Prémiové evropské značky útočí v Jižní Koreji, Hyundai padá

24 komentářů

Honza
4. října • 16:45

Mám pocit že vozy vyráběné pro Asii nemusí splňovat tak přísné bezpečnostní a kvalitní normy jako v EU. Tak možná proto se tam všichni hrnou a Korejci si myslí, že to bude lepší než jejich domácí značka. Asi budou brzo zklamaní ...

st
10. září • 14:55

Tady jde vidět kdo dělá opravdu dobrá auta :-)):-D
Teď vážně, když skončila cla tj. narovnali se podmínky pro podnikání ukazuje se kdo dělá nejlepší auta. A je jen dobře, že jsou z Evropy, že země, která je nám tak (hospodářsky) blízká. Děkujme za každého kdo si koupí nové evropské auto, díky čemuž Evropa může existovat. Protože přiznejme si to bez obalu Evropa světu toho v současné době, co se týče průmyslové produkce nemůže zas tak moc nabídnout.

andreas
22. května • 10:00

nikdy bych si nekoupil korejsky auto auta se prece zrodily v evrope a sou nejlepsi ne vsechny samozdrejme

LOL
22. května • 10:19

lidi se prý vyvinuli v Africe, takže podle té tvé pošahané logiky jsou nejlepší afričtí Křováci (ti dodnes žijí na úrovni doby kamenné) :-OCo ale čekat od trubky, která napíše "sou" a "samozdřejmě" a slovo interpunkce považuje za nadávku nebo lékařský výkon..

james
20. května • 15:34

"...domácí zákazníci od té chvíle opouštějí domácí značky, na které po desetiletí nedali dopustit. Mnozí říkají, že pokud obě značky nenabídnou větší výběr a lepší kvalitu, tak se k nim nevrátí... " tak toto nemoze potesit mnoho dementov, ktori povazuju korejske auta za zlate tela

seego
22. května • 18:47

a ja si zas myslim, ze tu nejde ani o kvalitu ako skor o styl alebo snobizmus korejskych zakaznikov... zvlast ked domace luxusne auta su dost zname ako firemne alebo taxi..

kk
20. května • 16:24

aky problem? korejske auta su kvalitne (to je fakt) a zaroven sposobili dramaticky poklaes cien malych aut v EU (Ceed.. to je tiez fakt).
Zaroven - korejske auta maju nedostatky v spracovani, pouzitych materialoch a pocite z jazdy (to je tiez fakt)je preto jasne, ze ked sa zrusia obmedzenia - potom korejci s prachmi budu radsej jazdit na BMW7 ako na nejakom korejskom site. (to je tiez fakt)

dfsdg
20. května • 19:37

"korejske auta su kvalitne (to je fakt) a zaroven sposobili dramaticky poklaes cien malych aut v EU (Ceed.. to je tiez fakt)"způsobily pokles cen a samozřejmě i kvality. nebo si snad myslíte, že dolů šla cena a šlo to z kapsy výrobce? žádná sleva není zadarmo, dneska máme auta za 200tkč, které budou za 10 let zralé do šrotu.

LOL
22. května • 10:17

Ale jistě, když jsem kdysi dávno kupoval škodárnu, tak klima byla za příplatek (chtěli za to dalších tuším 40 tisíc), dnes díky konkurenci už neremcají a strkají ji defaultně do všech aut, včetně Fabií za pár desítek tisíc. Ano, je to oholená klima bez přesné regulace (narozdíl od climatronicu), ale většině lidí to stačí. Navíc ať mi nikdo netvrdí, že kompresor a jedna kladka navíc plus pár desek elektroniky stojí 40 táců.

jogurt
20. května • 23:01

Bingo. Na výsledek masivního vstupu korejských aut do EU se můžeme podívat v interiéru evropských vozů. Například Fabie, Rapidu, Octavie, BMW, Renaultu, Fordu, Fiatu, Citroenu, Peugeotu, ....

asdf
21. května • 12:15

Jasně, hlavně to BMW...
A propos Interiéry posledních Fordů jsou na mnohem vyšší úrovni, než kdykoliv dřív.

Mirek
21. května • 11:02

A co se tak zkusit zamyslet, než něco napíšeš. Podívej se, jaký zisk vykázala např. tebou vzpomínaná Škoda. Potom si to dej do souvislostí a snad pochopíš, že plácáš nesmysly.

Revan_21
20. května • 15:45

Moje řeč:D Už ani korejci to nechtěj kupovat :D

LOL
21. května • 16:20

http://www.autorevue.cz/volkswagen-v-japonsku-svo... ... Revánku, tady ses neobtěžoval reagovat, když jsem ti pohaněl überwagen.. ;-)

Revan_21
21. května • 17:06

Lol:D Není to tak dlouho co co H/K svolavalo pres pul milounu aut k oprave :D :D :D :D takže tady neplkej :D

LOL
22. května • 10:12

ale já netvrdím, že korejci jsou superkvalitní auta (to sis jen tak trošku přifabuloval.) Já tvrdím, že überwagen není doopravdy überwagen, ale normální plečka jako každá jiná. ;-) Logika, Maňas, LOGIKA!! :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
9. září • 20:27

Nic není ýbrvágen. Ani maybach.
Rozdíl mezi autem korejského původu a autem německého původu je v tom, že to korejské mají všichni plusminus stejné, dva motory, osm barev, čtyři položky výbavy. To německé může mít hafo variant a můžu si ho objednat tak vybavené, jak se mi líbí a jak mi vyhovuje.

wolff
20. května • 12:13

A sme doma...
To se nám to podniká, dokud máme cla...Mám radost...

zipiik
20. května • 13:06

Diky snizeni cla v EU zas Korejci rostou v EU ve tride malych a nizsi stredni, takze je otazkou, jak dopada soucet.

jogurt
9. září • 20:22

To těžko. Na výrobky z CZ a SK v EU žádné clo není.

mex
20. května • 12:38

Ses zamindrakovanej ubozak.

asdf
21. května • 12:09

A ty zase debil, co kromě nadávek nemá argumenty.

wolff
20. května • 12:53

No, ja sebe spíš považuju v první řadě za Evropana, potom občana žijícího v Česku a nakonec (nikoliv nejméně důležitě) Moravana...
Zamindrákovaný ubožák se mi tam nikam ne a ne vlézt, ale když to říkáš..., tak jo... :-D

mex
20. května • 13:15

:-D

Doporučujeme

Články odjinud