:-))Cíl je jasný-platit a hlavně nebouratB-]
Článek uvádíte informací o novém havarijním pojištění a pak se celou dobu motáte kolem povinného ručení. Takže čeho se teda ten nový produkt týká???Segmentace podle výkonu, místa bydliště a bezškodního průběhu se úpně normálně používá i teď. Navíc v povinném ručení takové rozdíly v pojistném mezi malými a velkými auty nejsou (neplatí se z něj škoda na vlastním autě, ale na tom, do kterého nabourám), ty rozdíly se projeví právě až v havarijním pojištění. Jestli jsem dobrý řidič bez nehod nemá žádný vliv na to, jestli mi auto neukradou nebo neodřou na parkovišti...
Dneska ty bonusy (popř. malusy) vůbec nefungují, dám příklad: Před 2 rokama jsem si koupil auto, jdu k makléřům a dostanu na Povinný ručení plnej bonus a na Havarijko 48 měsíční- a to vše bez toho abych měl vyjetý jakýkoliv bonusy, bylo to první auto, ani motorku jsem neměl-prosté nic. Ta konkurence v tom povinným je tak veliká, že aby vás ulovili dávají plný bonusy i bez doložení atd. Takže tohle je jen další snaha nalákat klienty-pojistný bude velmi podobný těm, který si vyjednáte u jinejch pojišťoven.
Už by si redaktoři mohli udělat jasno v tom, že vozidlo nepojišťuje jeho řidič ale majitel. Majitel je jeden, řidičů se ve vozidle může střídat libovolně mnoho a pojišťovna se o tom vůbec nedozví.
A pak je tu i opačný problém. Někomu půjčím auto, způsobí škodní událost a o nastřádaný bonus za x let přijdu já.
A nebo naopak, leta jezdis s cizim autem bez nehody, pak si koupis svoje a dostanes plnou cenu, protoze podle historie se nic nedozvi.
Ono stejně dřív, nebo později to dělení dle věku a pohlaví zathrnou. Konec konců.. EU to brzo zařídí...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.