Pražští strážníci nasednou do Hyundai i30 kombi

Městská policie hlavního města Prahy rozšíří svůj vozový park o 40 kusů Hyundai i30 kombi. Informovala o tom automobilka v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu

Pražští strážníci si vybrali benzinovou motorizaci 1.6 GDI 99 kW v kombinaci se sedmirychlostní dvouspojkovou převodovkou. Pro korejskou značku je do v krátké době další významný obchod se silovými složkami veřejné správy. Nedávno firma Hyundai oznámila, že Policii ČR dodá sto padesát vozů ix35.

Klepněte pro větší obrázek
Vizualizace Hyundai i30 kombi v barvách Městské policie hl. m. Prahy

Převážnou většinu vozového parku pražské MP tvoří model Škoda Octavia. V minulosti strážníci provozovali například i několik Hummerů H3, po kritice se jich ale zbavili. 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků