Přemysl Žižka: Proč Bazar AutoRevue? Nabízíme serióznost

Přemysl Žižka je jeden z manažerů AZ MOBILITY, společnosti, která provozuje Bazar na stránkách AutoRevue. Předtím prodával sedm let vozy značek Nissan a Mitsubishi. V rozhovoru pro AR říká: „Auta v nabídce Bazaru AutoRevue by neměla být starší sedmi let.“

AR: Kdybyste měl představit Bazar AutoRevue jednou větou, jak by zněla?
Je to nedávno otevřený modul stránek AutoRevue.cz. Je dostupný pod záložkou Bazar v hlavním menu webu nebo přímo na adrese www.bazarautorevue.cz. Nabízí nová a ojetá vozidla. Ta mají jasný původ a pocházejí od autorizovaných prodejců a leasingových společností.

AR: Tak dobře, to je více než jedna věta… Proč vlastně Bazar AutoRevue vznikl?
Bazar AutoRevue vznikl s cílem nabídnout zájemcům o koupi auta spolehlivý zdroj kvalitních vozidel a představit je přehledně na jednom místě. Výběrem prověřených prodejců snižujeme uživateli riziko koupě špatného auta a případných pozdějších komplikací s ním nebo jeho prodejcem.

AR: Komu je určen?
Je určen všem uživatelům, kteří plánují pořízení vozidla a dávají přednost jednání se seriózním prodejcem, který jim zajistí vysokou úroveň služeb a odpovídající záruky.

AR: Jaká auta jsou v nabídce Bazaru AutoRevue?
Nová a ojetá auta od autorizovaných prodejců - většinou po prvním majiteli. Vozidla od autorizovaných prodejců s prokazatelnou historii. Ta je doložena servisními záznamy a tím, že vozidla pochází z prodejen v ČR. Dalšími prodávajícími jsou operativní leasingové společnosti: ty zpravidla nabízejí firemní auta 3-5 let stará, opět s jasným původem a servisní historií. A poslední skupinou inzerentů jsou soukromé osoby, kterým nabízíme možnost bezplatné inzerce jednoho vozidla.

AR: Jsou nějaká omezení pro nabízená auta?
Ano, auta v nabídce na Bazaru AutoRevue by neměla být starší 7 let. Toto je jedno z omezení, které vede ke zkvalitnění nabídky inzerovaných vozidel.

AR: Jakým způsobem lze na Bazaru AutoRevue vyhledat to „správné“ auto?
Na úvodní stránce je filtr, který umožňuje poměrně detailní třídění nabídek. Pokud si uživatel potřebuje ověřit některá technická data nebo výbavy u vozidel, může využít sekci Katalog aut (ta je dostupná pod záložkou Katalog v hlavním menu). Je to přehledně zpracována podrobná databáze prodávaných vozidel na českém trhu.

AR: Lze v Katalogu porovnávat jednotlivá vozidla?
Jistě. Katalog obsahuje kromě základních údajů o vozidlech i technická data a fotogalerii. Uživatel si z Katalogu jednoduše vyfiltruje modely a verze, které ho zajímají, zobrazí si jejich detail nebo je navzájem porovná.

AR: A když v Katalogu získá všechny potřebné informace o vysněném vozidle…
… tak se vrátí do nabídky Bazaru a tam může dokončit výběr. 

Klepněte pro větší obrázek
Přemysl Žižka 
 
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků