Požár u dodavatele z Mostu způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008

Požár, který 22. ledna vypukl na výrobní lince firmy Recticel International v severočeském Mostu, způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008 v továrně v Sochaux.

Zastavení výroby Peugeotu 3008 má svůj původ v Česku. Ve výrobních prostorech společnosti Recticel Automotive Interiors v Mostě vypukl v neděli 22. ledna požár. 

"Z bezpečnostních důvodů byl závod z nařízení úřadů uzavřen a došlo k úplnému zastavení výroby. V této první fázi můžeme oznámit, že nikdo nebyl zraněn," uvedla společnost ve svém prohlášení z 26. ledna.

Důsledkem toho firma nedokázala dodat dostatek dílů do továrny ve francouzském Sochaux, kde se vyrábí mimo jiné i nejnovější SUV Peugeotu - model 3008. Jeho výroba proto musela být pozastavena.

SUV | Peugeot | První svezení

První svezení s novým Peugeotem 3008: Nejlepší je zevnitř

Nosným programem mostecké továrny jsou povrchy palubních desek, dveřní panely, schránky u spolujezdce a další menší díly.

Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 149 371 km
Cena: 119 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 139 312 km
Cena: 150 000 Kč
Peugeot 308 1.997
Rok výroby: 2011
Stav: 181 703 km
Cena: 119 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků