Právě teď v Ženevě: konečně vidíme nový Rolls celý

Vzpomínáte na to nekonečné odhalování nového modelu Wraith? Začalo to 22. ledna a s drobnými prodlevami pokračovalo celý únor. Předek, zadek, světla, interiér...

No, nakonec jsme se ale dočkali, když doslova před několika minutami byl v Ženevě odhalen nový luxusní vůz britské značky.

Kupé | Design | Rolls-Royce

Rolls-Royce Wraith: postupné odhalování pokračuje

A jak je vidět na snímcích Lukáše Dittricha, tato premiéra vzbudila obrovský zájem... 

Nebylo divu, superluxusní kupé se má čím pochlubit. Dvoudveřové GT je poháněno benzinovým dvanáctiválcem s dvojicí turbodmychadel, má nejvyšší výkon 465 kW (632 k). Zrychluje z nuly na 100 km/h za 4,6 sekundy, maximální rychlost je limitována na 250 km/h.

Na délku měří o 130 milimetrů méně než čtyřdveřový Ghost. Wraith (anglicky zjevení) je dlouhý 5269 milimetrů a není to žádný drobek, jeho pohotovostní hmotnost je 2360 kilogramů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků