Převodovka zítřka: bude 9 stupňů stačit?

13 komentářů

kert
19. června • 8:48

Asi si to špatně vykládám ale v článku je napsáno (vždy však s motorem uloženým vpředu napříč) ale na obrázku je motor napojen na převodovku podélně.
Vztahuje se to k ose poháněné nápravy nebo k ose automobilu?

Fantomas
19. června • 11:28

Podle mě je převodovka pro příčné uložení motoru jen na pátém obrázku. Všechno ostatní je pro podélné uložení motoru.

Zelí
20. června • 22:37

98% všech vyráběných osobních aut má motor vředu napříč. Je to ze všech hledisek nejlepší řešení pro jednu poháněnou nápravu v běžném osobním autě ( s vyjímkou supersportů s motorem uprostřed). Proto je pro ZF důležité, aby byl jejich nový automat určen pro příčnou zástavbu. Pochopitelně narůstá i prodej vozů 4x4, což pokrokové automobilky pochopily už před třiceti lety, některé s mentálním postižením před několika lety a některé jako totální tupci to nepochopili dodnes (jména automobilek nebudu uvádět každý si to může doplnit sám). ZF je univerzální dodavatel převodovek a proto i možnost dnes u svého nejmodernějšího produktu 4x4 nabízí. Doufám, že to i automobilky-tupci pochopí a v jejich autech se 4x4 objeví.

Fantomas
20. června • 23:29

Tady šlo spíš o to, že článek hovoří o převodovkách pro příčné uložené, ale na obrázcích jsou převodovky pro podélné uložení.

Zelí
21. června • 7:57

Ok. Redaktor zapomněl na popisky u obrázků. Neprohlížel jsem si je.

Húúú
18. června • 21:47

a CVT jich má kolik? :-D

dr.spiritus
18. června • 22:45

Že by stejně, jako variátor?:-D:-D:-D

Sysoj
18. června • 10:07

Dokud nebudou mít převodovky 56 převodových stupňů, bude to bída...

fahrer
18. června • 10:40

Takže variator je jediným řešením. Tam je převodových stupňů nekonečně mnoho.:-D

asdf
18. června • 18:37

není B-]

fahrer
18. června • 22:47

Hm. A kolik tipuješ?

David
19. června • 18:19

Papírově samozřejmě neomezené. Reálně tak tisíc. B-]

asdf
19. června • 11:00

23658753423456798796421321567698 B-]

Doporučujeme

Články odjinud