1) je nějaká separátní záruka na baterii? Bylo by dobré uvést konkrétní podmínky. (Např. typické 8let/100tis mil při poklesu na 80% původní kapacity). Výrobce článků a pravděpodobně dodavatel celého accupacku Korejská společnost SK innovation se chlubí tím, že jejich články při cyklovaní 2C/2C (DoD neuvádí) vydrží 3000cyklů při poklesu na 80% kapacity, resp. 10let2) Mám pocit že Kia zůstala u Chademo DC konektoru, tak bylo by fajn zajet ke stanici a ověřit, jestli těch 50kW (rozuměj 125A je dnes maximum pro Chademo a ~400V je maximální nabíjecí napětí pro 96s NMC baterii použitou v Kia Soul EV) české Chademo stanice opravdu zvládnou do baterie natlačit.dík
Zajímalo by mě zpřevodování, resp. otáčky motoru při určité rychlosti
... a zároveň bych chtěl redakci pochválit za komunikativnost. Možnost dávat během testu různé dotazy považuji za velký přínos
Pro redakci: Můžete prosím uvést spotřebu v kWh/100 km při různých režimech jízdy? Třeba město, okreska (obojí tempem okolního provozu) a dálnice při 130 km/h...Jinak bych pro zajímavost uváděl i dojezd dle americké normy EPA, což je v tomto případě 150 km a rozhodně blíž realitě než absurdní evropská norma...A ještě by bylo zajímavé uvést náklady na servisní prohlídky, neboť ty se od spalovacího vozu budou určitě lišit...Díky :-)
No super, konečně normální auto, pro normální lidi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.