Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale

Bugatti Veyron opravdu nepředstavuje žádnou novinku, nakonec tohle auto se vyrábí už skoro deset let. Přesto je jeho ženevské představení velmi zajímavé. Bugatti totiž ukázalo úplně poslední exemplář s pořadovým číslem 450, který celý příběh modelu Veyron uzavře. Jmenuje se La Finale.

Sportovní auta | Byznys | Ostatní značky

Bugatti prodalo všech 450 Veyronů. Ten poslední se ukáže v Ženevě

Auto používá klasicky osmilitrový šestnáctiválec disponující výkonem 882 kW (1200 k) a točivým momentem 1500 Nm. Na stovce je tento supersport za 2,6 s a maximálně se rozjede na více než 400 km/h.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Sport

Video: Bugatti Veyron předvádí, jak vypadá 400 km/h na veřejné silnici

Závěrečný exemplář dostal červeno-černou karoserii podobně, jako tomu bylo u vůbec prvního vyrobeného kusu. Červenou najdeme také v interiéru, kde je kombinována s se světle béžovou. Vystavené auto samozřejmě už zná svého majitele. Můžete hádat zhruba jednou, odkud pochází. Ano, je to Blízký východ. 

Bugatti zároveň na tiskové konferenci slíbilo, že se už můžeme těšit na nástupce, který bude ještě lepší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků