Představujeme: Kaipan 16

23 komentářů

ruda
9. června • 22:56

Dobrý den, otázka na pana Dittricha,
narazil jsem na tento článek o Kaipanu z roku 2011. Nyní je již rok 2014 a červen, Je něco nového o Kaipanu, jsou nějaké novinky, Údajně měli vystavovat na autosalonu v Lipsku letos na začátku června. Jsou nějaké novinky?. Děkuji.
Ruda

jirka
28. září • 13:39

Kamarád mne svezl cca.80 km. s Kaipanem 16 na silnici Dubá-Mělník.
Můžu říct,že je to neskutečný zážitek.
Ty neskutečně výborné jízdní vlastnosti,no to se zkrátka musí zažít.
Měl jsem možnost se svézt s různými sporťáky,ale Kaipan je jednička.

tomáš fuk
14. února • 12:24

odle pod nákladák a ani o vás nebude vědět:-D

Bert
13. ledna • 17:43

Je to tak, dokud se nesvezete, budete plácat jen dohady. Brácha má Kaipan 47 a jizda v něm je zážitek. Proti tomu je Scirocco takový lepší minivan.

Quil
9. února • 13:29

A jsme u toho, Kaipan 47 je zadokolka s poctivým dvoulitrem, to se nedá srovnávat se žádnou předokolkou. Proti němu je Scirocco fakt líné, jenomže tenhle nový kaipan je taková lehčí fábie, nic víc. Za ty prachy může člověk koupit fabii RS, vyházet všechen interiér a nepotřebné věci a dostane se zhruba na stejnou hmotnost, s autem co má kufr, střechu, větší výkon a řekl bych že i lepší jízdní vlastnosti. A hlavně vypadá líp.

jojo
22. prosince • 15:30

Až se svezete tak přestanete rýpat chytráci. Stačí jedna jízda a ty Vaše názory přehodnatíte. Vůbec nemáte potuchy o čem se tady bavíte.

marepa
21. prosince • 0:15

no ja nevim .. ale je to hruza a des, neco takoveho bych si teda vzivote nekoupilmozna je spatne, ze EU limituje to a tamto, mozna je spatne ze nemaji takove moznosti jako velka autombilka .. ale kdyz viidim ten jejich produkt, tak si rikam, ze kdyz takovy "paskvil" zmizi, tak mne to mrzet urcite nebude holt se budou muset zivit necim jinym
pokud je tohle auto pro fandy, tak fanda si koupi radeji stareho Caterhama, nebo neco na ten styl .. a pokud clovek na to ma, tak si koupi auto jako treba ten Donkervort D8, ktery je teda uplne jina liga - ano taky s jinou cenovkou .. ale kdyby ten Kapian vypadal taky tak, a stal treba mega..tak to bude urcite lepsi nez takovahla zplacanina

bogas
20. prosince • 14:06

Zadní pohled hlavně včetně koncovky výfuku vypadá hodně lacině. Jinak dobrý - cena by se ovšem v porovnání s Fabií srovnatelné třídy motoru spíše mohla pohybovat kolem 300 000,- Kč.

Bořek Hudák (bhudak)
20. prosince • 12:41

A já vždycky myslel, že 1,2ka TSI je 8mi ventil a má jen jednu vačku :)

Lukáš  Dittrich
20. prosince • 16:08 • redaktor AutoRevue.cz

to je tak, když se spěchá. Díky za upozornění

FSH
20. prosince • 10:40

Nejsem designér, ale naroubovat na tuto karosérii tyto hnusný F II světla? To musel být teda večírek... :-D

puk123
20. prosince • 12:46

Mně ta světla připadají na Kaipanu lepší než na Fabce.

Petr Šidák
20. prosince • 9:33

Fuj.Takže Kaipan 14 zůstává nejhezčím Kaipanem.

marepa
21. prosince • 0:16

i ta 14tka je hruza nevim ..mozna sem masovy konzumak .. ale to si fakt radeji koupim treba Scirocco nez tohle

eLzyx
20. prosince • 11:50

nejhezčí z Kaipanů je 57. Z těch novodobých se mi líbí nejvíc právě ta 16tka.

legnaw
20. prosince • 9:12

bleeah...ty svetla z fabci jsou desna a tady je to jeste jasnejsi

Michal
20. prosince • 9:04

rict u auta pro zabavu ze je TROCHU skoda ze ma pohanenou predni napravu se mi zda jako totalne mimo....podle me tim ze to je predohrab to akorat zbytecne odkazali ke skaze...skoda skoda skoda...jinak by to bylo zajimave

puk123
20. prosince • 9:14

Příští Kaipan bude zadohrab s motorem před zadní nápravou. Bude sice mít 5 stupňů vzad, ale jen 1 dopředu a řiditelná zadní kola. :-)

eLzyx
20. prosince • 14:36

obávám se, že příští Kaipan nebude. To by musel majitel firmy sehnat nějakého superdesignera, k tomu kvantum dotací a závazné předobjednávky. Vývoj nového auta se všemi těmi nesmysly, co nařizuje EU je v garážnickém prostředí prakticky nevyvinutelný. Všechna čest, že se jim povedlo homologovat jako nová auta alespoň ty modely 15 a 16.

data
20. prosince • 20:39

Tak tak. Bohužel EU brzo malosériové vozy a další individuální stavby umrtví uplně. Je to díky nesmyslným a nákladným předpisům, které nesplní nikdo kromě dostatečně finančně zajištěných automobilek. Je to záměrně tak nastaveno, aby jednotlivec neměl šanci něco sám udělat,ovečky budou kupovat tuctová auta, každých pár let nové, konzumovat a konzumovat. Přitom kolik malosériových a individuálních staveb vypustí ve srovnání s ostatními CO2 že potřebují euro 6? Kolik zapříčiní nehod -dostane se do situace kdy potřebuje ESP? Jasně, nový kaipan má svoje mouchy, ale je to dáno jen a jen těmi předpisy (schválený typ hnacího ústrojí, taková a taková světla s takovými zkouškami). A proto tak nebo tak obdivuji úsilí, co za ním stojí.

eLzyx
20. prosince • 21:55

já celkem "chápu" požadavek na euro 5, 6 ... . Je to tak nastavené pro všechny. Ale ESP? U sportovního maloseriového auta? Proč? Vždyť s tím jezdí lidi, co auto nemají jako dopravní prostředek, ale jako prostředek zábavy a ti toho svého čtyřkolého mazla mají jinak v ruce, než holčina, co si právě udělala řidičák, aby mohla vozit svého věčně ožralého přítele.
Snad se to povede nějak obejít. Auto zařadit do jiné kategorie, přestavby existujících aut atp. Držím Kaipanu a jemu podobným "garážnickým" automobilkám všechny palce.

legnaw
20. prosince • 9:11

skoda skoda fabia....

Doporučujeme

Články odjinud