Právě testujeme: Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech

22 komentářů

Radek
29. října • 7:30

NJ nemá to značku Škoda nebo VW na kapotě, tak to není ono. Jinak by hned recenzent chrochtal blahem :-D

dave_007
26. října • 22:19

Kdyz se uz tady tak fundovane prete o spotrebe: Povezte mi kolik tak zere 1.2 TSI a 1.4 TSI na dalnici pri cca 160 km/h?

pcwifi
25. října • 22:30

óóó takofá silná motor ! :-D kolik bude kombi spotreba, podle vyrobce 6 na sto, realita bude bolet tak kolem 8 litru.
jediny p(r)opich co tento kaktus udela je do vasi penezenky a tu to bude velmi bolet.

dave_007
26. října • 0:07

To na tom musite byt opravdu zle, kdyz je pro Vas 80 CZK tolik penez az mluvite o bolesti. ;-)

pcwifi
26. října • 7:29

80kc na cem...na 100km ? a na 1000km to je 800kc. Ano, sem na tom kurevsky zle, ze nechcu platit o 800kc vic kdyz nemusim. Tydle 1,2 cosi kdesi tsi to je pruser jak mraky, zavzpominejme na Octavie 1.9 TDI 66 / 81 kW a Fabie 77kW, ne ze by to byla nejaka strela ale jelo to rozume a 5-6 L byla super spotreba. Proc se ted zasrackovavaj do slabych turbo benzinu, kdyz je tam spotreba casto stale silena ? Trosku mam dojem ze majitele TSI-ček jezdi za 6 jen diky tomu ze se zlehka sami zapiraj a jezdi trochu jak slecna daisy. Nejake podelane psane udaje od vyrobce vubec neberu na zretel, je to 1 velky kec, neco jako vydrz mobilu v pohotovosti stovky hodin.

Tycoon
26. října • 16:34

Když srovnám třeba 1.2 TSI a 1.6 TDI, tak jsem dosahoval skoro stejné spotřeby, takže mi smysl moderního dieselu v malých autech uniká. Navíc když TSíčko má mnohem širší spektrum využitelných otáček a dva řády menší hluk a avibrace. Doba jedničkových Oktávek, kdy diesel jel o špetku lépe než benzín a o 2 litry úsporněji, prostě skončila.

John
26. října • 21:17

To zrovnanie bolo asi iby vo vasej hlave. Mame vo firme obidve motorizacie a 1,2TSI zerie o 2L viac. A to hovorim o ciastocnej zatazi. Nechcite s tym ist nalozeny na dialnici mierne nad limitom HRUUUUUZA!!!B-]B-]B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tycoon
26. října • 22:03

My právě máme taky obě dvě po několika kosech, takže mám přímé srovnání. Potvrzuju, že při svižné jízdě po dálnici už jde spotřeba 1.2 TSI nad 8 litrů, zatímco TDI se drží na 7. Ale když vezmu mix včetně města, okresek, tak je rozdíl jen půllitr. Možná je to tím, že některé TDI jsou jen 55 kW a člověk tomu furt stojí na krku, aby to jelo a pak jde spotřeba nahoru.

Topík
26. října • 23:39

Mám novou motorizaci 1,2 tsi ea 211 a spotřeba se nechá stlačit hodně nízko.Nejnižší spotřebu co se mi povedlo na nezajetém autě, jsem měl od startu průměr 3,1 l /100 Jel jsem také delší trasu kolem 160 km ve čtyřech lidech se zapnutou klimatizací a průměr 4,1 l a to nejsem eko jezdec! :-D

Ivan
28. října • 11:03

napiš neco po 100 000km potom..B-]

pcwifi
26. října • 22:40

TDI 55kW to nebude zadna slava co... znama ma Roomster 1,4 / 51kW benzin a je to lenoska jak svine, kdyz nalozi 2 decka tak je to echt cítit... motor nema az tak moc tendence se rozezrat ale auto zlenosi az beda. To jsou takove ty nerozumne koupe kdy vitezi libivy desing, vetsi kufr a kdesicosi...

pacho
26. října • 19:27

tak ja neviem koľko "žerie" 1,6 TDi, ale keď to porovnávaš s TSi tak to musí byť veľa. Mam malý dizel, keď šetrím tak 3,5. štandard 4,5 , a keď robím čo robím nad 5, sa nedostanem, a toto TSi nedá ani v tom najmokrejšom sne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tycoon
26. října • 21:57

No ty, co máme v práci, žerou v průměru kolem 6-6,5 litrů. Pod 5 se mi s tím nepodařilo dostat, přitom s TSíčkem to jde. Je pravda, že při svižné jízdě po dálnici jde TSíčko nad 8 litrů, zatímco TDI se drží kolem 7.

Petr
26. října • 20:41

na LPG to může žrát i k 10 litrům a vyjde to s tvým maluchem nastejno

dave_007
25. října • 3:12

Na fotkach to auto vypada zajimave. V zaplave designerske nudy z Vlkohradu je primo pastvou pro oci.
Pro koho je urcene? Staci zodpovedet otazku komu zalezi na forme v prve rade, zatimco funkcnost je to posledni: Zenam a teplym bratrum. Takze si myslim, ze ti, kdoz nemaji na BMW Reihe 1, by mohli mit zajem o tohle.

mba
24. října • 16:26

Máte pravdu, cena Cactusu je vzhledem k nabízenému hardware vysoká. Jenže nebylo to právě tak že novináři kritizovali PSA za to, že neumí svoje auta prodat za vyšší marže a proto je ve ztrátě? Takže se jim teď relativně podařilo auto, které lidi chtějí (viz zprávy o navyšování produkce) a je přece normální, že dokud to tak je, bude se držet cena vyšší. Není přece problém za pár měsíců až opadne první zájem slevnit na předpokládanou cenu a pak už to bude to levné a jednoduché auto.
Podle mě udělali rozumnou věc. Já si ho třeba koupím až za rok, to už bude stát nový o třetinu míň :)

.
24. října • 21:51

Tohle si chcete koupit? Za 2-3 roky se Vám každý bude smát, co to proboha jede za hrůzu. Úplně stejné jako ten Renault s tím hrozným zadkem, co se prodával před asi 8 roky. WOW efekt nějaké exkluzivity, kterou tohle auto rozhodně nemá.

Radek Vojtěch
29. října • 20:39

No mě se líbí moc..a s HDI by to bylo bezva..záleží jak to bereš..je to stylovka,víš.Jo a mám Renaulta s tím hrozným zadkem..Scenic 2005(125000km a světe div se-bez problémů)Jezdí jich poměrně dost tak..je to hezké auto a ještě se me neokoukalo.

dave_007
26. října • 0:12

Po tom, co si kdo chce koupit, Ti muze byt leda tak putna.

Petr
25. října • 18:23

vy se smějete lidem jaké mají auto, jste takový hňp, tak to není co dodat...

Michal
25. října • 9:37

Vpředu velká (vlastně diamant) a vzadu hrozný zadek, že jo? S tím ale musíš jinam, tady je diskuse o autech :-D.

Michal
24. října • 18:51

Naprostý souhlas, taky bych si představoval plnou palbu v HDi okolo 400 klacků.

Doporučujeme

Články odjinud