Při výběru auta se někdo řídí spotřebou, jiný velikostí kufru

30 komentářů

BMW
1. prosince • 23:37

Při vyberu auta vybiram podle sveho srdce, jedny z kryterii jsou: pohanena zadni naprava, znacka BMW, aspon radovy sesti valec, a objem motoru aspon 2,5 litru, typ prevodovky vyhradne rucne razena mechanicka prevodovka, a model e34, e36, e39

baytik
14. července • 15:16

jak konstatovat, ze ruzni lide maji pri vyberu auta ruzna kriteria ;-)

josephko
12. července • 23:16

Ak by som mohol, zakázal by som výrobu a predaj nepraktických sedanov a hatchbackov. Čo je to za auto s 300 litrami v kufri alebo sedan, kde neodveziem 200 litrovú chladničku alebo práčku? A to už nehovorím o 40-palcovom TV:-D
Spotrebu neriešim - nech si každý jazdí na tom, na čo má.

Petr
15. září • 17:44

Já si kupuju v autobazarech sedany, protože lépe vypadají a ještě jsou levnější než kombíky. Teď mám černou Mazdu 6 sedan z AAA, dal jsme za ní stejně jako za octavku a to auto vypadá i jezdí naprosto dokonale a kombi mi fakt neschází
:-P

Rado1
13. července • 17:34

Kazdy predajca chladnicky alebo TV mi oboje za par stovak domov velmi rad dovezie. Nebudem si kvoli tomu kupovat kombi...

MildeSorte4
13. července • 9:35

Žiaden problém - na to je tu kombi/MPV.
Ale zakazovať ... prosím nie.

Antiautomat
12. července • 14:01

No aspon u mna nova kara musi splnat nasledovne:a/ 5 miest (co moja sucasna koktafka splna s odretymi usami, malo miesta vzadu)
b/ motor aspon 1.6 a benzin, podla moznosti atmo (to splna s prehladom 1.8 20v), vykon uz akosi automaticky, spotrebu neriesim nakolko je to zavisle 90% od vodica
c/ pouzitelna svetla vyska (pohoda, je zvysena o dve cisla)
d/ nie cierna farba (cierne auto som uz mal a nikdy viac....)
e/ manual (bez diskusie)
f/ robustna stavba (s tym problem nema), zasterky vpredu+vzadu
g/ dostatocne dlhy prevod, ale ziadny extrem (ta 5-ka by fakt mohla byt krucinal dlhsia, pripadne 6-ka by bola uplne fajn)
h/ tempomat
i/ ne-xenony
j/ nie SUV (tie prebobtnale podvozkovo podimenzovane vytvory nemusim)
k/ pneu s minimalnym profilom 55, idealne 65 a ziadny po.... runflat, plnohodnotna rezerva
No a prakticke veci zacinajuc ochrannymi bocnymi listami (ludia sa stale nenaucili ze ked zastavim vedla cuzdieho auta tak don NETRIESKAM dvermi), pohodlnymi sedackami, normalnym (nie zakrpatenym) pravym zrkadlom, elektrikou aspon vpredu, gut muzikou, vahou aspon 1300kg, dostupnostou pripadnych nahradnych dielov, no a az po dolezite detaily ako ziadne sracky v podobe longlife olejov (to musi ist okamzite von) apod.Skratka jednoduche, spolahlive, robustne, stredne velke, malicko tankoidne, lahko prisposobitelne no a decentne elegantne (a prave s tym dizajnom je v sucasnosti dost velky problem, jazdit na niecom co vyzera uz od vyroby akokeby sa s tym niekto hral pacidlom)...

k22
12. července • 21:57

No tu váhu můžeš vždycky dohnat třeba pytlem cementu:-D

MMX
12. července • 20:00

Proč ne xenony, já je naopak vyhledávám, protože jsem v noci slepej jak krtek a xenony už svítí celkem použitelně. (samo koncern + velký město + auto parkující na ulici = xenon fuč, ale pokud nesplňuji všechny tři pravidla současně tak bych se toho nebál)

WinDiesel
12. července • 18:25

Popsal jsi dokonale prumerne auto. Otrasl jsem se trochu hruzou, ze toto je tvuj dream car, ale je to nakonec tvoje vec.
At zije prumernost.

Antiautomat
13. července • 15:26

Hm, neviem akym sposobom si dosiel na ten dream car, clanok aj diskusia je o uplne o niecom inom. Nnetusim, skus mi ti Tvoju logiku vzhladom na temu clanku nejak objasnit, rad sa necham poucit.No a v tunajsich podmienkach, vracajuc sa k teme clanku, ver ci never, ked idem na trebars na vikend na chatu tak dolu pod kopcom radsej necham tu koktafku ako nejaku exoticku milionovu zlataninu, nakolko v prvom rade ma tam dovezie (bez toho aby sa plazila po bruchu), za druhe ju tam v nedelu poobede aj najdem, zatretie nastartuje aj ked bolo v noci -20, zasvrte nemusim behat s kazdou hovadinou do servisu, zapiate netreba nechavat vnutri hladneho dobermana ked auto odlozim na parkovisku atd :-) Ma uz samozrejme svoje za sebou a je nacase sa poobzerat po novom. No a kedze clanok zjavne o tom podla coho si ludia auta vyberaju, aspon u mna pojde vyber podla toho co uz bolo uvedene. No a ked si uz nakusol ten dream car, tam by som uz take drobnosti ako objem kufru, plus to ci to ci to ma vzadu vela alebo malo miesta fakt neriesil....aspon u takej masiny ako De Tomaso Pantera (ano, ta stara brutalna bestia) urcite nie.....(to je ten dream car, vidis, uz to vyliezlo) :-D:-D

asdf
12. července • 18:38

jj, nastesti uz diesely budou jen pro pomateny individualisty a ultrasocky (ale to už jsou i dneska) B-]

mmm
12. července • 20:27

diesel patří do traktoru B-]

asdf
12. července • 22:07

ale tak diesel neni spatnej, v lokomotive, lodi, kamionu, elektrocentrale a tak, ale v osobnim aute? to snad muze napadnout jen dementa :-O

Vladimír
12. července • 10:40

:-) Já se řídil tím na co ho vlastně potřebuji. Takže malé né např. KIA Pičunto a obří taky né např. tankoidníSUV.CHtěl jsem spotřebu mezi6-7 l/100 a se střední výbavou.Co jsem chtěl -to mám:-))

Brouk
12. července • 11:04

ceed 1.4?

Vladimír
14. července • 21:19

;-) Bravo;-)

noker1
12. července • 10:34

A potom jazdia same Fabie 1,2 a uplny top na cestach Octavia 2.0 TDI.

Antiautomat
12. července • 14:10

Nuz, ten 1.2 (myslim tym HTP) doplaca na konstrukcne nedostatky a nevhodnu prevodovku, je to skoda lebo by to nemusel byt zly motor. Jedna-dva-te-es-i vo fabke ide dost obstojne, odporucam skusit. Otazka je ako to bude so zivotnostou dlhodobo, tam sa este zavery robit nedaju. Ale dost mozne ze lepsie ako ta octa TDi aj ked ta je dimenziami a vykonom uplne inde :-)

Fantomas
12. července • 8:56

Za menší spotřebu si rádi připlatíme. Často tolik, že kdybychom si to spočítali, tak zjistíme, že nižší spotřeba se nám nikdy nezaplatí ;-)

Hloupej Honza
12. července • 12:11

Tak tak šetřit se musí ať to stojí co to stojí.

vašekk
12. července • 16:59

Já si spotřebu zapisuji ve formě stav tachometru - jednotková cena - částka. Předešlé auto stálo 297tis. Kč a než jsem ho prodal, projezdil jsem na benzínu 340tis.Kč - při spotřebě 6,66 Ll/100. Moje nové auto má spotřebu těsně nad 7L/100 a přiznávám se, že mne to znervózňuje...

Brouk
12. července • 8:14

Ja patrim do skupiny, ktera se ridi spotrebou. Cim vyssi, tim lepsi.

michallos
12. července • 21:25

cena nahradnych dielov a servisu, potom spotreba a potom velkost kufru = Škoda :-D:-D ale som fanda BMW

k22
12. července • 21:53

Kufr nevyužiju a auto si vybírám tak abych náhradní díly moc nepotřeboval, ale taková škůdka má své výhody, člověk se rychle stane součástí rozsáhlé sociální ítě, kde může řešit jkupu problému - takový 1.2TSImotůrek - tam si lze hodně užít a pokecat. O to jsme se svým japončíkem ochuzen a tak mui nezbývá než jezdit a jezdit a ....B-]

MildeSorte4
13. července • 9:28

Taky tak... ;-)

Zelí
12. července • 21:48

Standardní diagnóza - chybí mozek - zajdi na MR.

klokočka
12. července • 14:12

to je jasný ale chtělo by to ještě nějakou tu káru :-D

Brouk
12. července • 14:40

benzinovej sestihrnek, na jiny ted nemam prachy. hypoteka, znas to...

k22
12. července • 21:50

Tak ses nám tady pochlubil, jo známe to, a co dál:-D

Doporučujeme

Články odjinud