Prezidentská auta budí vášně. V čem bude jezdit Miloš Zeman?

46 komentářů

Ježíš Smíšek
7. března • 13:00

Pro autora: GAZ a ZIM byla jedna a tatáž továrna "Gorkijskij avtomobilnyj zavod imeni Molotova". Od roku 1957 už GAZ M-12 nebyl ZIM, ale jen GAZ 12, označení po známém Chruščovově projevu (1956) zmizelo včetně písmene M. A k Edvardu Benešovi: Hrad samotný měl v majetku čtyři exempláře Tatry 80, šlo však o limuzíny...

Mysel_1
14. února • 10:16

Pro Zemana je idealni Aygo.
Jaky pan, takovy kram.

Sal3m
14. února • 0:56

bude jezdit na hrad v traktoru vid je to jasný

Eso Rimmer
12. února • 10:59

K Zemanovi by se hodil prezidentský Zetor. :-) http://youtu.be/o2ykOrqVU44...

Lukas
12. února • 5:48

Autore, bud nepisu s promili v krvi, nebo si to po sobe aspon 3x prectu.

Fantomas
14. února • 14:20

Promile je slovo nesklonné ;-)

mirozv
12. února • 5:48

Nebojte sa, náš prezident pozve toho vášho na poľovačku, a problém bude vyriešený :-D

puk123
12. února • 9:04

Jen aby s sebou nepřibral výpravu ruských ochotníků. ;-)

KarelAntonin
11. února • 20:58

ZIL ukázal novou presidentckou limuzínu a musím říct že nevypadá špatně
http://www.youtube.com/watch...
http://auto.bigmir.net/autonews/autoworld/152460... ...
http://www.autoconsulting.com.ua/article.php...
http://images.yandex.ua/yandsearch... Jinak u nás v Rivnom je člověk, který vyrábí ručně luxusní limuzíny a vypadají moc pěkně.
http://www.autocentre.ua/news/events/vaz-12725.html...
http://englishrussia.com/2008/04/08/a-limo-from-uk... ...
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/naujoves/b... ... Tak možná by v ČR mohla automobilka TATRA nebo někdo jiný začít s ruční výrobou limuzín.

Ondra
25. listopadu • 11:29

Krásný příklad ruského nevkusu a zaostalosti :-) Ještě nějaký příklad? Limuzíny západní Evropy v roce 2013 byly vybaveny autonomním řízením, systémy komfortu, na které Rusové ještě ani nemají technologie. Hezké srovnání koluje po facebooku na obrázku, kde je řada BMW od roku 85 tuším a pod ním řada vozů Lada také od roku 85. Kde myslíte, že jsou znatelné aspoň nějaké změny? :-D

sad panda
11. února • 14:15

Mohli by ho svážet tou dodávkou pro ožralce co mají měšťáci. :-D

FB42
11. února • 14:12

Jak uz tady nekdo napsal, tak Zemanovi by stacila ta Omega v plynu, nicmene prezident by mel reprezentovat ( beru to v obecne rovine, protoze hulvat a buran uz z principu reprezentovat nemuze a nebude ) a pokud neni v domaci produkci zadne repre auto ( a Superb jim rozhodne neni ), pak se musi hledat v zahranicni produkci. A kdyz uz je ta Skoda v te KdF Gruppe, tak proc ne to Audi?

tomas
11. února • 20:15

No pri vsi ucte, jestlize mohl francouzky prezident uzivat takove "reprezentativni" vozidlo jako Renault Safrane nebo Citroen C6, pak nevim co by mohlo byt za problem uzivani Superba... :-)

BlackRider
14. února • 9:06

C6 je narozdil od Superbu luxusni limuzina, ktera konkuruje Phaetonu.

Jouza
11. února • 22:14

treba proto, ze Sup je spis neco mezi Lagunou a Meganem nebo C4-C5.
C6 udelali snad jen pro svyho prezidenta...

Vita
12. února • 14:54

Sup že je mezi C4 a C5?? Sup je kdyžtak mezi C5 a C6 (německé media ho dokonce srovnávají s A6 a E klasse - s čímž teda taky nesouhlasím) Ale každopádně souhlasím s prvním příspěvkem ve vlákně .. prezident má hlavně reprezentovat a k tomu Sup určitě není

BlackRider
14. února • 9:01

Superb je postavenej castecne na podvozku z golfu (konkurence pro C4) a castecne na podvozku z Passatu (konkurence pro C5), ma kratsi rozvor nez C5 a zdaleka ne takovou vybavu jako C5. Logicky teda je to teda spis mezi C4 a C5. Srovnavat ho s A6 a E klasse je opravdu vtip :).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
roomstein
14. února • 22:10

Pravda, že je Superb ošklivej. Na reprezentaci to nejni, spíš to vypadá ve státních službách směšně, Když VW, tak třeba Phaeton nebo tu A8. Ale proč zrovna VW, že? S mercedeskou, nebo BMW by nadělai víc parády..

peters
11. února • 14:03

Já myslím, že Zeman je jiný formát, než všichni předchozí prezidenti (viz. nové foto s rukama), takže bych tipnul, že bude jezdit tím jejich autobusem značky Zemák, čímž všem vytře voko...

puk123
11. února • 13:52

Tož mu něco doporučme. Od čeho jsme tady sami odborníci? Tak třeba:
http://www.autorevue.cz/dartz-prombron-red-diamon... ...

Dlhn
11. února • 13:05

On je jeste dneska nekdo prekvapenej, ze Klaus mele nesmysly a nevidi si u toho do huby? Pani, to je novota...

Bobby Deerfield
21. února • 23:46

V ledasčem měl ale pravdu. To se ale dneska nenosí, viď.;-)

Jan
11. února • 12:46

Jeden z důvodů, proč Klaus téměř nepoužíval Superb, byla absence pancéřování. Což je, zejména po amnestii, důležitý bezpečnostní problém. Zeman pravděpodobně bude používat jednu z hradních A8, taktéž z bezpečnostních důvodů. A pravděpodobně - stejně jako tenkát když se střídali poporvé - se dnešní klausovo hlavní auto stane zemanovým náhradním.

Jirka
11. února • 15:55

Nesmysl. Superb byl pancéřovaný. Byl jsem u toho, když se to dělalo.Vyrobilo se kompletně nové auto v Kvasinách na výrobní lince. Poté se rozebralo a některé díly se odvezli do Wolfsburgu na pancéřování (nárazníky, dveře, atp.). Některé rovnou přijeli už u VW hotové (skla).Nejvíce se nedařilo vyvrtat do blatníku díru na státní vlajku.

Aru
11. února • 22:11

Superb byl pancéřovaný, ale byly s ním problémy, tak se do vozového parku prezidenta nakonec nedostal. Jeden vůz údajně z testování jsme měli na policejní škole v Jihlavě a s takovým autem bych opravdu jezdit nechtěl. Opancéřovali auto, které na to nebylo vůbec stavěno. V zatáčkách, když už se vám podařilo zatočit, tak se celá karosérie kroutila a díky tomu praskalo zadní "neprůstřelné" sklo. Ta váha pancéřování a V6 úplně drtila přední micheliny, na kterých vzorek vydržel opravdu jen pro testování. Brzdy byly tuším sériové a tak nebyly schopny rozumně ubrzdit 2,5t auto. Síla motoru tak tak stačila na svižnou jízdu. Z pohledu řidiče nic lákavého, spíše utrpení to řídit. Ale ani jako spolujezdec by nikdo nebyl nadšený, protože celé auto působilo jako past ve chvíli, kdy jste uslyšeli buchnutí těžkých dveří, které by vám v kopci amputovaly končetiny, pokud by jste se pokusili vystoupit.

Jouza
11. února • 22:10

By me zajimalo jakou mel balistickou ochranu (hadam III, male rucni)... a kdyz si vezmu vybaveni ktere se vali kdekomu doma (tokarev, Sa58, kulovnice), tak s tou ochranou to vidim hodne blede.

ACE
11. února • 21:50

Naprosto 100pro pancéřová verze byla, osobně ověřeno.

Radon
12. února • 12:18

to jako že tě nechali vystřelit? :-)

Jan
11. února • 21:40

Zajímavý poznatek, díky za něj. Opravdu jsem něl za to, že pancéřovaný nebyl. Nemáš odhad jak moc to mohlo ovlivnit jízdní dynamiku?

petr
11. února • 14:22

Jestli potřebuje pancéřování, tak mu stačí VW Jetta.

Janke
11. února • 12:21

To se s novým prezidentem musí měnit i vozový park?

Alex
11. února • 11:19

Auto je v dnešní dobře předražená spotřební věc. Domnívám se, že se jeho význam přeceňuje. Prezidenta dělají skutky, popřípadě výroky. Zda bude mít obyčejné A8 nebo nepohodlný Superb je úplně jedno. Stejně většina lobistů, náměstků a lidí okolo něj má soukromá auta (byť napsané jinde) daleko honosnější. Kdejaký sígr ala trpišovský nebo fotbalový hráč by se prezidentskému vozu mohl smát. Když už tak už, mohl by mít auto postavené na zakázku, trochu něco ve stylu Road force 1. Byť zeman by si zasloužil tak leda Omegu v plynu.

Marek
11. února • 11:14

Šlapací třkolku bych mu dal! Nic jineho si nezasloží.

ACE
11. února • 11:04

Vsadím si na české auto, nebo teda přesněji superba. není to takovej fouňa jako Klaus co pořád propagoval ať všichni kupují české výrobky a pak sedlal jen Audinu a vším českým pohrdal.

Marek
11. února • 11:13

Hodně zajímavé:D Najednou je Škoda česká automobilka:D Když je flamewar u takove nove octavie tak každej druhej přispěvek je, že Škoda je německá.

ACE
11. února • 21:48

No německá samozřejmě skutečně je, ale nazvěme to tradiční českou značkou převážně na území ČR. Jaguar je tuším taky Indickej, ale zas tak moc se to nezdůrazňuje. Jinak je mi celkem záhadou jak může někdo negativně hodnotit odhad a nikoliv tvrzení :D

Marek
11. února • 23:25

Já jistě zastávám názor že škoda je česká, ale vlastní jí němci... Stejně jako jste uvedl toho jaguara... taky to není indecké auto. Narážím tím ale na to, že když je diskuze u nove octavky tak tam každej kritizuje jak je to předražené a že to je němeceké... Ale když se řeší v čem bude jezdit soudruh Zeman tak je to najednou české.

ACE
12. února • 0:22

No je pravda že i já bych volil jiné auto než škodovku a domnívám se že bych za méně peněz dostal víc, ale to je každého věc co chce a co je dobré zrovna pro něj. A v čem bude jezdit soudruh Zeman nebo jezdil soudruh Klaus či soudruh Havel a nebo by jezdil soudruh Švajc je mi celkem šumák.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ota
12. února • 8:47

Kia ?

Petr Maleček (dj.kure)
11. února • 10:45

A co kdyby náš nový prezident jezdil třeba MHDčkem? To by se něco málo ušetřilo :-))

MUDrC
11. února • 11:26

No jo, ale Táňa přece vypadla už v prvním kole...

Ja
11. února • 10:29

Tak Zeman muze porad jezdit tatrovkou ... takove vetsi SUV :-)

Art Vandelay
11. února • 10:23

Sranda, ak by som ja bol cesky prezident, nic ine ako Superb V6 AWD by mi ani nenapadlo...

Jouza
11. února • 21:29

Brzo bys vychladnul ... jelikoz tenhle vuz lze tezko pancerovat (podvozek z Golfa na limitu)... mozna lze lehce obrnit, ale jako hlava statu bych asi nemusel jezdit ve voze ktere prostreli kdejaka malorazka, nejake drncani neni podstatne... navic pancerovani je dost mozna podminka ochranky.

Pavel F.
14. února • 20:52

Vy znáte nějaké prezidentské auto, které by bylo opancéřováno? Tady si vozí prezidenti zadky ve sériových vozech, byť v plné výbavě...

Radon
12. února • 12:15

od kdy mají CZ prezidenti strach z atentátu? Jsou přece známí tím, že z jedné kul(ič)ky si nic nedělají oni ani jejich ochranka ... klidně můžou mít kabriolet.

Doporučujeme

Články odjinud