Pozlacená Fiesta posázená diamanty je k vidění ve Vídni

Kollerovo muzeum veteránů v Heldenbergu u Vídně má nyní nové lákadlo: obstarožní vůz Ford Fiesta, který má karosérii polepenou diamanty a některé mechanické součásti pozlacené.

Ford Fiesta XR2  zakoupil současný majitel Bruno Floh v roce 1993. V roce 2000 některé kovové části vozu pozlatil, jiné nechal vyleštit. V roce 2003 začal na vůz postupně lepit krystaly Swarovski. „V několika posledních letech jsem na svůj automobil nalepil téměř 100 000 krystalů. Těší mne, že svou práci mohu nyní veřejně prezentovat,“ říká hrdý majitel vozu Bruno Floh. Pouze na zakoupení materiálu investoval Bruno Floh minimálně 200 000 € (4 600 000 Kč). Hodiny, které u Fordu Fiesta strávil, raději nepočítal. Jedná se tak evidentně o nejdražší Ford Fiesta na světě.

Ford Fiesta je v Kollerově muzeu veteránů na Heldenbergu ve více než dobré společnosti - stojí pod jednou střechou se 150 historickými vozy. Muzeum je otevřeno denně od 9 do 18 hodin a podrobnosti o jeho exponátech jsou k dispozici zde.

Klepněte pro větší obrázek


 

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků