Právě teď v Ženevě: konečně vidíme nový Rolls celý

Vzpomínáte na to nekonečné odhalování nového modelu Wraith? Začalo to 22. ledna a s drobnými prodlevami pokračovalo celý únor. Předek, zadek, světla, interiér...

No, nakonec jsme se ale dočkali, když doslova před několika minutami byl v Ženevě odhalen nový luxusní vůz britské značky.

Design | Kupé | Rolls-Royce

Rolls-Royce Wraith: postupné odhalování pokračuje

A jak je vidět na snímcích Lukáše Dittricha, tato premiéra vzbudila obrovský zájem... 

Nebylo divu, superluxusní kupé se má čím pochlubit. Dvoudveřové GT je poháněno benzinovým dvanáctiválcem s dvojicí turbodmychadel, má nejvyšší výkon 465 kW (632 k). Zrychluje z nuly na 100 km/h za 4,6 sekundy, maximální rychlost je limitována na 250 km/h.

Na délku měří o 130 milimetrů méně než čtyřdveřový Ghost. Wraith (anglicky zjevení) je dlouhý 5269 milimetrů a není to žádný drobek, jeho pohotovostní hmotnost je 2360 kilogramů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků