Ahoj mám problém po nastartování nejde zařadit ani jedna richlost bez nastartování se da zařadit každá co je to za pekelný problém , děkuji.
Ci s 1.4MA-T alebo 1.6JTD, jazdi 500X na 18" kolach minimalne tak dobre, ak nie lepsie ako Tiguan na 16" z hladiska komfortu o Yetine nehovoriac. Z pohladu reakcii volantu a celkovo riadenia na zmeny smeru nema tiguan v najmensom sancu. Kto neveri, nech skusi.
Mám naprosto jinou zkušenost. 5 dní jsem jezdil s Fiatem 500X 1.4 turbo a mohu srovnávat s Yettim a Suzuki SX4. A Fiat je jasně nejlepší a nejkvalitnější.- precizní ovladače, jejich chod je srovnatelný s auty mnohem vyšší třídy, ovládače Yettiho proti tomu jsou jako ovladače dětaké hračky. Jízdní vlastnosti precizní. Auto se ani v prudké zatáčce kterou projedu ve 120 vůbec nenaklání. Na to, že jsme měli 18, tak jízda velmi komfortní.....Najel jsem s autem 400km a zatímco u Yettiho a Suzuku jsem prohlásil, že to jsou horší auta než můj 7 let starý Mercedes Benz A, tak toto auto bylo první z testovacích, které ho překonává! Pro mě osobně veliky. Favorit. Jedinou nevýhodou je kufr, což může být pro rodinu omezující, ale komu to nevadí a při koupi je s tím stotoženěný, tak je to jedno z nejlepších aut na trhu, které jsem měl možnost řídit.Trošku bych zkritizoval i displej, který není kapacitní, což je dnes jako pěst na oko, ale audio hraje dobře. Tomtom navigace je méně přehledná, protože má displej horší rozlišení, ale fajné je, že auto upozorňuje na radary i když navigaci nepoužíváte. Takže z praktického hlediska super věc. Mimochodem během testování Suzuki S-Cross jsem slyšel mnoho pazvuků, ale u tohoto Fiatu ani jeden. Pravda, střešní okno jsem ve výbavě neměl. Yettiho máme v práci a to se s Fiatem designem vůbec nedá srovnat. Převodovka je vynikající v obou (a úplně jinde než třeba u korejských aut), jízdní vlastnosti díky multilinku také skvělé!
"prudká zatáčka ve 120 bez náklonu" kde to najdu na jutubu?
Mam tiez vlastnu skusenost s Fiat 500X, pri testovacej jazde som velke ocakavania nemal (hoci to auto sa mi skutocne paci), no pocas prvých metrov som bol velmi prijemne prekvapeny, dokonca si dovolím tvrdit, ze to bolo moje auto-moto prekvapenie roka!Ziadne vrzanie interieru, rezonancie. Vyborny motor 1.4 Multiair II, spickove spracovanie interieru. Bolo obute na 18" diskoch a vzhladom na toto obutie povazujem komfort jazdy za spicovy (asi multilink...), prejazdy kanálmi a jamami bez drncania, iba prijemny zvuk auta vyssej triedy. Ja tomuto Fiatu nemam co vytknut, hadam iba - ak by bol kufor o nieco vacsi (s dojazdovkou je vyrazne mensi), tak je to pre mna vitaz druhého auta do rodiny.Cize, moja osobna skusenost je opacna oproti novinarskym postrehom. A to mam s cim provnavat (4 roky v MB).
Je to prostě prémiová značka. Luxus za rozumnou cenu :-D
tak Ste neriadili hyundaie,prevodovka je lepsia ako v ktorejkolvek VVw soda ci seat etc..najprv vyskusajte potom kritizujteB-]
Další požil houbičky:-D
Měl jsem na víkend i30 kombi 1.6 GDI a byla to hodně nedobrá převodovka. Mezi 1 a 2 to hodně drhlo a vydávalo pazvuky.... A převody nešly tak ochotně jako u 500X.
Mám podobnou zkušenost. Ještě bych vyzdvihl prostornost interieru.
Jsi požil houbičky:-D
Nevím, proč by měl použít houbičky. To že má osobní zkušenost a vlastní názor si cením víc, než čecháčkovské klišé o nekvalitních italech, co slyšel od souseda v hospodě. Redaktoři s autorevue dostali předprodukční kus, kterým jezdilo už desítky redaktorů před nima a určitě to testovali kde se dalo a jak se dalo. Auta po těchto novinářských testech chodí holt do šrotu.Praktické to auto oproti konkurenci až tak nebude, ale minimálně jízdní vlastnosti jsou super a kvalita odpovídá ceně.
Italská kvalita zpracování je opravdu známý pojem (nemluvím o spolehlivosti) Proti Fiatu nic nemám. Ale také nemám na vyhazování peněz za předražený Fiat.
A SX 4 je také v podstatě Fiat:-D
Panáčku SX4 byla stejná jako Sedici, společný model vyráběný v Maďarsku. Fiat 500X je spolu s Jeepem Renegadem společný výrobek FCA...příště to chce znát fakta než něco vyplodíte B-]
Jenom v první generaci :-) Tejka mají společný jenom jtdm :-)
Za 350000kč základní verze dostanu auto bez klimy a bez radia. To si jako platím za značku?? Leda tak nasrat.
tak Yeti za 380000kč to rádio v základu taky nemá :-D
Kdo mluvil o ŠKODĚ? Ta mě ani nenapadla.:-D
Takže si to shrneme, každou chvíli se ozve nějaký pazvuk, chod páček pod volantem nebo chod voliče jízdních režimů není žádná sláva, otočný ovladač režimů se chová tak, jako kdyby do něj někdo nalil kávu, digitální hodiny se zpožďují, prostě zpracování zoufalé, typický Fiat. Motor má výkonu tak akorát a v otáčkách je dost hlučný. Podvozek je tvrdý jak prkno, na nerovnostech nepohodlný. Roztomilý design, jinak auto na draka, zvláště na kategorii SUV je tvrdě naladěný podvozek totální úlet.
Je to viceméně stejné auto jako Jeep Renegade. Tam myslím hovořili v testech o zpracování jako špičkovém i jízdní vlastnosti vychvalovali. Nevím no, možná italové po tom co to vyrobí stejně kolem toho chodí s kladivem, mlátí do toho a polívají to kávou aby to mělo typický projev na který jsou páni redaktoři zvyklí.
Základ těch aut je jistě stejný, ale třeba interiér stejný není a Renegade je naopak ještě o něco odfláklejší než 500Xhttp://www.autocar.co.uk/car-review/jeep/renegade... http://www.autocar.co.uk/car-review/fiat/500x...
Zvláštní, oba se vyrábí na jedné lince v Melfi :-)
Totální úlet? Však to taky není SUV, ale městský crossover, který je navíc v "silniční" verzi, ne v oplastované a s pohonem všech kol, tam je podvozek nastaven úplně jinak.
U městského crossoveru je to ještě větší úlet, v rozflákaných městských ulicích je komfort ještě důležitější.
A která automobilka bere ohledy na naše tankodromy? :-D To není mínus Fiatu, ale náš :-D
Dacia :-D Podobné silnice jsou v Africe a Rumunsku B-]
Dejme tomu, ale Dacie je domácí Rumunská automobilka a tak nějak počítá, že doma toho dost prodá a tak to auto tak i nastaví :-) Pro Fiat jsou největším prodejním trhem západ, východ je paběrek :-)
Fiat na Evropu totálně sere.
Joooo to je tak, když se ojra sypou do Chrysleru a pak se to modelový manko Fiatu těžko dohání :-)
naopak: Evropa na Fiat
To je pouze důsledek.
Však ale za to si platíš :-D Zase jsou moderní roztrhané rifle(už z výroby)
Tak kdypak tu přibude srování s Fabie nebo Octavií,kde se dozvíme,jak je to opět proti těmto uber-autum uplný vrak....A určitě tu zas do diskuze přibudou nějaké inteligentní příspěvky o tom,že normální člověk přece nedá 400 000 kč za Fiat :-D
A vy se po popisu kvality interieru divite?
Kvalitní standardní FIAT :-D
400000 za cokoliv.
A co o motoru chcete vědět? Je to pravděpodobně nejlepší jednotka ve své třídě. Je svižnější, než 1.6TDI a zároveň žere cca desetinu oleje, co jeho hlavní konkurence. Mimo to jsou tyto motory jedny z nejspolehlivějších.
Dobrá definice, vidím to stejně.
Aha, tak o motoru jsem se hodně dozvěděl.:-|
Měl jsem možnost s touto motorizací jet a musím říst, že jsem byl příjemně překvapen. Tichý a svižný.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.