Pozor na rivala Tesly. Lucid Air a test stability při rychlosti 350 km/h

Od společnosti Lucid Motors se očekává hodně. Konkurence by se mohla obávat hlavně Tesla. Mnoho z jejích bývalých zaměstnanců totiž pracuje právě na prvním sériově vyráběným elektromobilu nové značky. 

SUV | Elektromobily | Škoda | Premiéry

Škoda odhaluje své budoucí elektroauto. Pojede až 180 km/hod a na dálnici samo

Na videu uvidíte první testy stability ve vysoké rychlosti. Prototyp elektromobilu dosáhl na okruhu bez větších problémů maximální rychlosti. Ta byla omezena na 350 km/h. 

Dva elektromotory Lucid Air mají mít celkový výkon 1 000 kW. V základu bude vůz obsahovat 100 kWh baterii, za příplatek bude k dispozici také 130 kWh baterie. Dojezdová vzdálenost na jedno nabití by mohla přesáhnout 600 km. 

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků