Požár u dodavatele z Mostu způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008

Požár, který 22. ledna vypukl na výrobní lince firmy Recticel International v severočeském Mostu, způsobil zastavení výroby Peugeotu 3008 v továrně v Sochaux.

Zastavení výroby Peugeotu 3008 má svůj původ v Česku. Ve výrobních prostorech společnosti Recticel Automotive Interiors v Mostě vypukl v neděli 22. ledna požár. 

"Z bezpečnostních důvodů byl závod z nařízení úřadů uzavřen a došlo k úplnému zastavení výroby. V této první fázi můžeme oznámit, že nikdo nebyl zraněn," uvedla společnost ve svém prohlášení z 26. ledna.

Důsledkem toho firma nedokázala dodat dostatek dílů do továrny ve francouzském Sochaux, kde se vyrábí mimo jiné i nejnovější SUV Peugeotu - model 3008. Jeho výroba proto musela být pozastavena.

SUV | Peugeot | První svezení

První svezení s novým Peugeotem 3008: Nejlepší je zevnitř

Nosným programem mostecké továrny jsou povrchy palubních desek, dveřní panely, schránky u spolujezdce a další menší díly.

Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2009
Stav: 119 323 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 207 1.397
Rok výroby: 2010
Stav: 139 122 km
Cena: 94 000 Kč
Peugeot 208 0.999
Rok výroby: 2015
Stav: 42 445 km
Cena: 159 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků