Právě testujeme: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 66 kW

Ženevský autosalon je minulostí, nastal čas vrátit se k tradičním redakčním povinnostem. A ty kromě jiného představují tento týden také testování nové Škody Fabia Combi s motorem 1.2 TSI.

Po základním hatchbacku dorazila na český trh také nová Škoda Fabia Combi, která dělá tento týden společnost naší redakci. Konkrétně testujeme provedení s motorem 1.2 TSI o výkonu 66 kW (90 k). V nabídce pro Fabii Combi to je po základním 1.0 MPI (55 kW) druhá nejslabší motorizace s cenovkou od 262 900 Kč.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Nová Fabia | Hyundai | Škoda Fabia

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nás se tato suma ovšem netýká, protože testovaná Fabia nepřijela s první výbavou Active, ale naopak ve vrcholném provedení Style a v podstatě se vším, co si do tohoto auta můžete objednat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Testovaný exemplář dorazil ve velmi atraktivní kombinaci výrazné zelené barvy karoserie a černých litých kol. Líbí se nám. 

V naší výbavě je například bezklíčkového odemykání, parkovací senzory vpředu i vzadu, černá litá kola nebo vyhřívání předních sedadel. Jen pro představu, Fabia Combi s testovaným motorem a výbavou Style začíná na částce 315 900 Kč.

Zajímavosti | Život řidiče | Škoda | Nová Fabia | Škoda Fabia

Škoda nabízí do nové Fabie „designovou fólii“. Tak jsme si ji objednali

Testovaný exemplář nám bude dělat společnost ještě téměř týden, takže je poměrně hodně času na zkoušení všeho možného. Pokud vás napadá něco konkrétního, pak neváhejte a využijte diskuzi. Níže následují první stručné bezprostřední jízdní dojmy.

  • Do redakce se nám dostavilo opravdu pěkné provedení. Kombinace výrazné zelené barvy karoserie, černých kol a velkého střešního okna Fabii Combi dost sluší.
  • Interiér už známe. Zpracování je kvalitní, materiály solidní. Dojem ale kazí kompletně plastové výplně dveří.
  • Škoda Fabia Combi by měla být rodinným kombi, ale to bych považoval za poněkud odvážné tvrzení.
  • Interiér je úzký a vzadu není v podélném směru zrovna místa na rozdávání. Všechno ale ještě přeměříme.
  • Zavazadelník má dvojité dno a obsahuje také rezervní kolo.
  • Díky druhému dnu a děleným zadním sedačkám je Fabia Combi poměrně variabilní auto.
  • Opět nechybí kapsy na bocích a různé háčky na tašky.
  • I nejslabší přeplňovaná dvanáctistovka autu stačí. Tedy zatím jsme Fabii ničím nenaložili. Jezdila zcela prázdná. V takovém případě je dynamika vozu velice sympatická.
  • Podvozek je komfortní a odhlučení je na velmi slušné úrovni.
  • Motor by mohl být v nízkých otáčkách o něco málo tišší.
  • Pětistupňová převodovka by mohla být o něco málo přesnější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2011
Stav: 103 521 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Fabia 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 142 201 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků