Pozdravy Opelu: raketa Astra a vylepšená Insignia (spy photos)

Nabízíme zatím nejlepší fotografie třídveřového Opelu Astra, dokonce i s hodně překvapeným sportovním šéfem automobilky Volkerem Strycekem za volantem. Fotografové ho přistihli s živou Astrou GTC OPC. Ta by prý mohla být o 27 procent silnější zásluhou čtyřválcového turbomotoru 2,0 l o výkonu 300 koní. Vůz je dokonale zakrytý, ale zdá se, že bude mít tmavě lemované čočky světlometů. Viditelné jsou také velké brzdy Brembo a nový výfuk.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

O mnoho více neukazují ani fotografie Insignie. Představují hlavně přední část automobilu. Jedná se o první facelift Opelu Insignia, který byl představen teprve nedávno, na podzim roku 2008. Je zřejmé, že designéři Opelu se pokoušejí sjednotit výraz všech modelů automobilky. Jako první upravili Corsu, nyní Insignii, změny na dalších vozech jsou očekávány v nejbližších měsících.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia
 
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků