Představení Mini Coyote: chytře proti radarům

78 komentářů

Kaucho
3. června • 17:28

Dlouho jsem používal službu radary.cz, která je zdarma. (Kromě ohlášení radaru na centrálu - to je za běžnou SMS.) Info přichází na běžný mobil jako SMS. Fungovalo to asi v síti řádově 10000 účastníků aktuálně přihlášených k odběru zpráv v celé ČR, nebo 1000 účastníků v jednom bývalém kraji (JM,SM,...Praha, Dálnice). Předávaly se krátké SMS, jedna mě zachránila před zácpou při jízdě z moravy na letiště Ruzyně, třeba i "kontrola technického stavu zvlášť starých aut ..." nebo "náledí - nesjízdný úsek..." apod. Tohle asi Coyote neumí. Pochybuji že info o radaru v policejním voze jezdícím po dálnici bude aktuální (1 km...??). Nebo jak zjistit přenosný radar bez antiradaru v autě?
Ale.. systém stojí a padá na hustotě řidičů předávajícíh(!!) info na centrálu. Na což radary.cz v podstatě dojely, i když systém je stále funkční. Info, že předemnou jede 5 "průzkumníků" neříká, kolik z nich ohlásí zjištěný radar a kolik z nich na to kašle.
Zkrátka - až se prodá 10000 ks v ČR začne to být zajímavé, můj názor.

tom19
6. března • 13:46

Ale:
1. Otázkou je kvalita detekce. Že by za tu cenu stejná jako u o mnoho dražších pasivních antiradarů?
2. Po roce platíš 229.- měsíčně
3 Podle mě je to stejně (ne)legální jako pasivní antiradar. Neboť
a) údaj, který dostaneš, zjistil někdo jiný de facto pasivním antiradarem
b) když Ty oznámíš zatím neznámý radar, tak jsi ho zjistil pasivním antiradarem

AD 2o9
1. května • 18:43

1) u Mini Coyote vs. fixní indukční a úsekovky a semafory 100% - u antiradaru - 0% :-2) tak by to mělo jet v offline režimu, ne?3) blábol

kama
23. října • 16:51

... jo jdu si to objednat. Člověk vyhazuje prachy za jiný hovadiny - tak proč to nezkusit , třeba to nějakou kačku ušetří ;-)

Yokotashi
13. listopadu • 13:10

Uz mam datovy pausal a prijde mi ponekud zbytecne platit druhy. Jinak ta cena nevychazi zle ...

Hyneq
22. října • 9:01

Vypada to zajimave, ted jen aby to nekdo zacal pouzivat ;) Snad bude platit, ze kdo blika, bude i kojotovat :) Asi nebudu prukopnikem, ale kdyz se to rozsiri, rad se pridam.

Míňa
22. října • 12:11

Jo, taky se mi to líbí, Jen bych si to asi někde chtěl osahat... Zkusím asi líp situovaný známý, že by si to koupili první :-D

Petr K.
21. října • 12:28

Opravdu jen zírám, co všechno je někdo schopný a ochotný udělat jen proto, aby snížil riziko zachycení radarem. O hlídání červené na smaforu ani nemluvím, bo jestliže rychlostní omezení jsou někdy sporná, tak na červenou jezdí opravdu je ho...a.
Nebylo by značně jednodušší, bepečnější, lacinější a možná i rychlejší, začít konečně jezdit dle předpisů?

Martin Slováček
21. října • 14:24

Ani nevite, jak jsem rad za podobne prispevky. Zel zatim je to jen kapka v mori prispevku od lidi, kteri na predpisy vicemene kaslou.

Petr K.
21. října • 18:05

No já doufám a věřím, že je nás výrazně víc. Jen většina těch "normálních" nemá potřebu se tu prezentovat. :-)

Hagrid
22. října • 0:45

Jo jo, já také jezdím podle předpisů. A to jednak proto, že je to podstatně jednodušší, než pak řešit pokuty/úplatky/antiradary a kdesi cosi a také proto, že prostě občas dělám chyby a občas je dělají i ti kolem mě (a občas je dělají i ti dementi, co se mají starat o stav našich silnic a tomu, čemu se tu z legrace říká dálnice). No a při dodržování rychlosti je tak nějak vždy víc času následky těchto chyb (a děr na silnici) operativně řešit. Kupříkladu, když mě na D1 na příjezdu do Prahy (3 pruhy) přehlédl v prostřednim pruhu kamion, byl jsem vcelku rád, že ze 130 km/h moje auto brzdí poměrně dost rychle... Ze 160 už by to třeba bylo o nějaký ten ťukanec o kamion, svodidla, kamion, druhá svodidla, dalších pět aut kolem horší a ze 200 km/h už bych to asi fakt neřešil ;-)

Petr K.
22. října • 8:30

No tak k tomu nedokážu dodat nic víc, než jen svůj podpis. Kéž by takových bylo na silnicích ještě tak 10x víc. :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zvedavec1
10. listopadu • 1:31

To bys musel byt Petre prihlaseny. :-DJinak k clanku. Dobra hracka, libi se mi. Skoda, ze je to tak drahy. A nemoznost vymenit SIMku me celkem prekvapila, zajimalo by me co tam maji za pausal, kdyz to roumuje Slovensko a chteji za to 300Kc mesicne.

radek33
27. října • 14:42

no tak samozřejmě, že čim pojedu pomalejc, tim dřív zastavim...
po dálnici toho moc nenajedu, ale na rovných a přehledných úsecích silnic 1. třídy rozhodně 90ku neudržim. v naprostý většine se vejdu do 120, což, myslim si, je rychlost, kt. ještě ostatní účastníci provozu odhadnou. takže vim, že jedu rychlejc a věnuju se řízení. určitě lepší, než 70kou a koukat po vejrech.
no a antiracar/coyote? používal jsem radary.cz a poctivě hlásil radary/nehody/zácpy, postupně jsem zůstal v jižních čechách snad sám, kromě mou poslaných skoro nic nechodilo. a to to prosím bylo zadara (1Kč za posl. smsky nepočítám). tak asi tak o solidaritě řidičů.

Beaumont
21. října • 21:19

Když se Vám to nelíbí, tak to nečtěte / nekupujte...B-]
Copyright by D-FENS :-D

Martin Slováček
21. října • 23:27

Klasicka, lec ponekud irelevantni odpoved. Uz jen proto, ze to same bych mohl rict vam v souvislosti s mym prispevkem.

Fido
21. října • 14:16

S cervenou souhlasim. U tech radaru bych si ale nebyl tak jisty protoze zname praci nasi policie (zejmena mestske). Ono merit tricitku u skoly uprostred prazdnin v nedeli v jednu hodinu v noci to vazne neni prace pro zvyseni bezpecnosti.

Petr K.
21. října • 18:01

o bezpecnosti to asi nebude. Ale to, že tam budu jezdit 30 km/h i v noci o prázdnicnách, mi přijde jako podstatně jednodušší řešení, než celá tahle nespolehlivá a předražená šaškárna s kojotem ;-) .

Martin Slováček
21. října • 14:39

Tak vasi MP vam nezavidim... U nas na Vsetine MP resi diky Bohu dulezitejsi veci nez je dodrzovani tricitky u skoly v nedeli :) Pokud vim, vubec rychlost nemeri.

Cristophe
20. října • 21:43

Tak jsem to tu poodpovidal a dovolim si pridat takovou vlastni recenzicku :-)Mini coyote mam od minuleho tydne... Je celkem sexy prcek, snadno se da tahat s sebou, kdyz se ho bojite nechat v aute, nebo se da v ate dobre schovat. Spusteni je simple, zmackne se jakykoli (ze dvou :-) ) cudliku a zacne hledat gps signal. Jak jsem psal jinde, rychlost chyceni hodne zalezi na tom, kde ho spustite, nebo kde ho v aute mate... Vyrobce doporucuje lepit to na sklo, ale to se mi moc nelibi, ani to tam neni moc prima dostupny, navic je to videt a ac mi za to fizlove (ted teda asi ne, ale casem, az budou vedet o co go) nemuzou vzit, tak buzerovat za jiny veci kvuli tomu muzou... A protoze je to maly, tak to spis laka nekam schovat - dobre se to vejde treba do popelniku, kde je to pekne schovany je to i na ocich. Nicmene zpatky k signalu - za sklem se to chyti hned (sekundy), v popelniku to nekdy trva i minutu, proste musi to videt satelity...Po zalogovani to v podstate jen ukazuje rychlost - presnost zase zalezi na tom, kde to je, ale globalne je to v klidu. Dal to ukazuje jen cas a muzou se hlasit radary. Pokud se priblizite k radaru, zareaguje to podle toho, jak jedete rychle - pokud rychleji nez limit, rve to a blika, kdyz lehce pod limit, tak to pipa min, kdyz hluboce pod limit, tak to nedela skoro nic. Na displeji to pak ukazuje jak daleko radar je a to i v pripade usekovek, kde to hlasi zacatky i konce. Co to vsechno hlasi je v clanku, jinde tady jsem psal, ze co se pevnych mereni tyce, bylo tam zatim vsechno. Po Praze (asi pro mimoprazsky hlavne..) je to celkem prima pruvodce, pac stacionar, usekovka nebo hlidac cerveny je na kazdym rohu snad...Hlaseni je jednoduchy, staci jeden klik na smer. Kdyz se spletete, behem peti sekund se to da jeste zrusit. Je to v clanku videt na videu. Kdyz probehne hlaseni, je to hned v systemu, po otocce to hned upozorni :-) Jinak je hlaseni na nahlaseny mereni stejny jako u stacionaru, takze to vi i rychlostni limit na danym miste, coz je super, protoze by asi nebylo dobry, kdyby to rvalo pri 80 kmh na 130...Ovladani je super simple, tlacitka nekdy potrebujou vic zmacknout. Displej neni zadnej OLED :-D, ale videt je v klidu a ono na nej hlavne neni treba moc koukat. Nabijim to zatim jen doma, ale je k tomu i 12V nabijecka. Na jedno nabiti to ale vydrzelo cely tyden jezdeni Brno-Praha (no, jezdim obden, takze nejakych 1200 km +/-) a jeste to nebylo uplne vybity, takze zatim nabijecku s sebou ani netaham.Nejak to shrnout - neni tomu funkcne moc co vytknout, hlasi to pekne... a ma to super potencial... Vetsina je ho zatim nevyuzita, pac to funguje teprv od 1. 10., ale pokud se to rozsiri, bude to super vec, jak jsem psal vys - je to jedna vec misto navi i antiradaru a jeste to resi i lasery. Takze snad si to aspon par tisic lidi koupi, napad je super, ted je otazka jak se cesi postavi k tomu, ze to neni zadara...

brk
20. října • 19:26

To že to má 60k Francouzů je sice super, ale víc by mne zajímalo, kolik lidí to má u nás? Takový systém má smysl pouze při rozumném rozšíření a mám vážné obavy, že to tady prostě není. Koukl jsem na web provozovatele a kategorie "napsali o nás" na mne opravdu hluboce zapůsobila. Jména jako "Yolande,
Alexandre C., Arnaud C.,
Laurent B. a Patrick" jsou u našich řidičů jistě běžná. ;o)

Tommu
20. října • 20:52

To je fakt, bez pořádného rozšíření je to k ničemu, protože tam bude neaktuální databáze. Měli by to první rok dát alespoň bez datových poplatků. Nebo by bylo zajímavé vydat aplikaci pro mobilní telefony či PDA s GPS, které by to zvládly úplně stejně. Datový tarif dnes kdekdo má, tak by se platil jen paušál za využívání té služby. Koneckonců by podobnou věc asi zvládl leckdo naprogramovat a prodávat právě jen přístup do té databáze.

Fido
21. října • 13:45

Naprosto presne. Osobne vidim hlavni nevyhodu prave v nutnosti porizovat samostane zarizeni kdyz by stacila aplikace pro nejbeznejsi systemy (symbian, windows mobile a palm). Nebranil bych se platbe za pouzivani sluzby ale nevidim duvod investovat do dalsiho zbytecneho zarizeni, ktere bude prekazet a predstavovat dalsi rizikovy faktor z hlediska kradeze. Taktez datovy pausal uz kde kdo ma, proc platit dalsi pro dalsi zarizeni?

Cristophe
20. října • 21:12

Jenze to je kapku bludnej kruh... Kdyz to nikdo nepouziva, nekoupim si to, kdyz si to nekoupim, nerozsiri se to. Takze jsem si to koupil a hlasim, snad se pridaji dalsi.Jinak poplatky za datovy prenosy na ten prvni rok prave v cene jsou, za prvni rok krom kupni ceny nedas uz nic.

Tommu
20. října • 21:23

Ale v článku se píše, že cena přístroje je 4 300,- Kč + 3 600,-Kč roční poplatek za datové služby.

Cristophe
20. října • 21:44

Jenze neda se to koupit zvlast, stoji to 7 900 Kc, takze tady je to jen nejak divne rozpocitany. Stoji to proste 7,9 a rocni data jsou v cene.

Cristophe
20. října • 20:39

Tak funguje to od 1. 10., ted mas 20. 10., takze asi nejde cekat masovy rozsireni... Na hlaseni od jinyho ridice jsem zatim narazil jednou, takze to bude mit fakt jen par lidi. Ale me zatim staci praskat :-D a budu verit, ze se mi to jednou vrati ;-)

Standa
20. října • 13:20

Nezlobte se na mě, ale v téhle recenzi je Coyote až podezřele vychválený.1. Chybí mi nějaké praktické zklušenosti. Kolik je nyní v systému radarů? Je to vůbec v současné době použitelné, nebo člověk bude muset čekat rok, až si to koupít dlaší lidé?2. Ta cenová kalkulace je "zajímavá", ale pro uživatele jsou důležité celkové náklady.Takže antiradar - od 10.000 Kč (a to nepočítám eBay). Životnost minimálně 3 roky.
Coyote - 7.900 Kč (1. rok). Po dvou letech 11.500 Kč, po třech 15.100 Kč. No, tak za to už si člověk pořídí slušnější antiradar. Ale v článku o tom autor taktně mlčí, míto toho argumentuje jakou si cenou přístroje Coyote.3. Odkud Coyote bere údaje o max. rychlostech?

soukup.ladislav
21. října • 11:39

Dobrý den
s Coyotem jsem zatím ujel si 1500km. Na dálnici D1 i D5 jsem v průzkumníkovi zaregistorval asi 5 uživatelů. V tuto chvíli vidím jako přínos coyote v aktuálnosti stacionárních radarů a semaforů. Nemůže být systém plně funkční pokud bude každý čekat na to až si to koupí ten druhý. Je to stejné jako blikání mezi řidiči, někdo bliká někdo ne.Cenovou kalkulací jsem se snažil ukázat, že počátečni cena obsahuje i roční poplatek pro využívání služby. Coyote není jenkoupení přístroje jako je antiradar, ale využívání služby a každá služba je potřeba z něčeho financovat.

Předpokládám, že Coyote bere údaje o max. rychlostech od partnera, který výrobci dodává mapové podklady a tím je Tele Atlas.L.S.

Cristophe
20. října • 20:36

A nejsi ty prodejce antiradaru? ;-) Podezrele to vidis naopak ;-)Hloupa diskuze, co? Takze vecne... coyote mam a v systemu jsou zda se vsechny stacionary, usekovky ad. co jsou v CR. Jeste jsem nenarazil na nehlaseny. Na pocet se muzes zeptat provozovatele systemu ;-)Jinak myslim, a to je duvod, proc jsem ti so koupil, ze na coyote zajimave je to, ze resi vsechna mereni. Detektor ti nahlasi ramery, ale uz ne usekovky, uz ne lasery... jammer ti vyrusi lasery, ale uz ne ramery a s usekovkama taky nic nenadela... a POI ti nahlasi usekovky a stacionary, ale zase nereseni lasery a ramery. A nez patlat tyhle tri veci dohromady, radsi jednoho coyota... Samo to zavisi na tom, az se to rozsiri, ale ja doufam, ze rozsiri. Takze cenova kalkulace je imho OK, dava mi to smysl, uz jen antiradar+navi je o hodne drazsi a to porad nic nenadela s laserovkama.

Standa
20. října • 21:03

Jen kalkuluji s tím, co bude muset uživatel zaplatit v případě antiradar a u Coyote. Sám (zatím) nemám ani antiradar. OK, pokud už je v systému dostatek radarů, tak to nějaký smysl má. Provozovatel se sice zeptat můžu, ale jaký má potom smysl tenhle článek? To se můžu rovnou zeptat na všechno.Naigaci bych používal tak nebo tak. Antiradar ani Coyote mě do cíle nedovedou (ikdyž Coyote by za ty peníze mohl :-D). Ale s těma úsekovkama je to pravda, na ty jsem zapomněl.Pro mě každopádně příliš drahá hračka.

Hagrid
20. října • 21:21

Pokud je v systému dostatek radarů, tak je jich tam stejný dostatek jako v aktualizované databázi radarů pro GPS ;-) Mám Mio C720 a taky jsem ještě nenarazil na stacionární radar, co by tam nebyl (nejen tedy v ČR). Ba dokonce tam jsou i místa, kde se často měří a občas tam bývá i ten radar přenosný. Předpokládám, že Coyote používá pro ČR zcela identickou databázi, takže... :-P

Karl von Bahnhof
20. října • 22:17

Radary v navigaci nejsou špatné, pokud jsou tam jen stacionární. Měl jsem takto nahrané stacionáry v Garminu a fungovalo to solidně, akorát že to nerozeznávalo směry a pak to se to muselo aktualizovat, takže to nebylo dokonale spolehlivé. Co píšeš ty už je právě k ničemu, tam se nedá spolehnout vůbec na nic. Ale teď mám vestavěnou navigaci z fabriky a do té se nedá nahrát nic.Coyote v tomto nezní špatně, stálé napojení na centrální databázi se zdá jako řešení - máš tam co chceš mít, nemáš tam co nechceš mít. Hloupé jen je, že to vyžaduje vlastní zařízení, ale to je stejný problém jako s nahranými databázemi do built-in navigací. Pochybuji, že by kdy nějaký výrobce napojil svoje auta na Coyote :-)

Standa
20. října • 22:13

V tomhle POI prohrává. Aktualizace Coyote probíhá i za jízdy, což u navigace nehrozí (možná v budoucnu).

Cristophe
20. října • 21:48

To prave neni pravda. Do navi si v POI se stacionarama s tim co rikas nahrajes i tunu sracek, kde se vubec nic nedeje. To je presne to co rikas "Ba dokonce tam jsou i místa, kde se často měří a občas tam bývá i ten radar přenosný." - kde se ale merilo naposledy pred rokem, co? Navi pak pipa na spouste mist, kde se nic nedeje, s coyotem jsem zatim zadny fejkovy hlaseni nemel. Takze ta databaze je tutove jina, POI jsem s navi smazal po tydnu, jinak aby clovek porad brzdil a kde nic tu nic...

Hagrid
20. října • 15:56

A jaké TCO teprve vychází při dodržování předpisů. To je pak panečku investice. A ani není potřeba porovnávat výsledky NPV a IRR ;-)

Standa
20. října • 17:12

Tak tuhle metodu zatím používám, jenže počet členů Sdružení přátel Czech Radaru stále roste a já nechci být buzerován za 55 km/h na čtyřproudovém hlavním tahu v obci. Takže myšlenka na nějaký antiradar už by byla.

Hagrid
20. října • 17:40

A kolik takových pokut za 55 km/h v obci na čtyřproudé silnici už jste dostal? ;-) Jinak "antiradar" za několik tisíc ročně si předpokládám asi povětšinou nebudou kupovat řidiči, kteří "nechtějí být buzerováni za 55 km/h na čtyřproudovém hlavním tahu v obci, že? ;-)Mimochodem, pokud si myslíte, že naši policajti někoho vyloženě buzerujou (což ovšem třeba Městská policie v Bystřici pod Hostýnem skutečně dělá a někteří idioti, co hlídají bezdůvodnou třicítku také), zajeďte si třeba do Švýcarska nebo do Norska. Tam mají i veřejně dostupný sazebník, který začíná 1 km/h nad limit, 2 km/h nad limit apod. :-D

Standa
20. října • 20:54

To mě fakt uklidnilo, že jsou na tom ve Švýcarsku hůř... B-]

Standa
20. října • 13:21

Omluva za překlepy. 3-[

GESIG
20. října • 13:15

Tohle stejne vezme jen vyse uvedene, ale treba GESIG, co pouzivame v jedoucim voze Vas dostane stejne... kdo neveri, necht zkusi v Praze na jizni spojce a nebo treba cestou do Holomoce, kde jezdime take :-)Vase POLICIE CR

Filuta
20. října • 13:26

Nojo, to je vidět, že vám jde stále jen o vybrané prachy a ne o bezpečnost. Kdybyste raději na silnicích místo měření chytali blbce, co přejíždí z pruhu do pruhu myšma bez blikání, co nedají přednost, co cpou do škvír mezi auty jen aby byli někde o pár sekund dřív atd., tím byste udělali pro bezpečnost silničního provozu daleko víc. Ale to dá práci a nejsou za to prémie jako za vybrané pokuty, že.

Standa
20. října • 13:26

Cože? Policie v provozu? :-O Já je vidím vždy jen při přesunu ze služebny někam a zpět. A že by někdy zásahli proti hovadu? Většinou se tváří, jako že se jich to netýká.

x12345678
20. října • 13:22

GESIG je bezvadná věc. Umožňuje zadokumentovat chování hovad na silnici. Je k tomu zapotřebí jen málo: inteligentní policista v autě s GESIG, který má zájem a příkaz dokumentovat právě jen ta hovada a ne někoho kdo zpomalil na 80kmh až 10 metrů za značkou. Ruku na srdce, děláte to tak? Že jsem si zatím nevšiml.....

fuckeros
20. října • 9:11

Píšete, že v současné době pokrývá systém Coyote Českou a Slovenskou republiku a jedná se o zapojení v dalších státech Evropy. Dále je v článku uvedeno, že ve Francii je na 60000 uživatelů. Je tedy problém jen v tom, že česko/slovenský přístroj nemá roaming do dalších zemí?
Druhý dotaz - Předpokládám správně, že v ceně paušálu je neomezený datový tok (tj. jedno jak dlouho mam přístroj zapnutý)?

soukup.ladislav
21. října • 11:31

Dobrý den
v tuto chvíli je přítroj funkční na území České republiky a Slovenska. Dle webu výrobce se počítá propojení v blízké době.
Ano přesně jak říkáte v ceně paušálu je neomezený datový tok je tedy jedno jak dlouho máte přístroj zapnutý.
L.S.

Cristophe
20. října • 21:20

Co vim, tak fungovani v jednotlivych zemich je ted oddeleny, ale nechci kecat... Nicmene data jsou nemezeny, to vim tutove :-)

xDx
20. října • 9:07

Jak to je to systém má k připojení vlastního virtuálního operátora a nebo tam člověk musí ještě loupnout nějakou SIMku?
A taky jaká je rakční doba před radarem přeci jen při rychlostech přes 100km a a odezvách GPRS ...

soukup.ladislav
21. října • 11:17

Dobrý den
v přístroji je GSM modul, který přijímá a odesílá dat. Do přístroje se žádná simka nedá vložit a ni připojit k mobilnímu telefonu či jinému způsobu datového připojení.
Reakční doba je závislá na tom, jakou vzdálenost si nastavite v uživatelském rozhraní ke coyote na stránkách výrobce. L.S.

cassul
21. října • 13:40

pokud je tam GSM modul, musí tam být i simka nějakého operátora. Pokud není, musí jít o jinou technologii, než GSM.

Cristophe
20. října • 20:42

SIMka je v cene vcetne predplatnyho GPRS, takze to jen pustis... a dal nic neplatis.Reakce pred radarem zalezi na nastaveni, da se tusim nastavovat od 2 do 1 km. Nevim jak presne to technicky funguje, ale neocekavam, ze by to porad sosalo data, spis to jednou za nejakou chvili nacte hlaseni v okolo par desitek km a pak to reaguje z pameti. Kazodpadne je to v pohode i pri mnohem vyssich rychlostech nez 100 :-))

Michal
20. října • 8:37

Rad bych pozadal autora o informaci o tom, kolik se zruba prenasi dat mezi kojotem a servery. Napr. za hodinu jezdeni po CR.
Dale by me zajimala realna rychlost nalezeni satelitu po "studenem" startu. Nekdo si tu myslim stezoval, ze je to v radech minut (5-10).
Diky.

soukup.ladislav
21. října • 11:12

Dobrý den
upřímně říkám, že netuším a ani nevím jak to zjistit.Užívání přístroje není zpoplatňováno dle doby připojení. Je to jednotný poplatek 299,-Kč po roce užívání.Rychlost nalezení satelitu je závislá na přítomnosti satelitů a prostoru kde se Coyote pohybuje. Stalo se mne, že doma trvalo přihlášení k satelitům třeba 10 minut, v autě s plátěnou střechou i 5 minut. Později jsem vypozoroval, že pro co nejrychlejší přihlášení k statelitům je nejlepší umístit přístroj do držáku a nešahat na něj. Odpozoroval jsem to díky tomu, že když jsem jel sám a dal jsem přístroj do držáku tak bylo přihlášení během chviličky, ale v případě že si spolujezdec s přístrojem hrál v ruce tak to trvalo déle. L.S.

Cristophe
20. října • 20:48

S tema datama to nevim, ale neni to fuk, kdyz to neplatis? ;-)Prihlaseni coyota trva ruzne, podle toho, kde ho pustis, nebo kde v aute ho mas. Za sklem to trva radove sekundy, treba v aute s pokovenym sklem i minuty, v baraku taky treba nikdy... Ale to je asi u GPS normalni. 5 ani 10 minut mi to pri pouziti v aute nikdy netrvalo.

Hagrid
20. října • 21:22

Fuk to rozhodně není, protože další roky se to platí. Tedy pokud to není takovej šmejd, že si musíte každý rok koupit nový, takže data jsou neustále zdarma :-D

Cristophe
20. října • 21:52

No ale neplati se podle mnozstvi prenesenych dat... A ted se to rok neplati vubec a rok je dlouha doba :-D za rok budeme mozna vsichni mrtvy :-D

Hagrid
20. října • 23:06

Ano, díky některým kokotům na silnicích, co si musí léčit své komplexy nohou na plynu, je to i možné :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ic3g3org3
21. října • 0:33

No tak když mam na noze sádru tak se plyn blbě povoluje, no...

°°
20. října • 4:55

... dodržovat povolenou rychlost?

x12345678
20. října • 9:00

Jak se to dělá? Mám 100% času jízdy koukat na rychloměr, abych ani o kilometr nepřekročil a nekoukat do zpětného zrcátka?

cassul
21. října • 13:37

Vzhledem k tomu, že všechny tachometry v autě přeměřují, musel by jsi na "devadesátce" jet tachometrově minimálně 100 - 105, aby tě policejní radary (ty mají taky toleranci cca 5%) vzaly. A pokud jedeš tachometrově 90 plusmínus 5km, vůbec nic ti nehrozí...

Michal
20. října • 12:00

Jestli potrebujes k odhadnuti rychlosti sveho auta a k udrzovani ustalene rychlosti neustale cumet na tachometr, tak asi vrat ridicak, blondyno. Kazdemu normalne mozkove vyvinutemu ridici staci zkouknout rychlomer jednou za cas...

Hagrid
20. října • 15:51

Ono je dost možné, že už ho kolega buď "vrátil" anebo ho nikdy neměl. Podobné nesmysly totiž vypouští z úst většinou takoví ti mladí frajírci, co jim je 17 a "brzo budou mít papíry a vytuněnou káru co táhne vodspoda, rozumíš voe" ;-)

Hagrid
20. října • 9:47

Ne, stačí si koupit auto s tempomatem a víc používat mozek B-]

x12345678
20. října • 13:17

Už jsi někdy řídil? A řídil jsi auto s tempomatem? A po městě?

Hagrid
20. října • 15:47

Ano; Ano; Ano, neustále.
A co ty, máš už/ještě řidičák? :-D

Tonda
20. října • 10:20

Máš už řidičák ?

RomanL
20. října • 7:47

... nee... ;-)

Jogurt
20. října • 1:26

Trochu bych se pozastavil nad nadšením z toho že je úplně legální. Není to úplně pravda.
V ČR není z hlediska vztahu k zákonu v jiném postavení, než pasivní detektory. T.j. dle právníků není zakázán, dle policejní definice "ovlivňuje prostředky používané policii...." to ale s pasivním detektorem vyjde nastejno. Vzhledem k tomu, že PČR už ono slabomyslné překrucování zákona na základě pravomocných rozhodnutí správních úřadů vzdala, lze coyote i detektiory považovat za legální. Jiné země, třeba Slovensko, nemají námitky proti pasivním detektorům a tedy ani proti tomuto. V Rakousku, Německu a Švýcarsku jsou naopak zakázány i databáze radarů v navigacích a tedy ani coyote tam nelze používat bez rizika obstrukcí. Značných obstrukcí.

Tomáš marný
20. října • 11:49

"V Rakousku, Německu a Švýcarsku jsou naopak zakázány i databáze radarů v navigacích " - proč tady šíříte bludy??? NENÍ to pravda, dokonce ani v tom Švýcarsku ne, stačí použít Google:
http://scdb.info/blog/index.php?/archives/235-Schweiz-Navigationsgeraete-mit-Radarwarnung-erlaubt.html

x12345678
20. října • 13:31

No, švýcar jak poleno Jan Hudec sice bloguje na téma že jako ne, švýcarská policie se opírá o zákan, v němž se údajně píše že jako ne. Kdo má navrch, hudec, který sám přiznává, že legislativní stav je nejasný nebo policie, která tvrdí, že legislativní stav je jasný? A protože švýcarská policie není svou "demokratickou" razancí daleko od staré známé sovětské milice, budete s ní diskutovat dost těžko.

Karl von Bahnhof
20. října • 22:07

Přesně tak. Legislativní realita v takových zemích jako je Švýcarsko nikoho nezajímá, zvlášť v případě cizinců. To si někdo myslí, že "vyspělé demokracie" a podobné koniny. To jsou policejní státy, kde se na vás policajt vyskáče jak může, vezme vám co mu přijde pod ruku, dotáhne vás na stanici, nechá vás zaplatit 1000 CHF kauci aby vás pustil. Samozřejmě ne jen tak sám od sebe, jen si bude myslet, že ty radary v navigaci jsou vážně dost dobrý důvod vás ztrestat. Takže tady záleží fakt jen na jak "uvědomělého" policistu narazíte a obávám se, že většina setkání nebude příjemných.

Milan
20. října • 9:59

Jak je to s tím Švýcarskem? Pokud budu mít navigaci, která umí POIs obecně tak je problém?
Či stačí, když tam nebude databáze jen měření pro Švýcarsko (CZ tam bude)? Díky

no name
20. října • 9:45

Když pojedu s otevřeným notebookem na stránkách s POI v tom Švýcarsku, zabavím mi ho také? Vždyť mám ty POI radary v jiném zařízení než navigaci a přitom to plní zcela shodnou funkci ;)

David
20. října • 2:38

Precti si zmeny ve vyhlasce pro Slovensko od 1.10.2008 a pochopis, ze tu blafas!

Jan Plachý
20. října • 1:40

Pitváš to zajímavě, ale špatným směrem.Ad 1) V ČR je rozhodně legální.Ad 2) Nesplňuje ani žádnou z definic zahraničních omezení POI v navigacích, neboť je ryze komunikačním prostředkem, nemá v sobě žádnou databázi ničeho. Tudíž je legální i tam. Kdyby nebyl, muselo by být zákazané i informování přes rádio, přes mobil... V tom je kouzlo Coyotu, je to jen komunikační prostředek, nic více, může se přes něj přenášet libovolná informace, třeba i o koloně...Samozřejmě, můžeme se bavit o tom, že principielně je to do značné míry to samé co pasivní detektor... Ale ty jsou někde zakázány jako takové a dokud to někdo nezačne řešit u ústavního soudu... Coyote se dnes do žádné z definici EU zemí jako ilegální nevejde, což ale neznamená, že tomu tak bude věčně ;-) Nicméně rozšíření a legálnost ve Francii svědčí o tom, že to nebude tak snadné... Ono totiž zákaz něčeho jako je Coyote už opravdu hraničí se zabavováním rádia s naladěným Impulsem a to si pořád asi lajzne málokdo...

RomanL
20. října • 7:46

Pasivní detektor není vůbec nic jiného než rádio. Přesto zakázán je, i když podle mě to odporuje ústavě, já bych s tím šel k soudu...

x12345678
20. října • 9:01

Přesto zakázán je? A čím? Takový obecně závazný předpis v ČR neexistuje.

Doporučujeme

Články odjinud