Korejci... tedy minimalne do te doby, nez prijdou ofiko nove generace i30 a ceedu. Potom uz asi nebude nova Korea za dumpingove ceny - od toho tu bude Renault :-)
Jsem zvedav, jaky to bude mit dopad na prodejni cisla.V momente, kdy budou Korejci atakovat ceny Golfu maji zadelano na propady...

Skyline
19. ledna • 18:32

Ja ti fandim, nekdo ten "klid behem zaruky" zaplatit musi.

Rama
20. ledna • 6:40

A nekdo musi po 2 lete zaruce z vlastni kapsy menit vstrikovace, turbo... B-]

Kamil
19. ledna • 18:02

Rozumny nazor Jardo ;-)

Well-being
19. ledna • 14:30

Nic proti Hyundai nemám, ale se mnou jako se zákazníkem ať nepočítají ... ;-)

Martin
19. ledna • 16:53

Sice jsem Hyundai nikdy neměl, ale myslím, že nová i30 by nemuselo být špatné auto.

ITTI
19. ledna • 14:28

Pamatuji, jak Vošický měl coby šéf zastoupení Forda pro ČR před asi 5-6 lety silácké řeči,jak Mondeo v česku převálcuje v prodejích Octávku.Takže nějak podobně bych bral i jeho tvrzení s i30;-)

vitas
20. ledna • 13:35

jo, jenze mondeo ani predtim nebylo zadnym bestsellerem, soucasna H i30 je, prodavala se jako na bezicim pasu a je to minimalne rozumna koupe protoze cenou, vybavou a zarukou logicky valcuje fabii a ramcove i KIA. Fabii si podle me koupi bud fanaticky zastance "ceske" znacky nebo zarputily nepritel asijskych aut, volba mezi KIA a Hyundai je uz jen otazka osobnich preferenci.
At se to lidem libi nebo ne, Hyundai je spolehliva znacka (vyhrala test spolehlivosti v nemecku za minuly rok) design je rozhodne konkurenceschopny a dle meho nazoru nabizi vynikajici pomer cena vs vykon, proto si myslim ze tentokrat Vosicky neprehani

PT
20. ledna • 19:11

1) Fabia je o třídu níž než i30. Konkurentem i30 je Octavia, konkurentem Fabie je i20
2) co to je ten test spolehlivosti ?

Hide
19. ledna • 15:15

Tak Mondeo je trochu jiná třída než Oktávka. A taky cena je trochu jinde.

Doporučujeme

Články odjinud