Právě testujeme: Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG

26 komentářů

Karel Mazanec
19. března • 5:56

Ahoj všem, mám prosbu, sháním uživatelskou příručku pro vw golf sportsvan 2018.nikde ji nemohu najít. Nemáte ji někdo a třeba za nejakej peníz mi ji okopirujete...
Předem děkuji za odpověďi

nornik
15. června • 10:31

Jsou to rodinna auta... vlezou se dozadu tri detske autosedacky?

Shimi
16. června • 10:48

nornik: Od kdy je nafouklý Golf rodinné auto?

rohYpnol
14. června • 14:17

Jak citelný rozdíl je v pohodlí na zadních sedadlech mezi víceprvkem a torzní příčkou, především na špatné cestě? Např. pokud se vymete kanál jednou stranou auta?Jaká je pozice za volantem, rozsah seřízení volantu a celková pozice, ve srovnání s klasickým Golfem?

LOL2000
15. června • 14:32

Každa torzka a viceprvek je od koncernu to nejlepsi co je mozne poridit.Podvozky jezdi sofistikovane v kazde zatacce,vse je pekne sladene,nic netluce,je citit odezva od kol a zaroven nejpoholnejsi auta co lze poridit.Rozdil mezi T@V nelze poznat, mam na mysli u koncernu.

pickozudovazu
16. června • 0:13

To bych netvrdil. Jednoduchá zadní náprava u O3 a spol není problém v zatáčkách, tam ji odladili velmi zdařile. Problém je na příčných nerovnostech a českých dálničních roletách, kde je její projev skutečně velice nekomfortní, kope jak kostitřas. Pokud bych měl možnost volby, tak si za víceprvek vzadu rád připlatím právě z tohoto důvodu, kdyby mi výrobce tu možnost dal. Víc než 10 000kč to být nemůže.

16. června • 22:39

Musis jit do varianty Golf,tam je dobre oboje....

jirka
15. června • 17:10

Zapomel jsem jeste sluzebni opel frontera taky na pohodli lepsi nez koncern joj nebo ivecoday sedmituna pohoda. Mercedes sprinter pohoda a maly iveco pohoda se vsim zkusenost

Jarka
20. června • 20:32

Nejsi ty nějaká socka? Kdo nemá alespoň čtyřlitr, je prostě chudák. Já se bavím jen min s pětilitrem. Ty už mají úroveň.

jirka
15. června • 17:06

Nejpohodlnejsi auta :-D po tydnu ve sluzebni dvojkove kokte zpatky do trilitru kde jsem si pak pripadal jak v obyvaku o proti utlucene tvrde nepohodlnoe skodovce a golf pohodli ani omylem takovej legend kterym taky obcas jezdim nebo jepp cheroke to je jako kokta z dob pralesa a tyto zminovana auta future jeep cheroke honda legend honda accord couphonda civic s tema zminenyma autama jezdim.

Tom
14. června • 7:33

Jeste dotaz k fotografii s panem na zadnich sedadlech. Nelze si nevsimnout ze operadlo prednich sedadel je posunute dopredu temer az pred sloupek. Da se v tomto vzadu prostornem usporadani vubec sedet vepredu?

Fero
15. června • 18:13

Viděl sem test v TV,spolujezdec vepředu nemá místo na nohy kvůli kastlíku.

Tom
14. června • 7:29

150 km/h na trojku kolik to toci otacek, v tomto bezne pouzivanem standardu? A jakou to ma spotrebu?

pickozudovazu
16. června • 0:08

Pokud se nemýlím, tak TSI má červené pásmo někde kolem 6500 otáček.
Měl jsem to v ruce dvakrát na krátké svezení, jednou 1,2 v Yeti, 77kw, ani líné ani dravé, příjemná spotřeba kolem 6,5. A v Octa3 1,4 103kW a to bylo velmi příjemné překvapení až šok, tiché, svižné, spotřeba stejná jako dvoulitru TDI kolem 5 l. 1,4TSI by pro mě byl důvod vrátit se zpět od nafty k benzínu, kdybych pořizoval auto této kategorie.

Tom
14. června • 1:33

Jej. Tady se zas začíná scházet (j)elita :-D B-]

Vilém Juránek
14. června • 6:38

Chybí už jen "antiautomat" aby nám vysvětlil, že DSG je zlo :-D

Antiautomat
16. června • 16:05

Ale ale ale, pozeram ze je tu akosi smutne :-)
Nic nove: manual je jasna volba pre toho, kto chce JAZDIT a nema obe ruky lave. Kazdopadne v aute tohoto urcenia a s tou motorizaciou je to jedno, bavit sa nebudete tak ci tak. Tu by som ale skor ako tu prevodovku videl ako negativum nedostatocny objem (a z toho plynuce problemy) pri motorizacii 1.2 no a (zavaznejsie) nedostatocnu svetlu vysku, z coho bude mat servis urcite radost.

jirka
13. června • 16:24

to muj archaicky dvouset monovy atmosfericky trilitr taky basti 10 a mam vykonejsi a nemusim mit nahoneny fen

Toper
14. června • 10:58

Vždy, když někdo něco takového napíše, se musím usmívat.Kolik platíš za pov. ručení takového auta? Deset tisíc ročně? ;-)

Jiří Kokoška
16. června • 18:45

Jasně mám obsah 2524ccm a platím 2104,-Kč ročně!:-D

Mino
14. června • 12:11

Doporučil bych ti spočítat si, kolik dělají celkové náklady na provoz auta a kolik z toho jde na vrub povinného ručení a kolik bys ušetřil volbou menšího motoru. Povinné ručení je poměrně malá položka, obzvlášť když máš nějaké bonusy.

jirka
14. června • 14:02

Ten trilitr pojistka 7000 tis cca a proc bych mel volit mensi motor kdyz do prace mam slabou 1,5 a vikendy trilitr. Dost me irituje kdyz predjizdite tak ten dotycnej zacne zrychlovat proto mam ten pohodlny kozeny trilitr. Jo a do prace mesicne najedu 3000 tis km kdyz jsem jezdil jen polovinu tak trilitrem tak ted mensi motor a vetsi vikend

Mino
14. června • 17:09

Mám sice jen dvoulitr, ale pojistka je za lehce přes 4 tisíce a za 13 tisíc to mám včetně takřka kompletního havarijního pojištění. Povinné ručení při velmi malém nájezdu 9 tkm ročně dělá 9 % z celkových nákladů na auto. Kdybych měl např. 1,4ku, ušetřím tak možná 1500 ročně... asi 3% celkových nákladů na auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
3d
14. června • 21:00

mam 2.4 a povinne asi 2700/rok s max bonusem u wustenrotu, okresni mesto 100k obyvatel

pickozudovazu
16. června • 0:01

Život není jen o tom, co kde pořídím levněji. Pokud něco potřebuji nebo něco chci, tak za to vydám přiměřené peníze a neřeším, jestli nějakou atrapu někde pořídím levněji. Z dlouhodobého pohledu se do vyplácí víc, než škrdlit na všem, co v životě potkám. Pořídit si auto podle toho, že za něj zaplatím o 1500 na povinném ručení méně, považuji za dekret do léčebny pro duševní choroby. A na druhou stranu nehulím, nechlastám, nehoním děvky a necpu se k prasknutí, jako chudobní pupkáči, co jezdí každou sobotu shnilým peugeotem 106 do Kauflandu narvat k prasknutí vozejk žrádlem mizerné kvality a 40 lahváči podřadného piva.

tonys
13. června • 23:37

Auta z posledních cca 2-3 let stojí za vyližzadel. Všechny!

Doporučujeme

Články odjinud