Pozlacená Fiesta posázená diamanty je k vidění ve Vídni

Kollerovo muzeum veteránů v Heldenbergu u Vídně má nyní nové lákadlo: obstarožní vůz Ford Fiesta, který má karosérii polepenou diamanty a některé mechanické součásti pozlacené.

Ford Fiesta XR2  zakoupil současný majitel Bruno Floh v roce 1993. V roce 2000 některé kovové části vozu pozlatil, jiné nechal vyleštit. V roce 2003 začal na vůz postupně lepit krystaly Swarovski. „V několika posledních letech jsem na svůj automobil nalepil téměř 100 000 krystalů. Těší mne, že svou práci mohu nyní veřejně prezentovat,“ říká hrdý majitel vozu Bruno Floh. Pouze na zakoupení materiálu investoval Bruno Floh minimálně 200 000 € (4 600 000 Kč). Hodiny, které u Fordu Fiesta strávil, raději nepočítal. Jedná se tak evidentně o nejdražší Ford Fiesta na světě.

Ford Fiesta je v Kollerově muzeu veteránů na Heldenbergu ve více než dobré společnosti - stojí pod jednou střechou se 150 historickými vozy. Muzeum je otevřeno denně od 9 do 18 hodin a podrobnosti o jeho exponátech jsou k dispozici zde.

Klepněte pro větší obrázek


 

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků