Právě testujeme: Jeep Cherokee 3.2 V6 Pentastar Limited

32 komentářů

Nothing
15. srpna • 9:21

Ze predu hnus, ze zadu hyundai - kia nebo tak neco....

martin
16. srpna • 22:35

A interier Daewoo;-)

Vzzzum
14. srpna • 9:36

Zvenku mi to prijde, jako by nekdo splacal francouzske a korejske auto dohromady. Fakt des.

Antiautomat
14. srpna • 8:10

Odporna nevkusna hrca. Ale ano, takyto hnus urcite neprehliadnete. Aspon toto sa podarilo.

Bobby Deerfield
14. srpna • 20:49

Tak je fakt, že ochcáfka to není.

Tom
16. srpna • 9:39

Komplex?

Bobby Deerfield
16. srpna • 10:29

Z kokty? Ne.:-) Je pod prahem vnímání. Takže jí registruji pouze v okamžicích, kdy mě s ní nějaký dealer ohrožuje.:-/

Tom
14. srpna • 8:03

Krásný motor, akorát ty zúžené přední světlomety asi nebudou v noci úplně cool.

Tomáš Slepička
14. srpna • 19:12

zůžené světlomety jsou pro denní svícení. Pro večer jsou níže umístěné xenové světlovmety - plně automatické.

dsf
13. srpna • 23:06

Jeej a ako vyzera zospodu?

.
13. srpna • 21:15

Za 1.3 mil. Kč, to je jistě vtip, že? Palubovka dělaná pro čínský trh, hnus. Na zadních sedadlech se 3 lidi mačkají jak sardinky. Ceny náhradních dílů = lichvařina.

Tomáš Slepička
14. srpna • 19:11

Bohužel nemohu souhlasit. Na kvalitu interiéru jsem velmi vysazený a z čr jsem zmlsaný kvalitou mercedesu a Vw a jako čerstvý majitel Jeep Cherokee Limited 3,2 musím konstatovat, že kvalita zpracování interiéru je nadstandardní a plně srovnatelná s kvalitou evropských vozů. Nechápu, co recenzenzen myslel nízkou kvalitou zpracování a vrzajícími plasty - to je totální nesmysl. Auto je tiché a velmi pohodlné, sedačky jsou optimálně tuhé a mají skvělé božní vedení. Auto s nekvalitním interém bych si nekoupil. Auto je kvalitně zpracované a jednoznačně se jedná o prémiový vůz. I když si myslím, že cena v čr je o 200tis. větší, než by měla být.

Bobby Deerfield
13. srpna • 23:10

Jakou máš konkrétní zkušenost s cenami na US auta?

Tomáš Slepička
14. srpna • 19:02

Bydlímv USA a za tuto verzi Auta (Limited v plné výbavě s motorem 3,2) jsem dal 40tis. dolarů komplet. a při platbách na 5 let je urok jen 1,9%, při třech letech je 0%. Takže podmínky lepší než v čr pro tento vůz. A cena benzínu 15kč/litr. Takže není co řešit :)

Bobby Deerfield
14. srpna • 20:54

Cena vozu cestou přes vodu výrazně stoupne. Naštěstí náhradní díly jsou z US podstatně levnější než v Evropě na evropská vozidla.

Phoenix
15. srpna • 8:21

A naopak cena BMW cestou z Německa přes vodu do US výrazně klesne :-)

Tomas
13. srpna • 20:34

Sednou si dozadu tři lidé? Ta prostřední sedačka vypadá spíš jako nouzovka a to už to působí jako docela velké a dospělé auto. Choj :-/

Tomáš Slepička
14. srpna • 19:05

Auto je pro tři lidi vzadu velmi prostorné. Nicméně je pravda, že skleněná střecha výrazně sníži strop pro zadní cestující. Normální osoby ok, ale vyšší jako já mají problém. Majitel Cherokee Limited 2014 3,2l V6

Márty
13. srpna • 20:09

Celekm by mě zajímal ten 9ti stupňovej automat, například spotřeba (otáčky a hluk) při dálničních (nebo vyšších) rychlostech. Pak jestli aspoň trochu drží v zatáčce a celkově jak se řidičsky chová. Co ten systém uConnect...dá se to tak nějak ovládat (protože sem koukal, že se tim ovládá téměř vše). Nakonec by se možná hodilo malé srovnání s nějakým konkurentem a to hlavně stran atypického vzhledu (prostě né auto co je na každym rohu) chápu, že není nikde moc vidět, poněvač je to celkem nové zboží, ale nerad bych na konci testu četl: kupte si radši Sportage nebo Tiguana (ikdyž asi dobrý auta, ale z řady svým designem nijak nevystupují)
Díky

Tom
14. srpna • 8:08

Je to jako s prouzkama u Adidasu cim vic pruhu tim vic Adidas. Tady to plati dvojnasob 3,2 sestivalec ma takovou silu ze by mu 5 stupňů stacilo. Je to jen dalsi marketingový nesmysl, který se driv pokazi a pridava na vaze auta.

Tomáš Slepička
14. srpna • 19:00

V tomto se bohužel pletete. Pokud je automat dobře odladěn, tak každý stupěň je velké plus. Jedna to snižuje spotřebu a druhak to výzraně zvyšuje plynulost a dinamiku jízdy. Majitel Cherokee Limeited 2014 3,2

Tom
28. srpna • 16:26

Tome dnes vysel clanek s testem a zda se jsem se az tak nespletl. Nejvetsi slabina je prave prevodovka vs. motor. Ikdyž priznavam nenapadla me kombinace nizke otacky atmosférického benzinu v kombinaci s devatym stupněm - to je mega prusvih. Mam v aute 147 kW motor a kroutak 400 Nm a sestistpnova prevodovka je tak akorát, na tohle by stačilo o stupeň mene a raději to držet v otackach. Ten motor ma nádherný zvuk, asi neodolám a půjdu do něj, ale s levnejsim obalem :-) (Freemont)

Tom
15. srpna • 12:42

Jak přesně neustále přeřazování a váha navíc zlepšuje dynamiku? Pár testů na tohle téma už jsem viděl a nikdy nevyzněly lépe pro vyšší počet stupňů. Nemluvě o složitosti celého řešení.

Bobby Deerfield
16. srpna • 10:28

Zdá se, že tady můžu dostat fundovanou odpověď. Proč má tedy kamion třeba 16 rychlostí a řidič je nucen neustále řadit? Není to právě proto, aby mohl ideálně využít parametry motoru? Řekl bych, že doba převodovek se třemi stupni odezněla bohužel už v minulém tisíciletí. I když sám jsem spíš jejich příznivec než současných "variátorů".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
19. srpna • 8:08

Tak treba proto ze adekvatni motor u kamionu s kroutakem, který by pohnul s vahou nakladu by musel mit nevim treba 60 l. Tam ma vicestupnova prevodovka sve opodstatneni. U osobaku se 9 stupnu hodi tak k motoru do sekacky. Ale abychom po sobe nehazeli argumenty, trh mam dava moznost vyberu, takže kazdy at si koupi co je mu blizke. 😉

Fantomas
13. srpna • 21:24

9ti stupňovej?
A smím se zeptat jak bys to napsal, kdyby šlo o čtyři stupně?

dsf
13. srpna • 23:07

50-ti stupnovej

Márty
13. srpna • 22:05

:-O dík za upozornění, hanbou dnes asi neusnu :/ možná bych tě poprosil o doučko z češtiny

Fantomas
14. srpna • 11:29

Doučování si můžeš objednat u vás na základce. Jsou prázdniny, tak na tebe budou mít čas.

mex
13. srpna • 18:57

Souhlasím s tím, co jste napsali. Kdyz jsem Jeepa poprve uviděl na fotkách, tak jsem se zdesil, co to je za příšerku. Ale nedavno jsem si to auto ale prohlédnul naživo a uplně jsem na nej zmenil nazor, na zivo vypada skvele :-))

Aladin
14. srpna • 9:30

Já mám zase opačnou zkušenost. Na fotkách jsem si říkal, že by to celkem šlo. Ale na živo mě to připadá stejné hezké, jako některé starší modely Ssangyong. Na druhou stranu, nejedná se o nudnou popelnici. Takže respekt.

Bobby Deerfield
13. srpna • 23:12

Jj, předek vypadá dobře, ale zadek je trošku nuda.

Doporučujeme

Články odjinud