Asi si to špatně vykládám ale v článku je napsáno (vždy však s motorem uloženým vpředu napříč) ale na obrázku je motor napojen na převodovku podélně.Vztahuje se to k ose poháněné nápravy nebo k ose automobilu?
Podle mě je převodovka pro příčné uložení motoru jen na pátém obrázku. Všechno ostatní je pro podélné uložení motoru.
98% všech vyráběných osobních aut má motor vředu napříč. Je to ze všech hledisek nejlepší řešení pro jednu poháněnou nápravu v běžném osobním autě ( s vyjímkou supersportů s motorem uprostřed). Proto je pro ZF důležité, aby byl jejich nový automat určen pro příčnou zástavbu. Pochopitelně narůstá i prodej vozů 4x4, což pokrokové automobilky pochopily už před třiceti lety, některé s mentálním postižením před několika lety a některé jako totální tupci to nepochopili dodnes (jména automobilek nebudu uvádět každý si to může doplnit sám). ZF je univerzální dodavatel převodovek a proto i možnost dnes u svého nejmodernějšího produktu 4x4 nabízí. Doufám, že to i automobilky-tupci pochopí a v jejich autech se 4x4 objeví.
Tady šlo spíš o to, že článek hovoří o převodovkách pro příčné uložené, ale na obrázcích jsou převodovky pro podélné uložení.
Ok. Redaktor zapomněl na popisky u obrázků. Neprohlížel jsem si je.
a CVT jich má kolik? :-D
Že by stejně, jako variátor?:-D:-D:-D
Dokud nebudou mít převodovky 56 převodových stupňů, bude to bída...
Takže variator je jediným řešením. Tam je převodových stupňů nekonečně mnoho.:-D
není B-]
Hm. A kolik tipuješ?
Papírově samozřejmě neomezené. Reálně tak tisíc. B-]
23658753423456798796421321567698 B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.