tak sem další neplatič,který platí p.r.pravidelně od te doby co mam auto a na registru mam vsechno v poradku.a ještě nikoho nenapadlo,že to je dobry byznys nekoho postrašit z neplacení,s přiložením složenky,kterou buh ví kolik lidí zaplatí?a což kdyby se našel někdo kdo pomuže s hromadnou žalobou na Č.K.P.NEBO JE TO O.K. NECHAT SE URÁŽET!ZLODĚJ KŘIČÍ CHYTTE ZLODĚJE!
česká Kancelář Pojistitelů je pouze banda lichvářů posvěcená státem,která akorát nehorázným způsobem okrádá lidi a nezletilé děti,kteří nevědomě zapoměli dát značky do depozitu a u nepřihlášeného auta nebo motocyklu,které nejezdily na pozemních komunikacích, nevědomě nezaplatily pojistku ,na místo toho ,aby vás upozornily na nedoplatek, vyčkají několik let a dají vám pak tučnou pokutu i když jste nic hrozného neprovedl a pokud nezaplatíte do 30 ti dní oni to z vás dostanou.Atˇ žije naše banánová republika ,kde slušný člověk nemá šanci.
Jak se přišlo na to, že jde o 600 tisíc motoristů, to je pro mě záhada :-D Povinné ručení se přece vztahuje na auta, nikoliv na motoristy, tak jak k tomuhle číslu došli? V našem státě je cca 6 milionů motorových vozidel. Že by každé desáté nemělo povinné ručení, tomu nevěřím ani náhodou. Takže docházím k závěru, že tenhle článek je z menší části naprostý blud vycházející z bordelu v evidencích (vozidel a CKP) a z větší části nenápadná masáž od pojišťoven, protože se blíží konec roku a oni by rádi nalapali víc platících oveček :-/
Tak tohle není masáž pojišťoven ani náhodou, pojišťovny mají ČKP rády jak osinu v prdeli. ČKP si akorát vymýšlí zasílání dalších a dalších zbytečných dat, přitom nedokáže rozumně zpracovat ta, co má k dispozici.
Ta čísla nemají žádnou relevanci, pojišťovny a hlavně ten jejich spolek "Česká kancelář pojistitelů" mají ve své evidenci pěkný bordel. Sám to mohu doložit, nedávno mi od ní přišel dopis s výzvou na zaplacení několika tisíc korun, za to, že jsem neměl zaplacené povinné ručení na motorku. Neměl, ale v zimě nejezdím, tak jsem měl mašinu dočasně vyřazenou z registru a značky uložené v depozitáři. Když jsem tam volal, tak mi sdělili, že prý musím na registr pro potvrzení, že tomu tak opravdu bylo (techničák, ve kterém to je také uvedeno, už nemám, protože jsem mašinu prodal). ČKP akorát buzeruje lidi. Rozesílá dopisy s výzvama k zaplacení tisíců a člověk aby kvůli jejich neschopnosti ztrácel čas běháním po úřadech. Dopis ČKP je podepsaný ředitelem úseku právních služeb Mgr. Vladimírem Krejzarem. Tomuto pánovi tímto zasílám fakáče a čtenářům Autorevue sděluji, aby nesmyslná čísla generovaná pojišťovnami a jejich ČKP nebrali vážně.
Přesně tak. Znánému taky teď přišel dopis, že má zaplatit něco přes 6 tisíc. Přitom pojistku mu pojišťovna zrušila na základě předložení TP, když auto odhlásil. To pojištění má ovšem doplácet ne za dobu bezprostředně následující po odhlášení auta, je tam 3 měsíce pauza a pak chtějí 3 měsíce zaplatit... Takže 3 měsíce po odhlášení tu pojistku někdo platil a pak ji má zase platit původní majitel? ČKP je prostě banda neschopných blbů.BTW, kdysi se drahota povinného ručení vysvětlovala mj. tím, že pojišťovny musí platit příspěvky do garančního fondu ČKP, aby bylo z čeho platit škody způsobené nepojištěnými vozidly. Teď dostává ČKP peníze od majitelů nepojištěných vozidel, ovšem příspěvek pojišťoven do fondu se nesnížil.
Jsem si myslel, že nás takto buzerovaných bude víc.Pojišťovny by si měly činnost ČKP lépe hlídat, kombinace bordelu, neschopnosti a bezohledného přístupu ke klientům pojišťoven, nikomu dobré jméno neudělá. Příští pojistku si zařídím u někoho, kdo do tohodle spolku mizerů nepatří.
To je klasicky problem vsech velkych databazi. Pokud mate databazi s miliony polozek tak radove desitky tisic az statisice budou vzdy uplne nesmysly, ktere se tam dostaly buhvi jak. V tomhle pripade je to jenom zhorsovano neodhlasovanim vraku, takze realne sdeleni clanku je, ze nejaka auta bez ruceni jezdi, ale netusime kolik jich je. Rozhodne jich bude vyrazne mene nez 600.000.
Problém je jinde. Problém je, že ti, co je platíme za to, aby byla evidence v pořádku, to nedělají. Je takový problém dohledat podezřele neaktivní vozidla, které nemají obnovenou STK, ale nejsou odhlášeny? Jak to, že nikdo nekontroluje existenci povinného ručení, které je už z názvu a i ze zákona povinné? Data na to jsou k dispozici, jen je spojit a začít na tom pracovat. Pak to dopadne tak, jako kamarád, kterého nabořil jeden z těchto idiotů a jednak nebyl potrestán za to, že neměl pojistku, ale ani nebylo možné z něj nic dostat. Pro mnoho lidí je vůz "celoživotní incvestice" a to nemluvím o zdraví. To mi jako bude po 500,-Kč měsíčne platit za to, že ze mně udělal invalidu? Ano, je tu exekuce, ale víme jednak, jak funguje a hlavně, kde nic není, tak ani smrt neveme.
Jak, nekontroluje??? Přece databáze pojištěných aut se s registrem vozidel dávno porovnává. Výsledkem jsou ale bohužel občas naprosté ptákoviny, protože jak je tady několikrát správně podotknuto, v obou databázích je bordel.
No o tom to právě je. Dělají činnost špatně a tedy zbytečně. Práce pro práci. KOntrolovat to poŕádně, jí to všem podezřelém, brzo se chyby odstraní a pak už jen držet úroveň a kvalitu dat na rozumné míře nepřesnosti.
600 000 hlupáků co si myslí, že se jim nemůže nic stát.
si myslím ze v tom je zapocitano x tisic aut ktere uz davno nejezdi a jezdit uz ani nemuzou..(ty nehodu nezpusobí) ostatni jsou blbý a jak je známo, za blbost se platí!
určitě to nejsou všechno auta, který jsou v provozu. Ale i kdyby to byla jen půlka, tak je to třista tisíc čůraků!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.