Ahoj všem, mám prosbu, sháním uživatelskou příručku pro vw golf sportsvan 2018.nikde ji nemohu najít. Nemáte ji někdo a třeba za nejakej peníz mi ji okopirujete...Předem děkuji za odpověďi
Jsou to rodinna auta... vlezou se dozadu tri detske autosedacky?
nornik: Od kdy je nafouklý Golf rodinné auto?
Jak citelný rozdíl je v pohodlí na zadních sedadlech mezi víceprvkem a torzní příčkou, především na špatné cestě? Např. pokud se vymete kanál jednou stranou auta?Jaká je pozice za volantem, rozsah seřízení volantu a celková pozice, ve srovnání s klasickým Golfem?
Každa torzka a viceprvek je od koncernu to nejlepsi co je mozne poridit.Podvozky jezdi sofistikovane v kazde zatacce,vse je pekne sladene,nic netluce,je citit odezva od kol a zaroven nejpoholnejsi auta co lze poridit.Rozdil mezi T@V nelze poznat, mam na mysli u koncernu.
To bych netvrdil. Jednoduchá zadní náprava u O3 a spol není problém v zatáčkách, tam ji odladili velmi zdařile. Problém je na příčných nerovnostech a českých dálničních roletách, kde je její projev skutečně velice nekomfortní, kope jak kostitřas. Pokud bych měl možnost volby, tak si za víceprvek vzadu rád připlatím právě z tohoto důvodu, kdyby mi výrobce tu možnost dal. Víc než 10 000kč to být nemůže.
Musis jit do varianty Golf,tam je dobre oboje....
Zapomel jsem jeste sluzebni opel frontera taky na pohodli lepsi nez koncern joj nebo ivecoday sedmituna pohoda. Mercedes sprinter pohoda a maly iveco pohoda se vsim zkusenost
Nejsi ty nějaká socka? Kdo nemá alespoň čtyřlitr, je prostě chudák. Já se bavím jen min s pětilitrem. Ty už mají úroveň.
Nejpohodlnejsi auta :-D po tydnu ve sluzebni dvojkove kokte zpatky do trilitru kde jsem si pak pripadal jak v obyvaku o proti utlucene tvrde nepohodlnoe skodovce a golf pohodli ani omylem takovej legend kterym taky obcas jezdim nebo jepp cheroke to je jako kokta z dob pralesa a tyto zminovana auta future jeep cheroke honda legend honda accord couphonda civic s tema zminenyma autama jezdim.
Jeste dotaz k fotografii s panem na zadnich sedadlech. Nelze si nevsimnout ze operadlo prednich sedadel je posunute dopredu temer az pred sloupek. Da se v tomto vzadu prostornem usporadani vubec sedet vepredu?
Viděl sem test v TV,spolujezdec vepředu nemá místo na nohy kvůli kastlíku.
150 km/h na trojku kolik to toci otacek, v tomto bezne pouzivanem standardu? A jakou to ma spotrebu?
Pokud se nemýlím, tak TSI má červené pásmo někde kolem 6500 otáček. Měl jsem to v ruce dvakrát na krátké svezení, jednou 1,2 v Yeti, 77kw, ani líné ani dravé, příjemná spotřeba kolem 6,5. A v Octa3 1,4 103kW a to bylo velmi příjemné překvapení až šok, tiché, svižné, spotřeba stejná jako dvoulitru TDI kolem 5 l. 1,4TSI by pro mě byl důvod vrátit se zpět od nafty k benzínu, kdybych pořizoval auto této kategorie.
Jej. Tady se zas začíná scházet (j)elita :-D B-]
Chybí už jen "antiautomat" aby nám vysvětlil, že DSG je zlo :-D
Ale ale ale, pozeram ze je tu akosi smutne :-)Nic nove: manual je jasna volba pre toho, kto chce JAZDIT a nema obe ruky lave. Kazdopadne v aute tohoto urcenia a s tou motorizaciou je to jedno, bavit sa nebudete tak ci tak. Tu by som ale skor ako tu prevodovku videl ako negativum nedostatocny objem (a z toho plynuce problemy) pri motorizacii 1.2 no a (zavaznejsie) nedostatocnu svetlu vysku, z coho bude mat servis urcite radost.
to muj archaicky dvouset monovy atmosfericky trilitr taky basti 10 a mam vykonejsi a nemusim mit nahoneny fen
Vždy, když někdo něco takového napíše, se musím usmívat.Kolik platíš za pov. ručení takového auta? Deset tisíc ročně? ;-)
Jasně mám obsah 2524ccm a platím 2104,-Kč ročně!:-D
Doporučil bych ti spočítat si, kolik dělají celkové náklady na provoz auta a kolik z toho jde na vrub povinného ručení a kolik bys ušetřil volbou menšího motoru. Povinné ručení je poměrně malá položka, obzvlášť když máš nějaké bonusy.
Ten trilitr pojistka 7000 tis cca a proc bych mel volit mensi motor kdyz do prace mam slabou 1,5 a vikendy trilitr. Dost me irituje kdyz predjizdite tak ten dotycnej zacne zrychlovat proto mam ten pohodlny kozeny trilitr. Jo a do prace mesicne najedu 3000 tis km kdyz jsem jezdil jen polovinu tak trilitrem tak ted mensi motor a vetsi vikend
Mám sice jen dvoulitr, ale pojistka je za lehce přes 4 tisíce a za 13 tisíc to mám včetně takřka kompletního havarijního pojištění. Povinné ručení při velmi malém nájezdu 9 tkm ročně dělá 9 % z celkových nákladů na auto. Kdybych měl např. 1,4ku, ušetřím tak možná 1500 ročně... asi 3% celkových nákladů na auto.
mam 2.4 a povinne asi 2700/rok s max bonusem u wustenrotu, okresni mesto 100k obyvatel
Život není jen o tom, co kde pořídím levněji. Pokud něco potřebuji nebo něco chci, tak za to vydám přiměřené peníze a neřeším, jestli nějakou atrapu někde pořídím levněji. Z dlouhodobého pohledu se do vyplácí víc, než škrdlit na všem, co v životě potkám. Pořídit si auto podle toho, že za něj zaplatím o 1500 na povinném ručení méně, považuji za dekret do léčebny pro duševní choroby. A na druhou stranu nehulím, nechlastám, nehoním děvky a necpu se k prasknutí, jako chudobní pupkáči, co jezdí každou sobotu shnilým peugeotem 106 do Kauflandu narvat k prasknutí vozejk žrádlem mizerné kvality a 40 lahváči podřadného piva.
Auta z posledních cca 2-3 let stojí za vyližzadel. Všechny!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.