Ja si jí pořídila, z jakou lehkostí a krásou jezdí se nedá ani popsat. Ve meste ani nemluvím, možná to není pro vás ta pravá Harley, ale pro ženskou krása👌 Nestydím se za ní, právě naopak. Každý kdo jí viděl, byl z ní nadšený, je to kráska na úrovni❤️
A pochválil mi jí i člověk, co sám motorky Harley a Indián vyrábí 🤗
Něco je hodně špatně. Za a) Harley Davidson made in India.... Děláte si u vás v Milwaukee srandu ? Za b) cena - podle původního přepočtu to mělo stát 135k CZK. Ne dvě stě. Za c) Je to Harlej vyráběný v Indii a stojí dvě stě tísíc.... Proč by si to měl propána jána někdo koupit ? H-D je můj sen ale šel bych do Sportsteru, který reprezentuje vše co se mi na této značce líbí. Harlej z Indie...chá ! Ani náhodou. Nechápu proč si nejslavnější motocyklová značka takhle kazí image...
Jak jsem psal výš - nejspíš se jen snaží využít rostoucí indický (a možní ještě čínský) trh. Už jen z toho, že je to maličká motorka a Evropan na ní vypadá směšně je jasné, že se s prodeji v Evropě moc nepočítá.
Pro drobnější ženské dobrá...ale jinak souhlas.
Levný indický malý Harley? Nevěřím, že tohle spojení bude fungovat. Podobný levný propadák si v minulosti vyzkoušeli asi všichni lepší výrobci (včetně H-D) a zjistili že to nefunguje. Tak proč znovu?
Já důvod samozřejmě chápu - lidská chamtivost je nekonečná.
Ale musím i přiznat, že doba se mění a trhy také. Podle vzhledu a určení pro řidiče menší postavy usuzuju, že tohle je stroj určený pro mladé indické zbohatlíky. Tamní trh je obrovský a určitě je tam potenciál si z něj kus ukrojit.
mne sa nahodou celkom paci, par jednoduchych detailov sa da uz upravit. A co by to bol za motorkara, ktory by si masinu neupravil podla svojho gusta. Ja by som to bral hned, 75o kubikov je idealny objem. A to mam na motorkach uz nieco odjazdene, kazdopadne zatial nic neprekonalo stareho dobreho bandita. Ta motorka bola jednoducha, univerzalna, spolahliva, jazdila vyborne. No a toto je taky harlejovsky maly bandit. :-) Len skoda ze to nie je vzduchac. Miesta je tam na to habadej, to by bolo potom uplne idealne.
Mozem len suhlasit.Tych uprav by sa tam muselo urobit viac,ale zaklad je ok.
Antiautomat: Cca před 10 lety jsem drandil na B12, byla to ještě stará koncepce chlazení vzduch-olej, než to zku*vili vodou, a do dneška na něho vzpomínám. Měl super poměr 100 kobyl vs. 100 Nm, 5 rychlostí a bylo úplně jedno jestli jedu na pětku 50 nebo 200, prostě hrubá síla. Hlavně vzhledově to byla klasika, všechno v chromu, klasické kulaté světlo, analog budíky, atd. Když se podívám na dnešní výtvory, tak je mi smutno. Sem tam se něco hezkého najde, ale je to bída.
ja som mal GSF600, gulata lampa, budiky, nahac, rozumie sa samozrejmostou ze toho sucasneho by som ani neosr.al. V tom absolutny suhlas.:-)
V Indii je celoročně děsné vedro a při popojíždění v městském provozu by vzducháč dojezdil hned první den.
Prostě úplně všechno na té motorce říká, že byla vyvinutá a vyrobená speciálně pro indický trh. K nám se to dostalo spíš omylem a moc tomu tady budoucnost nedávám.
Jak píše Cherokee, tady se jezdí na skutečných motorkách.
...tvrdia ti, ktori ich nemaju...:-)
Vlastnil jsem Virago 750. Na jedno dvě svezení hezký, pak to rychle přestane stačit. Párkrát jsem měl půjčený Intruder 1400, fantastický. Ale už je to mnoho let.No a když se rozhlédnu u nás po silnici, tak hned vidím na čem se jezdilo před pár lety a na čem se jezdí dnes. A tenhle vývoj se dá dobře sledovat i v motobazarech, kde je to ale se zpozděním jednoho stupně (v bazarech jsou na prodej většinou předchozí stroje těch, kteří přesedlali výš).
Já tomu moc nevěřím. Stojí totiž skoro jako Sportster, který je skutečným americkým Harleyem s tradicí. A na tom se začíná. Ideální objem - 103, tedy 1650....věř mi. :-P
sportster existuje aj ako 883 a je to pekna motorka. Vacsinou o nutnosti objemu 1200 plus hovoria ti, co na motorke v zivote nesedeli.
Naposled jsi nás mohl vidět, když jsme doprovázeli americký konvoj z Bohumína :-P
To do diskuze muze napsat kazdej :-D
Nemůže. Kdo tam byl, tak ví. ;-) a kdo jezdí na Harleích a druží se, tak ví, že se část bikerů oddělila od HD-C Brno a založila vlastni uskupení.
Zase si nehraj na to, ze HD je kdovijaka znacka, bejvavalo....Jak ja znam pomery v HD CR tak jsem radeji zvolil jinou znacku.A to rikam zcela vazne, protoze vnucovat se prodejcum HD s prachama v ruce na vyzkouseni motorky jestli se na ni poskladam nebo ne 2 roky me vazne otupilo.
Já si nemusím na nic hrát. Harley je jen jeden a musíš ho mít v srdci. Pro vyzkoušení jezdí Demo truck, kde si můžeš zkusit kteroukoliv. Zrovna dnes tuším přijel do Ostravy. Kromě toho by prodejce měl mít i vlastní motorky na půjčení.
Šťastie, že nám povolili tie motorky, šak ty by si bez nich vstúpil do nejakej sekty, podľa zaslepenosti k Jehovistom? :-DNapadlo ťa niekedy držať sa hesla der Weg ist Ziel a nerobiť ofcu v stáde podobných duševne zakomplexovaných jedincov?
No jak jsem psal, az se prodejci budou chovat korektne tak MOZNA
Mám už na Harleích docela dost naježděno a jsem členem HD Confederate.
Ahoj ,je sance prihlasit bike Dyna Street Bob 2006 v CR ,Pokud jej dovezu z USADiky za odpoved Miro
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.