Předjíždění s nimi trvá věčně... Přehled 20 aut s nejpomalejším zrychlením

102 komentářů

Alesmoto
11. února • 23:16

To zrychlí na tu stovku i můj Stadion dřív, než některý zdejší vozítka :-D

Joe
11. února • 9:31

Zapomněli jste na osobní VW Caddy 1,6 TDI 55kW... cca 18-19 sekund z 0 na 100 :-P

Marex
11. února • 2:05

Je ale fakt, že dnešní mini a menší vozy mají mnohdy na výkon motoru kolem 50-55kW a počet Nm citelně horší časy, než starší vozy bez turba, čili s klasickou atmosferou. Nezdá se mi, že by dnešní vozy tak citelně přibrali, navíc mají mnohdy turba a to jsem si svého času myslel, jak je Fabia I 1.4MPi 50kW naprosto línej hlemýžď a utrpení s tím jezdit na rychlostních komunikacích a i ta to dávala za 14,4s na 100km/h. Takže někde soudruzi s těmi parametry motorů u nových aut udělali chybu.
Jenom pro srovnání:
R.Clio r.v. 2002 / 1.2 16V / 55kW / 105Nm Euro 3, zrychlení 12,8s
C3 r.v.2006 / 1.4 / 54 kW / 118Nm, zrychlení 12,4s
C3 r.v.2016 / 1.2 PureTech / 55 kW / 106Nm, zrychlení 15.9 s
C3 r.v.2016 / 1.2 PureTech / 60 kW / 118Nm, zrychlení 14.6 s

DDT
11. února • 2:59

i dnes v obvyklém provozu dav zrychluje tak okolo 20s 0-100km/h...

Blyat
10. února • 20:51

Řekl bych, že se trochu pozapomělo na Golf 4 1,4 16v 55kw, a Fabia 1,2 HTP :-) Tedy pokud neukazujete pouze aktuální modely (pravděpodobně ne, protože v žebříčku je i Suzuki Jimny)

Tycoon
12. února • 17:40

Fabia Junior 1.0 MPI 37 kW mívala 20,9 s.

mpolan
11. února • 11:08

Jimny se stále prodává, akorát tam dali starou fotku.

Pepek
10. února • 17:57

Troufam si tvrdit, ze takove podtocene 150 konove TDi na 6 bude pri zrychleni z 80 na 100 vyrazne horsi nez tady uvedene Citigo ktere podradite a dostanete ho do otacek s maximalnim tocivym momentem. S autama se taky musi umet jezdit.

Antiautomat
10. února • 20:24

...sice pekne, ale pri pruznom zrychleni sa o podradeni nebavime.
Navod: podrzime kvalt, pridame, stopujeme sekundy a kukame na tacho. A prosim nemontovat sem motor pracujuci v absolutne nevhodnych otackach, trebars tak, ako nam to predvadzaju mnohe marketingove nezmysly pod uplne psychotickymi nazvami ako eko-mode, pripadne poradcov preradenia /najlepsia pozvanka na recyklaciu motora na zakaznikov ucet a samozrejme polroka po zaruke/ a podobne totalne nezmysly: tieto s fyzikou /teda s tou normalnou a nie marketingovo-sejlickou/ nemaju nic spolocne. Prekvapuje ma aj to, ze taka nieco ma sancu uspiet v spolocnosti, kde sa akosi automaticky prepoklada ze dotycny dobojoval /mozno s problemami ale predsa/, zakladnu skolu druheho stupna. Alebo zeby moje bezne naroky naseho skolstva spred 30-40 rokov na absolvovanie ZDS boli v tom, co mame dnes, tak hrozne a nepochopitelne nadhodnotene?Pozn.prekl.

Pepek
10. února • 20:30

Tak Vam teda nevim. Titulek clanku zacina: "Předjíždění s nimi trvá věčně..."
Takze se tu nebavime o pruznem zrychleni, ale o predjizdeni.
Kazdopadne jelikoz autor spojuje schopnost predjet se zrychlenim z 0 na 100, tak je clanek naprosto mimo.

Antiautomat
10. února • 20:58

...pardon, reagoval som na dpcstb  |  10. 02. 2017 00:44, nechcel som Vas zneistit.Clanok samozrejme je pojaty vo velmi volnom style /asi aj zamerne/ vzhladom k diskusii a podstate veci. Co je v poriadku. Clanku sa to odpustit da, ale niektore prispevky tu su naozaj na prvy stupen onej ZDS.

dpcstb
20. února • 14:51

mas predstavu, ze je fyzikalne spravne predbiehat iba bez podradovania ale vsetci ostatni su idioti bez schopnosti dokoncit zakladnu skolu :-D

Pepek
10. února • 21:28

Ok, v poradku. Akorat muj nazor na clanek je takovy, ze podobne vytvory nemaji na internetu co delat. Pokud pisi clanek o neschopnosti predjizdeni, tak mam alespon vychazet z pruzneho zrychleni. A i tak to nebude uplne smerodatne, protoze ne kazde auto bude mit pri 80 idealni otacky vzhledem k tocivemu momentu. Napriklad u Citigo 55 kW v nejakem testu pisi zrychleni z 60 na 100 na 4.stupen 16 sekund. Pri pouziti 3.stupne bych to odhadl na max. 10 sekund.

neodborník
9. února • 15:33

K čemu mi je dobrý parametr zrychlení z NULY na sto při předjíždění, když už mám nenulovou rychlost ? Snad dobré pružné zrychlení je potřeba, né ? A hlavně, když vím, že moje auto na to nemá, tak nepředjíždím, to je nejbezpečnější způsob řešení dopravní situace. Žádná potřeba výkonného auta, kvůli "bezpečnému vyřešení nenadálého ohrožení" není, pouhá výmluva, jde jenom o zábavu a příjemný pocit z jízdy, taky to někdy využívám, když vím, že neriskuju a nikoho tím neohrožuju. Ještěže hloupost nenadnáší, autor článku bude asi pěkný ptáček, třeba holubička, nebo Jakešův bojler.

dpcstb
10. února • 0:44

a k comu je ti pruzne zrychlenie, ked mas podradit a predbehnut bezpecnejsie.zrychlenie 0-100 ukazuje pomer vykonu motora a hmotnosti auta. rychlejsie auto s touto hodnotou bude rychlejsie aj u inych rychlosti

Antiautomat
10. února • 9:06

...tazky omyl.

jirka
10. února • 12:20

Tak jmenuj nějaké případy, kdy je auto s výrazně pomalejším 0-100 rychlejší v pružném zrychlení než auto s rychlejším 0-100.

Antiautomat
10. února • 13:57

No nijakom 'vyrazne pomalsom' som sa nebavil. Ale ten povodny vyrok, na ktory som reagoval uplne zanedbava veci ako typ motora, sprevodovanie apod. A priklad? trebars Octa 1.8 20v 92kw (mame v rodine jednu z poslednych, cize uplne iny motor ako prva polovica produkcie), v porovnani s 1.9 TDi 81kW, tu sme mali v praci. Zaver jednoznacny: jednaosmicka bola na stovke citelne skor (to jej slo dobre), ale ak doslo na pruzne zrychlenie v najpouzivanejsich rychlostiach 80-120, tam bol lepsi ten tazsi a menej vykonny TDi. Velmi podobne vysledky dostanes ak porovnas 1.6 75kW vs 1.9TDi 66kW. Benzinak bude na stovke skor, ale v pruznom zrychleni bude lepsi ten diesel. Pricom pomer vykonu a hmotnosti je opacny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaK
11. února • 9:30

Když neumíš správně řadit, nebo možná vůbec nechápeš o co jde, tak je to potom těžký......

k22
10. února • 15:46

Vždy záleží na poměru hmotnost/výkon. Např. benín/nafta stejný výkon i hmotnost, stejné zrychlení, k čemu se ti u nafty lepší pružost, z 80.-120, když musí přeřadit, zatímco bezín to vezme na trojku v kuse.Když přeřadíš, ztratíš čas, když předjíždíš na 4ku tak rychlejší než benzín na 3ku nebudeš..

Antiautomat
10. února • 20:08

P
R
U
Z
N
EZ
R
Y
C
H
L
E
N
I
E...nebavime sa o spickovom vykone pri podradeni.

dpcstb
20. února • 14:46

tak to si ale nepochopil moj prvy prispevok, pretoze ja som jasne pisal ze pruzne zrychlenie je principialna blbost. lebo bud ti je jedno ze rychlych pomaly a potom mozes nechat zaradeny vyssi stupen, alebo chces zrychlit maximalne a vtedy zaradis co najnizsi vhodny prevodovy stupen.proste ide primarne o pomer vykonu na hmotnost

dpcstb
10. února • 0:44

a k comu je ti pruzne zrychlenie, ked mas podradit a predbehnut bezpecnejsie.zrychlenie 0-100 ukazuje pomer vykonu motora a hmotnosti auta. rychlejsie auto s touto hodnotou bude rychlejsie aj u inych rychlosti

JirkaK
9. února • 14:24

Stav v roce 1975:
Škoda 100L - 28,6s
Škoda 110L - 21,4s
Škoda 110LS - 20,4s
Škoda 110R - 20,5s (to byl sporťák, že jo)
Wartburg 353 - 23,8s
Wartburg 353 tourist - 25,4s
Trabant 601 - 41,4s
Trabant 601 combi - 45,6s
VAZ 2101 - 18,8s
VAZ 2102 - 18,9s
VAZ 2103 - 15,8s (jó to už byla raketa)
Dacia 1300 - 19,4s
Fiat 125p 1300 - 19,8s
Fiat 125p 1500 - 16,9s
Moskvič 412 - 17s
Moskvič 408 - 36,2s
Volga 24 - 21,0s
A včíl mudrujte :-D

jean
11. února • 8:45

Sudruhovia tie udaje merali pri plnom uzitocnom zatazeni. Minimalne skoda a lada urcite - mam k tomu doma navody na pouzitie, kde je to uvedene. Vzhladom na to, ze wartburg skode usiel kedy chcel, predpokladam, ze aj zvysok vychodneho bloku to uvadzal rovnako

JirkaK
11. února • 9:16

V testech Světa Motorů se tehdy měřily dynamické vlastnosti při obsazení dvěma osobami bez dalšího zatížení. Vycházelo se z nejčastějšího použití běžného osobního vozu, dynamika auta naloženého na dovolenou se fakt neměřila.
A jinak ano - ačkoliv Wartburg měl psanou maximální rychlost 125km/h, víc jak 130 tacho nejel a škodovky podle tvrzení jejich majitelů lítaly 170km/h, v reálu taky nepamatuju, že by mi nějaká škodule ujela. :-D Se škodovkou 105 jsem kdysi odjezdil autoškolu a pamatuju se že tam ukazoval tachometr 90 při reálných 75 km/h, takže to asi byla příčina....

jean
11. února • 12:02

To by ma zaujimalo, ako sa dala zistit realna rychlost v dobach skodofky 105 v autoskole ....

JirkaK
11. února • 16:10

Úplně jednoduše. Když se mi v autoškole zdálo že proti Wartburgu mých rodičů jedeme v 90 nějak pomalu a všechno nás předjíždí, tuto informaci jsem dostal od učitele..... A jak to zjistili? Občas tehdejší VB dělala zkušební měření pro zájemce, prostě jsi projel kolem radaru určitou rychlostí podle tacha a příslušník ti pak o kus dál řekl, kolik to bylo doopravdy. Pro některé to bylo docela překvápko :-D

roman
10. února • 13:59

Nejsem odborník na bolševický křápy ale ty časy se mi nějak nezdají. To to s nimi bylo opravdu až tak zlý?:-O

JirkaK
11. února • 9:23

Nesmí se zapomínat na to, že u tehdejších aut byly běžné výkony motorů kolem 50 koní a převodovky bez výjimky čtyřrychlostní.... Patnácka žigul bylo strašný žihadlo a Tatra 613 auto z říše snů ;-)

k22
10. února • 15:42

bylo, takový Fiat 1300 Coupé byla raketa (0-100 za 13,5) a vlhký sen...i taková tatra 613 s 160 poníky dávala 0-100 za nějakých 13s.

mpolan
10. února • 18:36

Ale prdy, nebylo. Podívej se, jak jezdily běžné produkty toho vysněného západního světa...

Falcon
10. února • 13:15

Odkud je ta statistická tabulka? Zcela jistě vím, že Škoda 110R měla udávané zrychlení 0-100 za 18,5s a prakticky mám oveřeno, že to odpovídá ;-)
Samozřejmě, pro níž zmiňované předjíždění tenhle údaj velkou váhu nemá; tohle auto vykazovalo dost čilou akceleraci 0-80 (13s), pak se tam ale musela chca nechca zařadit čtyřka a dál to byla letargická bída.

JirkaK
11. února • 9:04

Statistická tabulka je z ročenky Světa Motorů "Porovnávací test automobilů na našem trhu" z poloviny 70. let. Nejedná se o reklamní údaje výrobců, ale o objektivně změřené údaje při redakčním testování.

mikesh
10. února • 14:51

V 80 se musela řadit čtyřka?

Pepek
10. února • 21:10

Co je na tom divneho?

mikesh
11. února • 7:42

Co je na tom normalniho, ze musis vrazit ctyrku pri 80? Jel jsi v tom nekdy?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepek
11. února • 9:46

No tak nam tedy napis, jak je normalni radit u 110R? Pouc nas tady vsechny, budem ti vdecni. :-D

mikesh
11. února • 13:14

Ty k sobe mluvis v mnoznem cisle? Asi pokrocile stadium dusevni choroby :-D. Napisu to tobe, protoze ostatni to na rozdil od tebe vedi, radit 4 v 80 jsi opravdu nemusel, trojka zdaleka nebyla v max otackach. Snad to poberes....

Pepek
11. února • 13:43

Nemocnej budes asi ty sam, cituj me, kde mluvim k sobe. "tak nam tedy napis", "Pouc nas" opravdu neni mluveni k sobe.
Taky nam uz tady konecne napis jake byly maximalni otacky a kolik na ne 110R jela pri 3.stupni.
Pak jeste nezapomen napsat, pri kolika otackach mela 110R maximalni tocivy moment.
A na zaver nam jeste napis, proc by mel nekdo pro co nejlepsu zrychleni vytacet 110R az do maximalnich otacek.

mikesh
11. února • 21:21

Ja uz jsem te citoval, ty se v prispevku citujes taky, takze neni co resit. Pokud nemluvis o sobe v mnoznem cisle pak te asi vsichni ostatni diskutujici pozadali abys je zastupoval a mluvil za ne, je to tak? :-D Ono to je spis tak ze jsi chtel dodat vahu svym slovum, protoze jsi citil, ze argumentacne jsi na tom prachbidne. A typickym postupem slabeho diskutera je zacit mluvit jmenem ostatnich :-D.
Jen si to najdi sam pokud ti IQ staci, aspon budes mit min casu na psani hloupych prispevku. Klidne me rozstrel fakty, uz se tesim, to zas budou perly...

Pepek
11. února • 22:24

Hlavne ze ty mas IQ tykve. A uz nam konecne odpovis kolik ze to jezdila 110R na 3.stupen a kolik pri tom tocila? Ale to bys musel vedet, coz u tebe nehrozi.

mikesh
12. února • 11:08

A zase nic, Pepek nezklamal :-D Hledej šmudlo.

homer
9. února • 18:08

super info;-) směju se nahlas

vana
9. února • 15:16

No holt se tehdy vůbec nepředjíždělo :-D

mpolan
9. února • 18:46

Však taky nebylo co předjíždět, při tehdejší hustotě provozu. A tu Avii a Liazku jsi s tím vždycky zvládl.

vana
11. února • 10:43

mpolan: no pár set tisíc km jsem věch dobách stihl najezdit a předjíždělo se taky dost. Silnice určitě prázdné nebyly

mpolan
11. února • 11:07

Oproti dnešku je to ale obrovský rozdíl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
11. února • 12:26

Rozdíl je, ale tehdy se taky předjíždělo běžně a určitě ne málo

Antiautomat
10. února • 14:10

To ano, ale rozbehnuta zajazdova Karosa uz mohol byt dost tvrdy oriesok :)

Antioctavka
9. února • 13:30

Blesk hadra...

Joe Doe
9. února • 12:08

Tip redakcii na dalsi clanok:Rebricek 2-miestnych roadsterov podla hodnoty objemu kufra s titulkom: S tymito autami rodinu na vikend na chalupu neodveziete.

lk
9. února • 10:45

Jak souvisí zrychlení z 0 na 100 km/h s časem předjíždění?

mikesh
10. února • 14:30

Celkem zasadne, napovídá to o celkove dynamice.

Pepek
10. února • 17:38

Ty ses opravdu Mikes. Jezdim v Citigo CNG ktere ma uvadeno zrychleni 0-100 pres 16 sekund, ale nemam absolutne problem s predjizdenim. Ono to chce taky umet ridit. U tohoto auta s atmosferickym motorem staci v 80 podradit na 3 a v klidu predjedu jako s jakymkoliv jinym normalnim autem.

mikesh
10. února • 20:55

Ty jses opravdu Pepek :-D Podřazovat muzes do aleluja ale lepsi zrychleni nez 0-100 za 16s z toho nevykvedlas kdyby ses rozkrajel, a tomu odpovidajici zrychleni pri predjizdeni. Pokud ti to bohate staci pak mas asi dost podprumerne naroky na dynamiku. V jednom mas pravdu, predjizdet budes v klidu, veeeelkem klidu a toho klidu si uzijes nez se to na nejakou rychlost rozkouli pri tom predjizdeni :-D

Pepek
10. února • 21:06

Mikesi, zjisti si neco o rozdilech mezi zrychlenim z 0 na 100 a z 80 na 100. Pak se muzes vratit a napsat ze se ovlouvas za svoje bludy co jsi do te doby napsal v teto diskuzi.
Apropo, jak ti zrychli 150 konove TDi na 6.stupen z 80 na 100? Za jak dlouho to zvladne? Muzeme to pak porovnat se Citigo, ok?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nyte
10. února • 22:49

Jakože litrové Citigo v 80 km/h rázem ožije a stane se z něj vládce levého pruhu?

Pepek
10. února • 23:33

Dalsi trumpeta co nekomu vklada do ust neco co vubec nerekl, ty vladce.

mikesh
11. února • 7:51

Vzdyt jsi sam napsal ze kdyz podradis v 80 za 3 predjedes cokoliv :-D

Pepek
11. února • 9:18

Predtim to bylo "kdykoliv, kdekoliv, cokoliv", ted uz to je jenom "cokoliv", co to bude priste? Takze znova, cituj me kde alespon pisu predjedu cokoliv. Pokud ne jsi obycejny lhar.

mikesh
11. února • 13:34

A co teda predjedes? Predjedes vubec neco? :-D

Pepek
11. února • 15:40

No jak pisi, obycejny lhar.

mikesh
11. února • 21:04

Muzes prozradit co je lziveho na otazce jestli jsi neco vubec predjel? :-D A zase jsi neodpovedel, to ti fakt moc nejde... Vzdycky z tebe vypadne maximalne nejake demagogicke placnuti do vody, nejsi ty politik? :-D

Pepek
11. února • 22:19

Prolhanej Mikes, nic jineho. Protoze lzes o tom co jsem nikdy nenapsal, ty troubo.

mikesh
12. února • 11:06

Ale napsals, cist umis? :-D

mikesh
10. února • 22:15

Me je te az lito jak se v tom zoufale placas... 80-100 je nejaka pepkova citigo disciplina, kterou fakt nikdo neresi. Nejbeznejsi mereni jsou 60-100 nebo 80-120. Tak se na ne podivejme - Octavia 2.0TDI dela 60-100 uz za 5s pokud podradis. A muzes porovnavat jak jsi chtel - dela to Citigo CNG rychleji? :-D No nic, muzes se zacit omlouvat za svoje bludy :-D

Pepek
10. února • 23:31

Mikesi, mikesi, placas se v tom jen a jen ty. Clanek i moje prispevky jsou o predjizdeni a ne o nejakem mereni. A nejcasteji normalni predjizdeni je prave cca z 80. Nebo snad chces rici, ze pri predjizdeni vozidla jedouciho 60 potrebujes behem predjizdeni zrychlit na 100. No potes koste.
A pak nam jeste ukaz, kde tady lisi, ze Citigo zrychli rychleji nez TDi s podrazenim ty trumpeto.

mikesh
11. února • 7:36

Jestli disponujes nejakou statistikou o predjizdeni (z jakych rychlosti na jake), tak dej odkaz, tvoje pocity nejsou podstatne. Chapu, ze ty kdyz dojedes kamion, ktery si to supi do kopce 60 nepredjedes a koukas mu na zadni svetla x-kilometru. A pritom by stacilo podradit a roztrhal bys i asfalt na ceste :-D. Porad jsi nebyl schopny dat jediny casovy udaj o predjizdeni, akorat porad meles jak staci dat za 3 a predjedes kdykoliv, kdekoliv, cokoliv :-D. Ptal ses ty, ne ja jak zrychluje TDI, tak nevyskakuj jako certik ze skatulky.

Pepek
11. února • 9:14

Mikes bude asi nejaky politik, protoze takovy demagog nic jineho ani byt nemuze.
Mikes: "by stacilo podradit a roztrhal bys i asfalt na ceste" -> ve skutecnosti "nemam problem s predjetim"
Mikes: "predjedes kdykoliv, kdekoliv, cokoliv" -> ve skutecnosti "nemam problem s predjetim", ani slovo o kdykoliv, kdekoliv, cokoliv
Hm, do kopce dlouheho x-kilometru jezdim kazdy den alespon 3x a pokazde v nem dojedu kamion jedouci 60 :-D:-D:-D
Ty se svym TDi dojedes v x-kilometrovem kopci kamion, nechas za 6 a za zatackou ho zariznes jak podsvince. :-D:-D:-D
Statistiku nepotrebuji zadnou zverejnenou, staci mit selsky rozum a vim kolikrat dojedu nekoho jedouciho 60 km a kolikrat 80 km. Jestli ty potrebujes verejnou statistiku, tak si ji najdi nebo ji udelaj.
A ja dobre vim jak zrychluje TDi kdyz tedy chces z 60 za kamionem na 6. Slovy nijak.

mikesh
11. února • 13:32

Pod "nemam problem s predjetim" si nepredstavuju nic jineho nez ze predjedes kdykoliv chces, nebo snad ne? Co to pak tedy znamena? Nebo je to takove to - no chtel bys predjet, ale vidis ze na to nemas, tak se presvedcis ze vlastne ani predjet nechces = nemas problem s predjetim :-D.
Statistikou nejcastejsiho predjizdeni jsi tady operoval ty, tak se ted nekrut jako počurana žižala.
Pokud mas ve zvyku predjizdet v TDI na 6 z 60 pak to leccos napovida o tvych schopnostech rizeni, ale mam pro tebe dobrou zpravu, kdyz pouzijes tu vec po prave strane, rika se tomu řadící paka, muzes pouzit i jine prevody, a z 60 na 100 jsi pak za 5s. Jak jsi na tom ty pri zrychlovani na 5 z 60 v Citigo CNG? :-D A ze se z 60 nepredjizdi? Naprosto bezne, staci vyjizdet za nekym z obce, typicky nejakym Pepkem s Citigo CNG nebo nakladakem.

Pepek
11. února • 15:38

A veletoc ala Mikes. Nevim kdo tu psal o pruznem zrychleni (tudiz bez razeni) a kdo operoval s razenim. Nejsi nic jineho nez trapny lhar.

mikesh
11. února • 20:57

A je to tady uz po nekolikate, nejenze nezvladas obhajit co pises - proc jsi neodpovedel ani na jednu otazku z predchoziho prispevku? Protoze Pepek :-D. Navic si ani nepamatujes co jsi sam napsal a hloupe ses nachytal - "Apropo, jak ti zrychli 150 konove TDi na 6.stupen z 80 na 100?" - to jsi zajiste myslel s podrazenim, vid? :-D V dalsimprispevku jsi to napsal jeste jednou, jses fakt smutny pripad. Doufam ze nejsi tak hloupy abys tu vlastni hloupost dal rozmazaval.

Pepek
11. února • 22:14

Na cem jedes ty trollolo prolhanej. Ty tu porad meles o pruznem zrychleni coj je bez razeni, ty troubo. Hlavne ze ty odpovidas, ze. Ani jednou, vzdy vytvoris novou nesouvisejici kravinu.

mikesh
12. února • 11:04

Kde jsem psal o pruznem zrychleni bez podřazení ty troubo? Cituj a nelži. Ty tady meles celou dobu o zrychlovani TDI z 60 na 6 :-D

bzzz
9. února • 10:43

Zrejme zatim nedorazil novy clanek z Mladoboleslavske PR a tak 'redaktori' vari z vody ;-)

k22
9. února • 10:14

M1A2 Abrams má zrychlení 0-40 za plných 10 sekund, přesto podrtí kde co a jeho M256 ráže 120mm neujede ani Veyron....
Jen nevím k čemu tahle informace je...:-D

Antiautomat
10. února • 14:15

....no a vidis a nijak modernej 9M133 Kornet neusiel ani on :)

k22
10. února • 15:38

Jo jo, ježe Konet nepropálí čelní pancíř věže M1A2 (ale M1A1H je to jinak)...na členmí pancíř verze A2 nestačí žádná protitanková zbaň - když chtěli amící zničit nepohyblivý M1, museli použít AGM-65 Maverick s 59 kg težkou hlavicí...
Ale to jsme trochu odbočili B-]

Antiautomat
10. února • 19:49

...co bola vlastnost uz tankov Tiger z druhej svetovej. S Vasim tvrdenim, my sme nie odbocili, to sme sa vratili. Do druhej svetovej, uzasny pokrok, ze. A kde sme uz pritom, moderna protitankova zbran samozrejme utoci na zranitelnejsie miesta, resp.z vhodnejsieho smeru. Napr.kolmy dopad zvrchu. Nic to ale nemeni na to, ze minimalne 5 abramsov uz je na srot prave na konto Kornetu. No a pokial to spredu dostane pod vezu, potom mu nepomoze nic. jedine aktivny sposob obrany, ale to uz predpoklada absolutnu kontrolu pohybu vlastnych a hlavne nepriatelovych prostriedkov na bojisku. A to je dost hypoteticky luxus. To nie je jako zabit 100.000+ civilistov atomovkou.

vana
9. února • 9:56

Těch 14,8 s u Fiatu 500L s výkonem 70 kW je už na první pohled nesmysl, kde na to pan redaktor přišel ??V technických údajích výrobce je u provedení 500/500C napsáno 10,7 s, což zní mnohem věrohodněji.

Nyte
10. února • 22:47

500 je snad o dvě třídy menší auto než 500L.

vana
11. února • 10:41

Jo máte pravdu, verze L je o dost pomalejší

mpolan
9. února • 18:50

14,8 sekundy potřebuje 500L s robotizovanou převodovkou a 70kW dieselem.

iggi
9. února • 9:20

a lada Niva ma za koľko stovku?
Možno za 20 a aj tak je to super auto do terénu :D.
Výpovedná hodnota článku = 0

Srandokan
9. února • 20:01

Výrobca udáva 21213 19s., 21214-10 17s.

defender110
9. února • 9:18

Myslíte, že některý z těch městských vozů byl stavěn na sprint? Citigo? Dacia? Jimny má své přednosti zcela jinde, že? Myslím , že konstruktéři ho nestavěli s účelem trhat asfalt, ale taky netušili , že se najde hlupáček , který bude porovnávat jeho dynamiku s MB s classe a BMW 5. Ach jo. :-/

Csaba
9. února • 9:18

Cit. "Přitom na světě existuje hned několik aut, která se za stejný časový úsek rozjedou už na celých 300 kilometrů v hodině." Proč "hned několik" ?!? Proč do té věty cpete to nesmyslné, zbytečné a nadbytečné "hned" ?
"Přitom na světe existuje několik aut, která se za stejný..." - vážně Vám tam to slovo "hned" v tom textu tak strašně chybí?!? Nebo jenom jdete s (absurdní) dobou ve které se to slovo nesmyslně a nepochopitelně cpe téměř před každou číslovku, do vět ve kterých být nemusí, nemá atd.?"už na celých 300 kilometrů v hodině" ? Proč to "už" a "celých" ? Buď se rozjedou na 300 km/h, nebo ne, to "celých" je tam opět naprosto zbytečně a nadbytečně, stejně jako to "už"! A JAK, proboha živého, souvisí skutečnost že městské vozítka za 200 000,- Kč jsou z logiky věci pomalá s tím, že se vyrábí supersporty zrychlující mnohem razantněji? NIJAK!A proč, proboha živého, to sem vlastně píšete? Opravdu si myslíte že čtenář autorevue.cz neví že existují pomalé herky do města a zároveň i supersporty?!? OMYL!Ve městě kde tyhle automobily tráví 90% (a možná i více času) je čas jejich zrychlení 0-100 km/h stejně naprosto nepodstatný a podružný, zrychlení 0-50 km/h je údaj který by případně dával smysl...
Nebo snad pan autor zná v ČR město (obec) kde se smí z křižovatky (semaforu atd.) "vypálit jako raketa a zrychlovat až na 100 km/hod." ? a kde by tato vozítka tudíž byla ve velké nevýhodě vůči ostatním účastníkům silničního provozu? A vážně si pan autor myslí že případné kupce těchto automobilů zajímá za jak dlouho zrychlí z nuly na sto?!? Bože můj...

jirka
10. února • 12:13

Teda, já bych si přál mít starosti jako ty. A hlavně ten čas na to vypisování...

Csaba
10. února • 16:54

:), v poho, mám úplně jiné "starosti", opravdu. A čas? Pár minut se během 24 hodinového dne najít dá. :)

kolemjdoucí 2
9. února • 20:28

1. Napište lepší článek, pak až máte právo vést adekvátní kritiku. Planě negativisticky kecat umí každý, kdo má do zádele otvor.2. Kririzujete běžně používané a ustálené fráze. Máte nějaký problém s českým jazykem? Něco vám na něm vadí? Nebo to má být nějaké vyjádření pubertálního vzdoru proti všemu konvenčnímu? Co máte přesně za problém?

Csaba
10. února • 16:50

Cit: "Napište lepší článek, pak až máte právo vést adekvátní kritiku"
A na tohle jste, proboha živého, přišel JAK?!?
Čili - vztaženo k jiným aspektům lidského života, chci-li kritizovat politika, musím i já být politikem?
Chci-li vyjádřit nechutenství nad výsledkem kulinářského umu kuchaře v místní restauraci, musím sám být vyučeným kuchařem?
Chci-li říci že designér automobilů jakékoli značky "nakreslil" nějaký vůz nehezky až odpudivě (a že takových případů jsou dnes desítky) nesmím, nebudu-li mít za sebou studium (například) průmyslového designu na Fakultě architektury ČVUT?
Opravdu ten svůj bod 1 myslíte vážně?
A "do zádele" ? Do čeho? :)K bodu 2: nekritizuji "běžně používané a ustálené fráze", jelikož nesmyslné, zbytečné a nadbytečné NADUŽÍVÁNÍ slova "hned" (jako například právě v citované větě) je aktuální, současnou "módou" či trendem chcete-li, a je otázkou několika posledních let, je to novum, NE "ustálená fráze".
Zejména v TV i v (povětšinou komerčních) rádiích například dnes již pomalu neumí vyslovit jakoukoli číslovku ve větě (zejména na jejím začátku) BEZ toho, aby před ni nacpali ono nadbytečné a nesmyslné "hned" - "hned dvě školy vykradl... ", "hned tři auta naboural..." atd. a pod. Nedá se to poslouchat, nedá se to číst, je to absurdní a nepochopitelné, nemluvě o tom že nikdy dříve tuhle "ustálenou frázi" NIKDO nepoužíval,
a nevím jak Vy, ale já ve svém okolí neznám jednoho jediného "normálního" člověka (tj, NE moderátora, redaktora, profesionála z oboru" a pod.) který by se takhle, nesmyslně vyjadřoval. Nemám žádný problém s českým jazykem, děkuji za optání, mám problém s těmi kteří ho przní a činí neposlouchatelným a "k nečtení" .Další Vaše dotazy s dovolením nezodpovím, laskavý čtenář jistě pochopí proč.

mpolan
9. února • 21:22

Skoč do zdi, zejména s bodem č. 1.
A s ustálenými frázemi, zejména pokud jsou použity takhle hloupě bulvárním stylem, zjevně má problém více lidí.

defender110
9. února • 9:14

Bože, to je zas stupidní článek. O ničem. Fakt tam nemáte něco normálního? Nuda?

mpolan
9. února • 8:35

To je zase článek... Stěžovat si, že městská autíčka se základními motory nedělají stovku pod deset...
A jen tak mimochodem, u toho Kaktusa je údaj 15 sekund platný pouze pro robotizovanou převodovku. S manuálem je čas o více než dvě sekundy lepší.

Joe Doe
9. února • 12:07

Mestske auticka nie, ale Fabia kombi s danym motorom bola na Auto.cz vyzdvohovana ako rodinny ideal, ktory nema problem ani pri plnom obsadeni :)A to bol test, nie oficialny PR clanok :). Problem je, ze to auto bolo opisane nie ako mestske, ale plnohodnotne rodinne.

Paul
9. února • 11:20

Za tento článek by autor zasloužil rovnou vykopnout ze dveří. Stejně jako u Cactusu, tak u i10 je tato hodnota platná pouze s automatem (16,8), manuál má zrychlení o více než 2 sekundy lepší (14,7). To je informace, která by měla být u popisků napsaná. A například taková Niva má tuším zrychlení kolem 20s...

mpolan
9. února • 18:44

Jojo, ale Niva se u nás ani snad oficiálně neprodává. Sice se dá koupit, ale jak je to s homologací a vším, netuším...

Roman
11. února • 1:18
Srandokan
9. února • 19:52

Prečo by Niva nemala mať homolagágciu? Z r 1977

mpolan
9. února • 21:21

Euro 6, airbagy, ABS a tak dále? Jako osobní auto ji rozhodně nemá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tycoon
12. února • 17:35

Euro 6 a ABS má.
Nemá ale ESP a měření tlaku v pneumatikách, takže hologována bude zřejmě jako nákladní auto.

Doporučujeme

Články odjinud