To bych nebral jako překvapení, protože vím, že hodně lidí s tím v horizontu několika let kalkuluje, protože si myslí, že čínská auta budou v té době už na srovnatelné úrovni, jak ty evropské, ale za úplně jinou cenu.
To bych nebral jako překvapení, protože vím, že hodně lidí s tím v horizontu několika let kalkuluje, protože si myslí, že čínská auta budou v té době už na srovnatelné úrovni, jat ty evropské, ale za úplně jinou cenu.
Podle toho vyzkumu vubec nevyslo, ze "Čtvrtina Němců zvažuje možnost zakoupit v budoucnu čínský vůz.". V originale bylo napsano, ze si to dovede predstavit (vorstellen), coz je neco uplne jineho. Ja si taky dovedu predstavit, ze si v budoucnu koupim cinske auto, stejne jako si dnes kupuji obleceni made in China. To ale neznamena, ze to mam v nejblizsi dobe v planu, nebo ze nad tim snad v soucasnosti uvazuju!
Nemecko valcuje socialismus, takze je logicke, ze cim dal, tim vic lidi kouka po levnote. Nemaji to tak zakodovane v sobe jako lidi u nas, ale kdyz nejsou prachy, neni jina cesta.
Tadyv D nejsou oblíbené a prodávané ani korejské auta. Pochybuji, že by tu uspěli Číňané.
Nebyl bych si až tak jistý. Překvapil mě v německu poměrně velký počet loganů. To jsem opravdu nečekal (jak by řekl božský Kája). Tudíž určitě existuje velká skupina zákazníků, kteří by levné (podotýkám levné) čínské auto koupili. Prostor v levných autech je značný. Pro číňany i korejce je nebezpečná snaha VW nacpat se do levných aut. Nebezpečné v tom, že požadují od subdodavatelů i pro chystané levné auta kvalitu dílů dle standardů VW. Čili v dílech žádné levné náhražky ala kia, hyundai, ford, logan...... Pak se ten prostor uzavře a bude ta šance i pro číňany výrazně menší.
Ona jde ta kvalita oproti dilum do Skody jeste nejak snizit, aniz by se VW dostal na uroven Tata Motors?
Známá poučka říká, že kvalita klesá směrem na východ. A Indie a tata motors je výrazně západněji než smečka asijských, šikmookých kojotů, kteří s vyplazenými jazyky hladově funí do evropského krmítka. Takže s kvalitou (hlavně tou mentální) lze ještě sestoupit níž než k tata motors.
:-D Uhodil jsi hrebicek na hlavicku, Zeli :-D Onehda jsem letel na vychod a vis, co se stalo? Normalne cim vic jsem byl na vychode, tim vic jsem se zase blizil Evrope, az jsem v ni nakonec zase pristal:-D:-DTakze ano, cim vic na vychod, tim vetsi smejd, nejdal "na vychod" je od CR Nemecko;-)Dostava me, jak vzdycky dokazes prijit s necim stale o rad stupidnejsim i v dobe, kdy uz si myslim, ze niz to klesnout nejde. Ale zrejme je hnuj, pod nim sra.ky a pod nimi kdo vic co a pak teprve Zeli;-)Jo, tvoje mentalni "kvalita", to je narez chlapce:-P
Ty si asi ešte kórejské auto nevidel však? :-D Ináč by si nepísal také hlúposti ;-)
no a co ? logan je mnohem lepší než favorit nebo felicie ;-)
Prodeje aut v Německu za 1Q 2011:Ford Focus - 13.215Škoda Octavia - 11.303Hyundai i30 - 9.169To mi nepřijde jako špatný výsledek.
Vzhledem k ceně i30 je výsledek hodně slabý. Tím spíš, že v uvedených počtech ještě chybí v SRN silné prodeje modelů Golf, Astra a Megane. Procentní podíl I30 je zanedbatelný a i kdyby přišli se skutečnou sedmiletou zárukou, nic se nezmění (tedy kromě toho, že se nedoplatí...).
Tak komplet nižší střední:1. VW Golf - 58.811 (včetně Golf Plus a Jetta)2. Opel Astra - 21.0143. Ford Focus - 13.2154. Audi A3 - 11.8585. Škoda Octavia - 11.3036. Hyundai i30 - 9.1697. Renault Mégane - 7.5398. Citroen C4 - 5.3149. Seat Leon/Altea - 4.644To mi jako špatný výsledek teda nepřijde. Jasně Golf a Astra jsou jinde, ale ve srovnání se zbytkem nijak nezaostává, takže není pravda, že by o korejce nebyl zájem.
..to bude asi tym, ze ta stvrtina "Nemcov" su Turci..
1000 němců? Tolik nich ani není:-D:-D:-D:-D
no není to moc reprezentativní vzorek, když má Německo 9x víc lidí jako my a 1000 lidí je většinou u nás jako vzorek.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.